Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

25.02.2021

Катерина Кобзєва, SEO-спеціаліст Webpromo


Зміст:

  1. Що таке мета-теги сайту (title та description)?
    1. Мета тег Title, що це?
    2. Мета тег Description, що це?
  2. Для чого потрібні мета теги Title та Description?
  3. Як правиьно прописати мета-теги Title та Description для SEO?
  4. Висновки від SEO-спеціалістів компанії Webpromo

Що таке мета-теги сайту (title та description)?

Мета-теги Title та Description («тайтл» та «дескрипшн») — це важливі елементи SEO-просування, які призначені для структурованого опису вмісту сторінки. Вони необхідні для подальшої ідентифікації сторінки в пошуковій видачі і її оцінки пошуковими роботами.

Необхідно знати, що Title і Description формують сниппет сторінки, а це значить, що вони безпосередньо впливають на його вид і розмір, що в свою чергу може вплинути на рішення користувача перейти на ваш сайт чи ні (переходи користувачів характеризує показник кликабельности CTR).

Мета-теги Title і Description («тайтл» і «дескріпшн») — це важливі елементи SEO-просування

Мета описи — це частина HTML-коду всередині тега.

Нижче наведено наочний приклад розташування мета-тегів Title і Description на сторінці:

Приклад розташування мета-тегів Title і Description на сторінці

Мета тег Title, що це?

Title — це заголовок сторінки в браузері, який відображається в пошуковій видачі. «Тайтл» враховується пошуковою системою при ранжування сайтів і вважається одним з основних показників визначення релевантності сторінки до пошукових запитів.

Нижче наведено наочний приклад розташування мета-тега Title у видачі пошукової системи Google:

Приклад розташування мета-тега Title у видачі пошукової системи Google

Мета тег Description, що це?

Description — це мета опис сторінки на сайті. «Дескрипшн» призначений для створення короткого і інформативного опису, яке передає користувачеві основний зміст сторінки з конкурентними перевагами, що виділяють сайт в пошуковій видачі.

Нижче наведено наочний приклад розташування мета-тега Description в пошуковій видачі системи Google:

Приклад Розташування мета-тега Description в пошуковій відачі системи Google



 

Для чого потрібні мета теги Title і Description?

  • Мета теги Title і Description показують інтернет-користувачам і пошуковим системам, які ключові слова та запити містить сторінка. Тема Title і короткий опис Description дозволяють оцінити релевантність сторінки по конкретним фразам. Саме тому обов’язково використовувати ключові слова в мета описах.

Нижче наведено наочний приклад входження ключових слів в мета-тегах різних сторінок пошукової видачі системи Google за запитом «бирки для рослин»:

Приклад входження ключових слів в мета-тегах різних сторінок пошукової видачі системи Google

  • Мета теги «Тайтл» і «Дескрипшн» необхідні для інформування пошукових систем і користувачів про вміст сторінки сайту, про її наповненні, контенті.
    Title і Description показують пошуковим роботам і інтернет-користувачам, про що сторінка і чим вона може бути корисна.
  • Мета теги в більшості випадків беруть участь у формуванні сниппета сторінки (невеликого інформаційного блоку, який відображається в пошуковій видачі).

Однак, не завжди Title і Description утворюють сниппет сторінки, так як пошукова система може вирішити інакше і підтягнути більш релевантні на її думку мета-опису.

  • Title і Description є одним з факторів ранжирування сторінок, за якими пошукова система вирішує який сайт найбільш корисний для користувача, і в залежності від цього, кожен сайт потрапляє на певну позицію у видачі.

Пошукові системи звертають увагу на зміст і якість мета описів сторінок, тому зміст заголовків і мета-тегів — один з чинників формування видачі під конкретний запит інтернет-користувача.

 

Як правильно прописати мета-теги Title і Description для SEO?

Існує кілька правил і рекомендацій, за допомогою яких можна прописати якісні унікальні мета опису Title і Description для вашого сайту.

Пройдемося по пунктах:

1. Використовуйте ключові слова в своїх мета описах

Необхідно додавати ключові слова в мета теги. Навіщо це потрібно? Так ми показуємо пошуковому роботу і користувачеві, що наш сайт буде корисний по певних запитах і містить в собі необхідну інформацію для людини, що шукає за такими запитами контент.

Однак, тут потрібно бути обережними. Чому? Не можна використовувати надто багато ключових слів, особливо слів в неприродному входження. Якщо ваші Title або Description будуть складатися тільки з ключових слів, пошукова система розцінить це як спробу маніпулювання результатами пошуку, і ваш сайт може наздогнати “розплата”.

З пошуковими системами жарти погані 😉.

2. Аналізуйте конкурентів та ТОП-сайти у видачі за вашими ключовими запитами

Мета-теги безпосередньо впливають на ранжування і позиції сайту в пошуковій видачі. Від цього безпосередньо залежить кількість переходів користувачів на ваш сайт. Знаючи все це, ми можемо зробити висновок, що ті сайти, які потрапили в ТОП-10 і наші конкуренти, домоглися таких результатів не просто так.

Звичайно це не означає, що тільки мета-теги Title і Description визначають позиції сайту, але їх якість і зміст є одним з важливих чинників ранжирування сторінок для пошукових сістем👆.

Проаналізувавши мета теги ваших прямих конкурентів і сайтів, що знаходяться в ТОП-зоні пошукової видачі, можна виявити цікаві задумки і варіанти формування мета описів. Такий проведений аналіз, дозволить вам взяти за основу нові ідеї, які ви зможете видозмінити і вдосконалити.

Звичайно, не варто копіювати мета теги будь-якого іншого сайту, але виявити різні цікаві «фішки», які використовують конкуренти, і реалізувати схожі напрацювання на сайті буде дуже полезно😏.

Які «фішки» ви можете побачити у конкурента?

Наприклад, це використання візуально привабливих символів, емодзі, шрифтів і т.д.

1. Додавайте смислові LSI-фрази, які підходять під тип ключового запиту (комерційний, інформаційний і тд.).

Залежно від типу вашого сайту (інформаційний, інтернет-магазин, сайт послуг) можна і потрібно використовувати і додавати в мета теги Title і Description слова «купити», «ціна», «замовлення», «доставка», «новини», « блог »,« стаття »і т.д.

Додавання даних LSI-слів дозволить збільшити релевантність вашої сторінки і покаже пошуковій системі і користувачеві що пропонує ваш сайт, яку інформацію несе.

Нижче вказані приклади для сайтів інтернет-магазинів:

Приклади використання LSI-слів в Title і Description для сайтів інтернет-магазинів

2. Придумуйте привабливі і затягають користувача опису

Мета теги впливають на сниппет сайту, а він в свою чергу впливає на кликабельность сторінки, яка збільшує переходи і трафік. Щоб користувач клікнув на вашу сторінку, необхідно його залучити і зацікавити. Необхідно в мета опису додавати переваги компанії, вигідні пропозиції, номери телефонів і всю ту інформацію, яка допоможе привернути увагу користувача. Такі рекомендації більше стосуються мета тега Description, так як він має більше кількості символів ніж «тайтл» і в порівнянні з ним, там є де «розігнатися» 😀.



3. Додавайте емодзі🙃

Щоб сниппет був більш привабливим, цікавим, незвичайним і кидався в очі користувачеві, додавайте смайли emoji в мета теги Title або Description. Це дозволить вам бути уникальнее і виділити ваш сайт серед інших. Ваш сниппет буде яскравіше і користувач з більшою ймовірністю перейде саме на ваш ресурс 😉.

Нижче представлені приклади мета описів з додаванням емодзі:

Приклади мета описів з додаванням емодзі

4. Додавайте назви вашого сайту і бренду

При підготовці і написанні мета тегів рекомендовано додавати бренд, назва компанії, сайту. Це підвищує кількість згадок вашого бренду і його впізнаваність в інтернет-просторі. У свою чергу дія збільшує ранжування сайту по брендовим запитам і брендовий трафік. Користувачі будуть знати вас і з задоволенням переходити на ваш сайт, якщо ви будете їм полезни😊.

5. Створюйте свій унікальний стильь

При підготовці і написанні мета-тегів придумайте свій унікальний стиль. Те, що буде відрізняти вас від інших і видрізняти від «сірої» маси. Це допоможе вам виділитися і запам’ятатися користувачеві.

 

Висновки від SEO-спеціалістів компанії Webpromo

  • Використовуйте ключові слова в своїх мета описах;
  • Аналізуйте конкурентів і ТОП-сайти у видачі по вашим ключовим запитам;
  • Додавайте смислові LSI-фрази, які підходять під тип ключового запиту (комерційний, інформаційний і тд.);
  • Придумуйте привабливі і затягають користувача опису;
  • Додавайте емодзі;
  • Додавайте назви вашого сайту і бренду;
  • Створюйте свій унікальний стиль.

Дотримуючись цих рекомендацій ви обов’язково зацікавите користувача і привернете увагу пошукових роботів 😉😎.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті