Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description
25.02.2021
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Катерина Кобзєва
Зміст:
- Що таке мета-теги сайту (title та description)?
- Для чого потрібні мета теги Title та Description?
- Як правиьно прописати мета-теги Title та Description для SEO?
- Висновки від SEO-спеціалістів компанії Webpromo
Що таке мета-теги сайту (title та description)?
Мета-теги Title та Description («тайтл» та «дескрипшн») — це важливі елементи SEO-просування, які призначені для структурованого опису вмісту сторінки. Вони необхідні для подальшої ідентифікації сторінки в пошуковій видачі і її оцінки пошуковими роботами.
Необхідно знати, що Title і Description формують сниппет сторінки, а це значить, що вони безпосередньо впливають на його вид і розмір, що в свою чергу може вплинути на рішення користувача перейти на ваш сайт чи ні (переходи користувачів характеризує показник кликабельности CTR).
Мета описи — це частина HTML-коду всередині тега.
Нижче наведено наочний приклад розташування мета-тегів Title і Description на сторінці:
Мета тег Title, що це?
Title — це заголовок сторінки в браузері, який відображається в пошуковій видачі. «Тайтл» враховується пошуковою системою при ранжування сайтів і вважається одним з основних показників визначення релевантності сторінки до пошукових запитів.
Нижче наведено наочний приклад розташування мета-тега Title у видачі пошукової системи Google:
Мета тег Description, що це?
Description — це мета опис сторінки на сайті. «Дескрипшн» призначений для створення короткого і інформативного опису, яке передає користувачеві основний зміст сторінки з конкурентними перевагами, що виділяють сайт в пошуковій видачі.
Нижче наведено наочний приклад розташування мета-тега Description в пошуковій видачі системи Google:
Для чого потрібні мета теги Title і Description?
- Мета теги Title і Description показують інтернет-користувачам і пошуковим системам, які ключові слова та запити містить сторінка. Тема Title і короткий опис Description дозволяють оцінити релевантність сторінки по конкретним фразам. Саме тому обов’язково використовувати ключові слова в мета описах.
Нижче наведено наочний приклад входження ключових слів в мета-тегах різних сторінок пошукової видачі системи Google за запитом «бирки для рослин»:
- Мета теги «Тайтл» і «Дескрипшн» необхідні для інформування пошукових систем і користувачів про вміст сторінки сайту, про її наповненні, контенті.
Title і Description показують пошуковим роботам і інтернет-користувачам, про що сторінка і чим вона може бути корисна. - Мета теги в більшості випадків беруть участь у формуванні сниппета сторінки (невеликого інформаційного блоку, який відображається в пошуковій видачі).
Однак, не завжди Title і Description утворюють сниппет сторінки, так як пошукова система може вирішити інакше і підтягнути більш релевантні на її думку мета-опису.
- Title і Description є одним з факторів ранжирування сторінок, за якими пошукова система вирішує який сайт найбільш корисний для користувача, і в залежності від цього, кожен сайт потрапляє на певну позицію у видачі.
Пошукові системи звертають увагу на зміст і якість мета описів сторінок, тому зміст заголовків і мета-тегів — один з чинників формування видачі під конкретний запит інтернет-користувача.
Як правильно прописати мета-теги Title і Description для SEO?
Існує кілька правил і рекомендацій, за допомогою яких можна прописати якісні унікальні мета опису Title і Description для вашого сайту.
Пройдемося по пунктах:
1. Використовуйте ключові слова в своїх мета описах
Необхідно додавати ключові слова в мета теги. Навіщо це потрібно? Так ми показуємо пошуковому роботу і користувачеві, що наш сайт буде корисний по певних запитах і містить в собі необхідну інформацію для людини, що шукає за такими запитами контент.
Однак, тут потрібно бути обережними. Чому? Не можна використовувати надто багато ключових слів, особливо слів в неприродному входження. Якщо ваші Title або Description будуть складатися тільки з ключових слів, пошукова система розцінить це як спробу маніпулювання результатами пошуку, і ваш сайт може наздогнати “розплата”.
З пошуковими системами жарти погані 😉.
2. Аналізуйте конкурентів та ТОП-сайти у видачі за вашими ключовими запитами
Мета-теги безпосередньо впливають на ранжування і позиції сайту в пошуковій видачі. Від цього безпосередньо залежить кількість переходів користувачів на ваш сайт. Знаючи все це, ми можемо зробити висновок, що ті сайти, які потрапили в ТОП-10 і наші конкуренти, домоглися таких результатів не просто так.
Звичайно це не означає, що тільки мета-теги Title і Description визначають позиції сайту, але їх якість і зміст є одним з важливих чинників ранжирування сторінок для пошукових сістем👆.
Проаналізувавши мета теги ваших прямих конкурентів і сайтів, що знаходяться в ТОП-зоні пошукової видачі, можна виявити цікаві задумки і варіанти формування мета описів. Такий проведений аналіз, дозволить вам взяти за основу нові ідеї, які ви зможете видозмінити і вдосконалити.
Звичайно, не варто копіювати мета теги будь-якого іншого сайту, але виявити різні цікаві «фішки», які використовують конкуренти, і реалізувати схожі напрацювання на сайті буде дуже полезно😏.
Які «фішки» ви можете побачити у конкурента?
Наприклад, це використання візуально привабливих символів, емодзі, шрифтів і т.д.
1. Додавайте смислові LSI-фрази, які підходять під тип ключового запиту (комерційний, інформаційний і тд.).
Залежно від типу вашого сайту (інформаційний, інтернет-магазин, сайт послуг) можна і потрібно використовувати і додавати в мета теги Title і Description слова «купити», «ціна», «замовлення», «доставка», «новини», « блог »,« стаття »і т.д.
Додавання даних LSI-слів дозволить збільшити релевантність вашої сторінки і покаже пошуковій системі і користувачеві що пропонує ваш сайт, яку інформацію несе.
Нижче вказані приклади для сайтів інтернет-магазинів:
2. Придумуйте привабливі і затягають користувача опису
Мета теги впливають на сниппет сайту, а він в свою чергу впливає на кликабельность сторінки, яка збільшує переходи і трафік. Щоб користувач клікнув на вашу сторінку, необхідно його залучити і зацікавити. Необхідно в мета опису додавати переваги компанії, вигідні пропозиції, номери телефонів і всю ту інформацію, яка допоможе привернути увагу користувача. Такі рекомендації більше стосуються мета тега Description, так як він має більше кількості символів ніж «тайтл» і в порівнянні з ним, там є де «розігнатися» 😀.
3. Додавайте емодзі🙃
Щоб сниппет був більш привабливим, цікавим, незвичайним і кидався в очі користувачеві, додавайте смайли emoji в мета теги Title або Description. Це дозволить вам бути уникальнее і виділити ваш сайт серед інших. Ваш сниппет буде яскравіше і користувач з більшою ймовірністю перейде саме на ваш ресурс 😉.
Нижче представлені приклади мета описів з додаванням емодзі:
4. Додавайте назви вашого сайту і бренду
При підготовці і написанні мета тегів рекомендовано додавати бренд, назва компанії, сайту. Це підвищує кількість згадок вашого бренду і його впізнаваність в інтернет-просторі. У свою чергу дія збільшує ранжування сайту по брендовим запитам і брендовий трафік. Користувачі будуть знати вас і з задоволенням переходити на ваш сайт, якщо ви будете їм полезни😊.
5. Створюйте свій унікальний стильь
При підготовці і написанні мета-тегів придумайте свій унікальний стиль. Те, що буде відрізняти вас від інших і видрізняти від «сірої» маси. Це допоможе вам виділитися і запам’ятатися користувачеві.
Висновки від SEO-спеціалістів компанії Webpromo
- Використовуйте ключові слова в своїх мета описах;
- Аналізуйте конкурентів і ТОП-сайти у видачі по вашим ключовим запитам;
- Додавайте смислові LSI-фрази, які підходять під тип ключового запиту (комерційний, інформаційний і тд.);
- Придумуйте привабливі і затягають користувача опису;
- Додавайте емодзі;
- Додавайте назви вашого сайту і бренду;
- Створюйте свій унікальний стиль.
Дотримуючись цих рекомендацій ви обов’язково зацікавите користувача і привернете увагу пошукових роботів 😉😎.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Підвищуємо продажі з Hotline на свята: інструкція від Ашан і Webpromo;
- Ключові фрази long tail – значна частина SEO-оптимізації сайту;
- Статистика для e-commerce: дані, які потрібно знати маркетологу в 2021 році.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.