Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Як ввести карту Google на сайт: додаємо карту проїзду

Як ввести карту Google на сайт: додаємо карту проїзду

21.12.2022

Юрій Телець


Клієнти цінують насамперед комфорт і зручність. Тому навіть якщоо ваша компанія дійсно пропонує якісні продукти чи послуги, споживач не захоче почуватися Дашею-мандрівницею та шукати на картах, де ж розташована ваша організація. Як не припуститися такої помилки? Просто додайте на свій сайт карту або прокладіть маршрут. Ви не повірите, але 14 178 571 чинних вебсайтів вже використовують Google-карти. Вас ще немає серед них? Тоді ця стаття допоможе виправити ситуацію.

Содержание:

Висновок

 

Як додати на сайт карту чи маршрут

🗺📌Ділимося картою або місцезнаходженням

  1. Відкрийте Google Maps.
  2. Перейдіть до маршрутів, карти або перегляду вулиць, якими хочете поділитися.
  3. У верхньому лівому куті натисніть Меню.
  4. Виберіть «Вставити карту або поділитися».
  5. Скопіюйте та вставте посилання туди, де ви хочете поділитися карткою. 

🗺📌Вставляємо карту або маршрути

  1. Відкрийте Google Maps.
  2. Перейдіть до маршрутів, карти або перегляду вулиць, які потрібно вбудувати.
  3. Натисніть у верхньому лівому куті на «Меню».
  4. Клікніть «Вставити карту або поділитися», а потім – на «Вставити карту».
  5. Ліворуч від текстового поля виберіть потрібний розмір, а потім скопіюйте текст у поле і вставте його в HTML-код вашого вебсайту або блогу.

 

Як отримати код для додавання Google-карти на сайт

  1. Відкрийте Google Maps.
  2. У пошуковому рядку введіть назву компанії.

Як ввести карту Google на сайт: додаємо карту проїзду

  1. Натисніть «Меню» та натисніть кнопку «Вставити карту або поділитися».
  2. Виберіть функцію «Вставити карту».
  3. Виберіть необхідний розмір карти та скопіюйте HTML-код (з тегом iframe), який необхідно буде вставити на свою HTML-сторінку або у віджет.

Як ввести карту Google на сайт: додаємо карту проїзду

 

Як впровадити карту на сайт WordPress

Спосіб № 1. За допомогою HTML-коду

Щоб вбудувати на сайт WordРress карту Google, вам необхідний HTML-код (з тегом iframe). Як його отримати ми вже розібралися. Тому розглянемо конкретні кроки роботи з ним на самій платформі WordРress.

  1. Зайдіть у свій профіль керування. Виберіть на панелі кнопку «Сторінки», після чого – «Додати нову».

Як ввести карту Google на сайт: додаємо карту проїзду

  1. Далі у вікні створення запису натисніть розділ «Текст», а в самому полі розмістіть скопійований з Google-карт HTML-код.

Як ввести карту Google на сайт: додаємо карту проїзду

  1. Після цього ви можете зберегти сторінку, як чернетку або відразу ж опублікувати.

Зверніть увагу, що під час натискання кнопки «Зберегти чернетку» або «Опублікувати» код може змінитися на робочий шорткод WordPress.

 

Спосіб №2. За допомогою плагіна WP Google Maps 

Якщо ви бажаєте проявити більше творчості, скористайтеся плагінами Google Maps. З їх допомогою ви можете створити не лише власні гугл-карти, а й специфічні для WordPress додаткові можливості, як, наприклад, відображення повідомлень користувача на вашій карті завдяки полям, що настроюються.

Оскільки ці плагіни використовують шорткод замість iframe, то працювати з ними більш зручно, адже вам не доведеться відкривати вкладку «Текст» в редакторі WordPress і вручну вставляти код.

Найпопулярніший безкоштовний плагін Google Maps – це WP Google Maps. Почати роботу з ним ви можете лише за умови встановлення та активації.

Як ввести карту Google на сайт: додаємо карту проїзду

  1. Створіть та введіть безкоштовний ключ API Google Maps. Це інструмент, який дозволяє вибраному плагіну підключатися до служби Google Maps, щоб допомогти створити карту. Як отримати свій АРІ, ви можете дізнатися з відео ⬇

Отримавши ключ API, вставте його в поле та натисніть «Зберегти»:

Як ввести карту Google на сайт: додаємо карту проїзду

  1. Створіть першу карту. Для цього натисніть «Змінити» у розділі «Моя перша карта»:

Як ввести карту Google на сайт: додаємо карту проїзду

3. Виберіть в інтерфейсі редактора основні параметри вашої карти: загальні та розширені налаштування, теми, маршрути, пошук магазинів.

Як ввести карту Google на сайт: додаємо карту проїзду

  1. Додайте маркери та інші елементи карти. Після завершення натисніть кнопку «Зберегти карту».

Як ввести карту Google на сайт: додаємо карту проїзду

  1. Натисніть «Карти» на бічній панелі інструментів WordPress і скопіюйте шорткод для вашої карти. Додайте його скрізь, де на вашу думку має відображатись карта.

Як ввести карту Google на сайт: додаємо карту проїзду



 

Як додати Google-карту на свій сайт

Для початку зареєструйте компанію на Google My Business і перевірте, чи не вказана ваша організація на картах. Якщо її було зареєстровано раніше, то необхідна інформація зазвичай підтягується автоматично. У разі відсутності компанії на гугл-картах вам необхідно буде зареєструвати її на сервісі.

Як ввести карту Google на сайт: додаємо карту проїзду

  1. Відкрийте Google My Business.
  2. Вкажіть назву вашої компанії.
  3. Виберіть категорію свого бізнесу.
  4. Вкажіть місце розташування вашої компанії (воно буде відображатися на карті).
  5. Вкажіть контактні дані та адресу вебсайту компанії.

Після виконання цих кроків реєстрацію компанії в Google My Business буде завершено. Зазначимо, що такий процес не є обов’язковим, але геолокація вашої компанії на карті буде виглядати презентабельніше, оскільки сервіс автоматично прив’яже до додаткової інформації відгуки ваших клієнтів:

Як ввести карту Google на сайт: додаємо карту проїзду

 

Переваги впровадження карти Google на вебсайті

  • Однією з найбільших переваг Google Maps є те, що вони дозволяють людям швидко знайти вашу компанію. Google-карти діють спочатку як система для пошуку бізнес-користувачів і лише потім як карта, яка направляє клієнтів до компанії. Це особливо важливо, оскільки майже 1/3 всіх мобільних пошукових запитів пов’язана з місцем розташування, а це означає, що Google Maps є важливим фактором мобільного трафіку.
  • Google Maps надає вичерпний індекс вашого бізнесу, який містить і номер телефону компанії. А оскільки більшість пошукових запитів на картах гугл виконуються по телефону, клієнти мають можливість миттєво зателефонувати до вашої компанії, поставити запитання, що їх хвилюють, і відразу ухвалити рішення щодо купівлі продукту або замовлення послуги.
  • За наявності на вебсайті Google Maps, вам не потрібно витрачати свій час на те, щоб пояснити клієнту, як до вас дістатися.
  • Сучасні користувачі захоплюються візуальним контентом. Так, наявність фотографії або зображення може зіграти вирішальне значення для клієнта, коли він думає скористатися вашими послугами чи ні. Щоб зміцнити у потенційних покупців довіру до своєї компанії, радимо закріплювати в Google Maps фотографії, які ваші клієнти розміщують у оглядах.
  • Для маркетологів гугл-карти є важливим джерелом заявок і, відповідно, продажів, адже вони надають для цього спеціальний функціонал: вітрину, можливість дзвінка та переадресацію викликів, які можна відстежувати в аналітиці. Також Google Maps – це інструмент комунікації, який дає можливість публікувати новини, і додаткового трафіка на сайт.
  • І насамкінець про ще одну перевагу впровадження гугл-карт на своєму сайті. Цей маркетинговий інструмент абсолютно безкоштовний і не потребує спеціалізованих умінь та навичок.


 

Висновок

Використання Google Maps на вебсайті допомагає клієнтам або відвідувачам прокладати маршрути до вашої компанії та позбавляє їх необхідності відкривати нове вікно браузера і залишати ваш сайт.

Окрім цього, гугл-карти відразу надають клієнтам контактну інформацію про вашу компанію: адресу, номер телефону, вебсайт, маршрути, відгуки та рейтинг. Також карта Google може позначити прилеглі визначні пам’ятки, паркування, ресторани, театри, парки тощо. Як бачимо, вбудована карта допоможе вам утримати відвідувачів на сайті протягом тривалого періоду часу та збільшить шанси на потенційне замовлення послуги або придбання продукту.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності