Головна » Блог » Популярні продукти та послуги онлайн серед покупців у 2021 році

Популярні продукти та послуги онлайн серед покупців у 2021 році

01.11.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


Українська дослідницька компанія Gradus Research провела інтернет-опитування «В онлайні купують все» серед споживачів щоб дізнатися, як вони ставляться до покупок онлайн і офлайн, а також визначити найпопулярніші продукти та послуги онлайн в 2021 році.

Зміст:

  1. Gradus Research Company соціологія в смартфоні 
  2. Що купують українські споживачі онлайн?
  3. Хто купує офлайн чи онлайн?
  4. Оплата яких послуг найпопулярніша серед українців в онлайні?
  5. Висновки

Що саме купують українські споживачі в онлайні та оплата яких послуг найпопулярніша розповідаємо в дослідженні команди аналітиків, проведеному у вересні 2021 року.

Українська дослідницька компанія Gradus Research провела інтернет-опитування  “В онлайні купують все” серед споживачів щоб дізнатися, як вони ставляться до покупок онлайн і офлайн, а також визначити найпопулярніші продукти та послуги онлайн в 2021 році.



 

Gradus Research Company — соціологія в смартфоні

Gradus Research українська дослідницька компанія, що спеціалізується на соціологічних опитуваннях за допомогою спеціального мобільного додатку. Опитування проводяться з дотриманням стандартів соціології серед верифікованих респондентів панелі Gradus.

Онлайн-панель Gradus відображає структуру населення міст з кількістю мешканців більше 50 тисяч у віці 18-60 років за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіоном. У дослідженні «В онлайні купують все», проведеному у вересні 2021 року, методом самозаповнення анкети в мобільному додатку взяли участь 1000 респондентів.

Усі дослідження компанії Gradus Research доступні у звітах загального доступу.

Gradus Research — українська дослідницька компанія, що спеціалізується на соціологічних опитуваннях за допомогою спеціального мобільного додатку. Опитування проводяться з дотриманням стандартів соціології серед верифікованих респондентів панелі Gradus. Онлайн-панель Gradus відображає структуру населення міст з кількістю мешканців більше 50 тисяч у віці 18-60 років за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіоном. У дослідженні “В онлайні купують все”, проведеному у вересні 2021 року, методом самозаповнення анкети в мобільному додатку взяли участь 1000 респондентів. Усі дослідження компанії Gradus Research доступні у звітах загального доступу.

 

Що купують українські споживачі онлайн?

  • 42% Одяг та взуття
  • 34% Гаджети та аксесуари
  • 31% Засоби гігієни та догляду за собою
  • 30% Косметика та парфумерія
  • 30% Дрібна побутова техніка
  • 28% Ліки (у тому числі БАДи та вітаміни) 
  • 23% Товари для дітей, товари для дому (декор, посуд)
  • 21% Побутова хімія
  • 16% Продукти харчування
  • 14% Товари для домашніх тварин
  • 12% Спортивні товари

За результатами дослідження «В онлайні купують все»: 50% респондентів звикли купувати онлайн і офлайн, а 33% віддають перевагу онлайн формату. Тож 83% українців купують в онлайні і є споживачами простору e-commerce.

За результатами дослідження “В онлайні купують все”: 50% респондентів звикли купувати онлайн і офлайн, а 33% віддають перевагу онлайн формату. Тож 83% українців купують в онлайні і є споживачами простору e-commerce.

 

Хто купує офлайн чи онлайн?

  1. 33% серед опитаних надають перевагу покупкам офлайн
  2. 11% опитуваних надають перевагу покупкам онлайн
  3. 50% в рівній мірі купують як онлайн, так і офлайн
  4. 6% не змогли визначитися

За результатами дослідження, жінки більшою мірою здійснюють покупки офлайн. Наприклад, обирають гаджети в магазині, тому що мають можливість порадитись із консультантом (38% жінок купують офлайн, 7% — онлайн). Водночас серед чоловіків 52% купують як онлайн, так і офлайн, 27% вважають за краще здійснювати покупки офлайн, а 15% онлайн.

За результатами дослідження, жінки більшою мірою здійснюють покупки офлайн. Наприклад, обирають гаджети в магазині, тому що мають можливість порадитись із консультантом (38% жінок купують офлайн, 7% — онлайн). Водночас серед чоловіків 52% купують як онлайн, так і офлайн, 27% вважають за краще здійснювати покупки офлайн, а 15% онлайн.

 

Оплата яких послуг найпопулярніша серед українців в онлайні?

  1. 79% Поповнення мобільного зв’язку
  2. 69% Оплата комунальних послуг
  3. 29% Транспортні квитки
  4. 17% Квитки на культурно-розважальні події
  5. 15% Підписки на платні сервіси відео та музичного контенту
  6. 12% Навчальні послуги
  7. 11% Страховий поліс
  8. 9% Оплата штрафів

Українці впевнено користуються оплатою послуг онлайн. Наприклад, за допомогою онлайн сервісів досить зручно та швидко можна поповнити рахунок телефону чи сплатити комунальні послуги. Також збільшується цифра продажу транспортних квитків онлайн тепер ними користується кожен третій респондент.

Українці впевнено користуються оплатою послуг онлайн. Наприклад, за допомогою онлайн сервісів досить зручно та швидко можна поповнити рахунок телефону чи сплатити комунальні послуги. Також збільшується цифра продажу транспортних квитків онлайн — тепер ними користується кожен третій респондент.

Хто є драйвером серед онлайн оплат? Звичайно, що молоді люди у віці від 18 до 34 років. Адже вони часто оформляють транспортні квитки (42%), відвідують культурно-розважальні події (26%), підписуються на платні сервіси відео та музичного контенту (24%), оплачують навчальні послуги (15%).

Як щодо оплати комунальних платежів? Користувачі у віці 45-60 років вже сплачують мобільний зв’язок (84%) та комунальні послуги (77%) онлайн. Проте значно менше людей купують транспортні квитки (24%), квитки на культурно-розважальні події (6%) чи оформлюють підписки на платні сервіси (7%).

Повний звіт та результати дослідження «В онлайні купують все« ви можете переглянути тут.

Хто є драйвером серед онлайн оплат? Звичайно, що молоді люди у віці від 18 до 34 років. Адже вони часто оформляють транспортні квитки (42%), відвідують культурно-розважальні події (26%), підписуються на платні сервіси відео та музичного контенту (24%), оплачують навчальні послуги (15%). Як щодо оплати комунальних платежів? Користувачі у віці 45-60 років вже сплачують мобільний зв'язок (84%) та комунальні послуги (77%) онлайн. Проте значно менше людей купують транспортні квитки (24%), квитки на культурно-розважальні події (6%) чи оформлюють підписки на платні сервіси (7%). Повний звіт та результати дослідження ”В онлайні купують все” ви можете переглянути тут.



 

Висновки

Результати дослідження Gradus Research, проведеного у вересні 2021 року, показують що:

  1. 50% респондентів звикли купувати онлайн і офлайн, а 33% віддають перевагу онлайн формату. Отже, 83% українців купують в онлайні і є споживачами простору e-commerce.
  2. Найчастіше купують онлайн Одяг та взуття (42%), Гаджети та аксесуари (34%), Засоби гігієни та догляду за собою (31%).
  3. Українці найчастіше оплачують онлайн: мобільний зв’язок (79%), комунальні послуги (69%), транспортні квитки (29%). 
  4. Молоді люди у віці від 18 до 34 років — драйвери онлайн оплат, а споживачі у віці від 45 до 65 років вже освоїли оплату комунальних платежів та мобільного зв’язку.

Результати дослідження Gradus Research, проведеного у вересні 2021 року показують, що: 50% респондентів звикли купувати онлайн і офлайн, а 33% віддають перевагу онлайн формату. Отже, 83% українців купують в онлайні і є споживачами простору e-commerce. Найчастіше купують онлайн — Одяг та взуття (42%), Гаджети та аксесуари (34%), Засоби гігієни та догляду за собою (31%). Українці найчастіше оплачують онлайн: мобільний зв'язок (79%), комунальні послуги (69%), транспортні квитки (29%).  Молоді люди у віці від 18 до 34 років — драйвери онлайн оплат, а споживачі у віці від 45 до 65 років вже освоїли оплату комунальних платежів та мобільного зв'язку.

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті