Головна » Блог » Коронавірус-дайджест: які заходи вживають техногіганти в боротьбі з COVID-19

Коронавірус-дайджест: які заходи вживають техногіганти в боротьбі з COVID-19

18.03.2020

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Галина Мардус


Без перебільшення, проблема коронавірусу зачепила всі країни й вплинула на всі сфери людського життя, в тому числі та на економічну. Під роздачу потрапили як невеликі компанії, так і техногігант. Але радує те, що вони всі вживають активних заходів, щоб побороти COVID-19 і пережити карантинний період однаково легко як для здоров’я, так і для гаманця.

Команда Webpromo теж включилася в боротьбу і пропонує всім своїм клієнтам оптимізовані пакети послуг з CRO, SEO та PPC з приємними знижками. Деталі можна дізнатися, надіславши заявку на прорахунок або зв’язавшись з вашим project-менеджером безпосередньо.

Итак,

Google:

  • Видає в пошуку детальні рекомендації та відеопоради за запитом «коронавірус».
  • Ввів тимчасову заборону на рекламу медичних масок через ситуацію з коронавірусів.
  • В Google Play виключили можливість шукати додатки за запитом «коронавірус» і «COVID-19».
  • Google Ads, а також Google My Business повідомили рекламодавцям про затримку відповідей від служби підтримки. Деякі способи зв’язку будуть тимчасово недоступні, але зберігається можливість звернення в чаті.
  • Надав рекомендації для компаній в Google My Business.
  • Надав безкоштовний доступ до функцій G Suite і G Suite for Education. З’явиться безкоштовна можливість бізнес-стрімів, конференц-колл записи і збереження відеозустрічей.

Facebook:

  • Також заборонив рекламу масок і ліків, які обіцяють вилікувати коронавірус.
  • Компанія комунікує з владою, допомагаючи знайти шахраїв, і банить їх акаунти. Допомагає в дослідженнях поширення вірусу, надаючи власні зібрані дані.
  • Спільно з Міністерством охорони здоров’я запустили сервіс миттєвого інформування про коронавіруси в Україні. Тепер українці будуть отримувати повідомлення з актуальною і перевіреною інформацією.
  • Також безкоштовно просуває пости ВООЗ з інформацією про коронавіруси та інших локальних організацій, що відповідають за здоров’я. У країнах з поганою епідеміологічною ситуацією показує спеціальні вставки в стрічці новин для додаткового інформування.

Instagram:

  • Видаляє фейкові новини та відправляє в бан акаунти, які їх публікують. Підозрілі пости може направляти партнерам для перевірки справжності фактів.
  • За хештегом #coronavirus показує посилання на сторінку ВООЗ і сторінки інших локальних організацій з охорони здоров’я.
  • У пошуку за запитами, пов’язаними з темою коронавірусу, показує в топ рекомендації ВООЗ і Unicef.

YouTube:

  • Відключив монетизацію роликів про коронавіруси. Потім повернув її, але тільки для ретельно перевірених джерел.
  • Видаляє фейкові відео про коронавіруси.
  • Так само компанія безкоштовно просуває інформаційні матеріали про коронавіруси від державних і благодійних організацій. У країнах з поганою епідеміологічною ситуацією запущені спеціальні Інфоблоки про коронавіруси.

Інші:

Viber збільшив максимально можливу кількість учасників групових дзвінків в два рази.

WhatsApp блокує користувачів, що поширюють неправдиві відомості про коронавірус.

Twitter позначає неправдиву інформацію про коронавірус і дає посилання на офіційні ресурси.

Microsoft додав відеозв’язок в безкоштовну версію Microsoft Teams і зняв обмеження, пов’язані з кількістю користувачів.

«Бітрикс24» скасував обмеження на кількість користувачів в безкоштовному тарифі, щоб допомогти співробітникам компаній налагодити віддалену роботу в умовах карантину.

І ще раз про хороше

Китай першим успішно впорався із захворюванням і тепер налагоджує нормальну роботу своєї економіки. Яскравий приклад — Amazon, який у зв’язку зі збільшеним попитом додатково наймає 100 тис. працівників, і витратить 350 млн доларів, щоб збільшити їх зарплату.

Також з Amazon видалили понад мільйон товарів, які обіцяють зцілення від коронавируса. І пригрозили продавцям, які занадто збільшили ціни на медичні маски, видаленням з сайту.

Як ми бачимо, інтернет-торгівля в умовах карантину розвивається екстремально швидко, що ще раз свідчить на користь того, що компаніям потрібно продовжувати займатися інтернет-маркетингом.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності