Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

25.02.2021

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Катерина Кобзєва


Зміст:

  1. Що таке мета-теги сайту (title та description)?
    1. Мета тег Title, що це?
    2. Мета тег Description, що це?
  2. Для чого потрібні мета теги Title та Description?
  3. Як правиьно прописати мета-теги Title та Description для SEO?
  4. Висновки від SEO-спеціалістів компанії Webpromo

Що таке мета-теги сайту (title та description)?

Мета-теги Title і Description (“тайтл” і “дескрипшн”) — це важливі елементи SEO-просування, призначені для структурованого опису вмісту сторінки. Вони необхідні для подальшої ідентифікації сторінки в пошуковій видачі та її оцінки пошуковими роботами. 

Необхідно знати, що Title і Description формують сніпет сторінки, тобто безпосередньо визначають його вигляд і розмір. Це зі свого боку може вплинути на рішення користувача — перейти на ваш сайт чи ні (переходи користувачів характеризує показник клікабельності CTR). Правильно складені мета-теги — це важливий компонент успішного просування.

Мета-теги Title і Description («тайтл» і «дескріпшн») — це важливі елементи SEO-просування

Мета-описи — це частина HTML-коду всередині тега.

Нижче наведено наочний приклад розташування мета-тегів Title і Description на сторінці.

Приклад розташування мета-тегів Title і Description на сторінці

Мета тег Title, що це?

Title — це заголовок сторінки в браузері, який відображається в пошуковій видачі. “Тайтл” враховується пошуковою системою під час ранжування сайтів і вважається одним з основних показників визначення релевантності сторінки пошуковим запитам.

Нижче наведено наочний приклад розташування мета-тега Title у видачі пошукової системи Google.

Приклад розташування мета-тега Title у видачі пошукової системи Google

Мета тег Description, що це?

Description — це мета-опис сторінки на сайті, короткий інформативний текст. Він описує для користувача основний зміст сторінки з конкурентними перевагами, що виділяють сайт у пошуковій видачі.

Нижче наведено наочний приклад розташування мета-тега Description у пошуковій видачі системи Google.

Приклад Розташування мета-тега Description в пошуковій відачі системи Google



 

Для чого потрібні мета теги Title і Description?

  • Мета-теги Title і Description показують інтернет-користувачам і пошуковим системам, які ключові слова і запити містить сторінка. Заголовок Title і короткий опис Description дають змогу оцінити релевантність сторінки за конкретними фразами. Саме тому фахівець обов’язково перевіряє мета-теги на наявність необхідних ключів.

Нижче наведено наочний приклад входження ключових слів у мета-тегах різних сторінок пошукової видачі системи Google за запитом “бирки для рослин”.

Приклад входження ключових слів в мета-тегах різних сторінок пошукової видачі системи Google

  • Title і Description показують пошуковим роботам та інтернет-користувачам, про що сторінка і чим вона може бути корисна.
  • Мета-теги здебільшого беруть участь у формуванні сніпета сторінки (невеликого інформаційного блоку, який відображається в пошуковій видачі).

Title і Description не завжди утворюють сніпет сторінки: пошукова система може вирішити інакше і підтягнути більш релевантні, на її думку, мета-описи.

  • Title і Description — один із чинників ранжування сторінок. За ними пошукова система вирішує, який сайт буде найбільш корисним для користувача. Це безпосередньо впливає на позицію видачі.

Пошукові системи звертають увагу на зміст і якість мета-тегів. Мета-тег description — приклад важливого фактора формування видачі під конкретний запит інтернет-користувача.

 

Як правильно прописати мета-теги Title і Description для SEO?

Існує кілька правил і рекомендацій, за допомогою яких можна прописати якісні унікальні мета-описи Title і Description для вашого сайту.

Пройдемося по пунктах.

  1. Використовуйте ключові слова у своїх мета-описах

Необхідно додавати ключові слова в мета-теги. Навіщо це потрібно? Так ми показуємо пошуковому роботу і користувачеві, що наш сайт корисний за певними запитами і містить у собі необхідну інформацію для людини, яка шукає за такими запитами контент.

Однак, тут потрібно бути обережними. Чому? Не можна використовувати занадто багато ключових слів, особливо в неприродному входженні. Якщо ваші Title або Description складатимуться лише з ключів, пошукова система розцінить це як спробу маніпулювання результатами пошуку, і ваш сайт може наздогнати “розплата”. Мета-тег keyword, який містить виключно ключові запити, в останнє десятиліття втратив актуальність для більшості пошукових систем.

  1. Аналізуйте конкурентів і топові сайти у видачі за вашими ключовими запитами

Мета-теги безпосередньо впливають на ранжування і позиції сайту в пошуковій видачі. Від них залежить кількість переходів користувачів на ваш сайт. Знаючи, що таке мета-теги і наскільки велика їхня роль, ми можемо зробити висновок: сайти конкурентів, які потрапили в ТОП 10, домоглися таких результатів не просто так.

Звісно, це не означає, що лише мета-теги Title і Description визначають позиції сайту, але їхня якість і зміст — важливий фактор ранжування сторінок для пошукових систем.

Проаналізувавши мета-теги ваших прямих конкурентів і сайтів, що перебувають у топовій зоні пошукової видачі, можна виявити цікаві задумки і варіанти формування мета-описів. Такий підхід дасть змогу взяти за основу нові ідеї, видозмінити їх і вдосконалити. 

Звісно, не варто копіювати мета теги будь-якого іншого сайту, але виявити різні цікаві “фішки”, які використовують конкуренти, та реалізувати схожі напрацювання на сайті буде дуже корисно.

Які “фішки” ви можете побачити у конкурента?

Наприклад, це використання візуально привабливих символів, емодзі, шрифтів тощо.

1. Додавайте смислові LSI-фрази, які підходять під тип ключового запиту (комерційний, інформаційний і тд.).

Залежно від типу вашого сайту (інформаційний, інтернет-магазин, сайт послуг) можна і потрібно вводити в мета-теги Title і Description тематичні слова: “купити”, “ціна”, “замовлення”, “доставка”, “новини”, “блог”, “стаття” тощо.

Додавання LSI-слів підвищить релевантність вашої сторінки, покаже пошуковій системі і користувачеві, що пропонує ваш сайт, яку інформацію несе.

Нижче наведено приклади для сайтів інтернет-магазинів.

Приклади використання LSI-слів в Title і Description для сайтів інтернет-магазинів

2. Придумуйте привабливі і затягають користувача опису

Мета-теги впливають на сніпет сайту, а він зі свого боку визначає клікабельність сторінки, переходи й трафік. Щоб користувач клікнув на вашу сторінку, його потрібно зацікавити. Для цього в мета-описи додають переваги компанії, вигідні пропозиції, номери телефонів і всю ту інформацію, яка допоможе привернути увагу користувача. Такі рекомендації здебільшого стосуються мета-тега Description: він вміщує більшу кількість символів, ніж “тайтл”.



3. Додавайте емодзі🙃

Щоб сніпет мав цікавіший вигляд і впадав у вічі користувачеві, додавайте смайли emoji до мета-тегів Title або Description. Виразний яскравий сніпет з більшою ймовірністю приверне користувача саме на ваш ресурс.

Нижче представлені приклади мета описів з додаванням емодзі:

Приклади мета описів з додаванням емодзі

4. Додавайте назви вашого сайту і бренду

Якщо ви цікавитеся, як правильно заповнити всі метатеги, не соромтеся додавати в них назву компанії, сайту. Це підвищує кількість згадок про ваш бренд, його впізнаваність в інтернет-просторі. У результаті зростає ранжування сайту за брендовими запитами і брендовий трафік. Користувачі знатимуть вас і з задоволенням переходитимуть на сайт.

5. Створюйте свій унікальний стильь

Під час підготовки та написання мета-тегів придумайте унікальний стиль — те, що відрізнятиме вас від інших і виділятиме з “сірої” маси. Він запам’ятається користувачам і зацікавить їх.

 

Висновки від SEO-спеціалістів компанії Webpromo

  • Використовуйте ключові слова у своїх мета-описах.
  • Аналізуйте конкурентів: перевірка їхніх метатегів здатна дати багато свіжих ідей.
  • Додавайте смислові LSI-фрази, які підходять під тип ключового запиту (комерційний, інформаційний тощо).
  • Вигадуйте привабливі й цікаві для користувача описи.
  • Додавайте емодзі.
  • Додавайте назви вашого сайту і бренду.
  • Створюйте власний унікальний стиль.

Дотримуючись цих рекомендацій, ви обов’язково зацікавите користувача і привернете увагу пошукових ботів.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Почніть якісне SEO-просування з Webpromo!

Дізнайтеся вартість, терміни і перелік робіт для вашого проєкту

    Останні матеріали рубрики

    Блакитна галочка в Instagram: поради

    Блакитна галочка в Instagram: поради, які допоможуть успішно...

    Блакитна галочка, незважаючи на малий розмір, має велике значення у побудові довіри з аудиторією. Щоб допомогти вам успішно отримати...

    Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

    Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

    У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

    Google випустив оновлення Core Web Vitals 12 березня 2024 року

    Google випустив оновлення Core Web Vitals 12 березня 2024 року

    Ключові дані, які потрібно знати про оновлення Google.

    Google інтегрує публікації із соціальних мереж у...

    Google підтягуватиме в результати пошуку публікації компанії в соцмережах.

    Підпишіться на нашу розсилку
    Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
    Підписка на розсилку в Telegram
    Залишились питання?
    Наші експерти готові відповісти на них

     

    Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

    Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
    Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
    Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
    Серед багатьох ми обрали Webpromo
    Кожен в команді— майстер своєї справи
    Ціную Webpromo за гнучкість
    Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
    Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

    Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

    Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

    Політика конфіденційності