Тенденції пошуку в Google на 2022 рік
23.05.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Сервіс для пошуку ідей, тенденцій та досліджень у галузі цифрових медіа та маркетингу Think with Google публікує тенденції пошуку споживачів у 2022 році. Фахівці стверджують, що запити найчастіше викликані підвищеним емоційним станом.
Think with Google проводили аналіз серед користувачів Європи, Близького Сходу та Африки. Згідно з отриманими результатами, люди стали керуватися емоціями під час пошуку, які їх буквально переповнюють. Такий сплеск пов’язаний з невпевненістю, побоюваннями про війну в Україні, економічні зміни та благополуччя здоров’я. Ці фактори призвели до змін у пошукових запитах у регіонах. Наприклад, у Великій Британії різко в рази виріс запит “help Ukraine”.

Джерело: Google Trends
У багатьох спостерігається активна позиція та готовність відновити життя після 2-х річного карантину та обмежень у зв’язку з пандемією.
2022 рік — це рік двох настроїв: оптимізму і невпевненості
Аналіз тисячі швидкозростаючих пошукових запитів з початку року дозволяє краще зрозуміти цю двоїстість емоцій серед аудиторії, зрозуміти це формує динамічні потреби та поведінку споживачів. При цьому стверджується, що така подібна емоційність є колективною. Також має тенденцію двоїстості — психологічний стан кордонів із оптимізмом до повного розпачу.
Фахівці Think with Google виділили кілька основних тенденцій:
- Готовий до спілкування. Нарешті після дворічного карантину людям дозволяють повернутися в соціум. Користувачі хочуть вийти із зони домашнього комфорту за новими враженнями. У зв’язку з цим, збільшується запит на пошук місць, куди сходити, де поснідати. Прогнозується, що 2022 рік віщує бум на проведення весільних церемоній. Тому, збільшився запит на пошук «сукні для гостей на весіллі» у Великій Британії на 400% та «feestkleding dames» («жіночий святковий одяг») у Бельгії виріс на 390%.
Джерело: Google Trends
- Здоровий баланс. Пандемія змусила навколишній світ змінити пріоритети, поставивши здоров’я перше місце. Це також психічне здоров’я. Пошукові запити про тривогу, медитацію та зняття стресу зростають у кожному регіоні. Інтерес до теми «як лікувати» досяг рекордної кількості запитів у 2021 році та збережеться у 2022 році, з додатковим акцентом на збалансований спосіб життя.
- Гроші мають значення, турбота про фінансове благополуччя. Світ стикається з економічними проблемами, такими як зростання інфляції, що призводить до зростання рахунків та фінансових проблем. Користувачі звертаються до Google пошуку за відповідями. Це допомагає полегшити турботи, керувати фінансами та планувати майбутнє. У Туреччині, наприклад, пошуковий запит «ylll enflasyon» («річна інфляція») збільшився на 200%. А у Франції пошуковий запит «livret épargne» («ощадний рахунок») зріс на 55%. У Польщі пошуковий інтерес до фрази «ceny energy» («ціни на енергію») зріс на 265%. А у Великій Британії пошуковий інтерес до «рахунків за енергію» зріс на 500%.
Джерело: Google Trends
- Планування подорожей. Війна в Україні створює нові побоювання щодо подорожей Європою. Непередбачуваність обмежень, пов’язаних із пандемією, змушує деяких не планувати надто далеко вперед. У Німеччині, наприклад, пошуковий інтерес до запиту «urlaub в останню хвилину» («відпустка в останню хвилину») збільшився в 11 разів. У той же час, у міру того, як обмеження продовжують зніматися, тенденції пошуку Google показують, що багато хто з нас з нетерпінням чекає на можливість знову вирушити в подорож. У Франції пошуковий запит «ski tout compris» («гірські лижі за системою «все включено») зріс на 355%. У Великій Британії пошуковий інтерес до фрази «подорож до Іспанії» зріс на 540%.
Джерело: Google Trends
Як змінилися пошукові запити в Україні, читайте у нашій статті «Дослідження: як війна в Україні вплинула на тенденції пошукової видачі»
Також читайте інші новини у блозі Webpromo:
- Через нові правила реклами половина маркетологів втратили дохід;
- Найбільш швидко зростаючі галузі малого та середнього бізнесу — дослідження Semrush;
- Новий інструмент TikTok. Корисні дані для маркетологів.
Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.