Головна » Блог » Тенденції пошуку в Google на 2022 рік

Тенденції пошуку в Google на 2022 рік

23.05.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Сервіс для пошуку ідей, тенденцій та досліджень у галузі цифрових медіа та маркетингу Think with Google публікує тенденції пошуку споживачів у 2022 році. Фахівці стверджують, що запити найчастіше викликані підвищеним емоційним станом.

Think with Google



Think with Google проводили аналіз серед користувачів Європи, Близького Сходу та Африки. Згідно з отриманими результатами, люди стали керуватися емоціями під час пошуку, які їх буквально переповнюють. Такий сплеск пов’язаний з невпевненістю, побоюваннями про війну в Україні, економічні зміни та благополуччя здоров’я. Ці фактори призвели до змін у пошукових запитах у регіонах. Наприклад, у Великій Британії різко в рази виріс запит “help Ukraine”.

Think with Google

Джерело: Google Trends

У багатьох спостерігається активна позиція та готовність відновити життя після 2-х річного карантину та обмежень у зв’язку з пандемією.

2022 рік — це рік двох настроїв: оптимізму і невпевненості

Аналіз тисячі швидкозростаючих пошукових запитів з початку року дозволяє краще зрозуміти цю двоїстість емоцій серед аудиторії, зрозуміти це формує динамічні потреби та поведінку споживачів. При цьому стверджується, що така подібна емоційність є колективною. Також має тенденцію двоїстості психологічний стан кордонів із оптимізмом до повного розпачу.

Фахівці Think with Google виділили кілька основних тенденцій:

  1. Готовий до спілкування. Нарешті після дворічного карантину людям дозволяють повернутися в соціум. Користувачі хочуть вийти із зони домашнього комфорту за новими враженнями. У зв’язку з цим, збільшується запит на пошук місць, куди сходити, де поснідати. Прогнозується, що 2022 рік віщує бум на проведення весільних церемоній. Тому, збільшився запит на пошук «сукні для гостей на весіллі» у Великій Британії на 400% та «feestkleding dames» («жіночий святковий одяг») у Бельгії виріс на 390%.

    Think with Google

    Джерело: Google Trends

  2. Здоровий баланс. Пандемія змусила навколишній світ змінити пріоритети, поставивши здоров’я перше місце. Це також психічне здоров’я. Пошукові запити про тривогу, медитацію та зняття стресу зростають у кожному регіоні. Інтерес до теми «як лікувати» досяг рекордної кількості запитів у 2021 році та збережеться у 2022 році, з додатковим акцентом на збалансований спосіб життя.
  3. Гроші мають значення, турбота про фінансове благополуччя. Світ стикається з економічними проблемами, такими як зростання інфляції, що призводить до зростання рахунків та фінансових проблем. Користувачі звертаються до Google пошуку за відповідями. Це допомагає полегшити турботи, керувати фінансами та планувати майбутнє. У Туреччині, наприклад, пошуковий запит «ylll enflasyon» («річна інфляція») збільшився на 200%. А у Франції пошуковий запит «livret épargne» («ощадний рахунок») зріс на 55%. У Польщі пошуковий інтерес до фрази «ceny energy» («ціни на енергію») зріс на 265%. А у Великій Британії пошуковий інтерес до «рахунків за енергію» зріс на 500%.

    Think with Google

    Джерело: Google Trends

  4. Планування подорожей. Війна в Україні створює нові побоювання щодо подорожей Європою. Непередбачуваність обмежень, пов’язаних із пандемією, змушує деяких не планувати надто далеко вперед. У Німеччині, наприклад, пошуковий інтерес до запиту «urlaub в останню хвилину» («відпустка в останню хвилину») збільшився в 11 разів. У той же час, у міру того, як обмеження продовжують зніматися, тенденції пошуку Google показують, що багато хто з нас з нетерпінням чекає на можливість знову вирушити в подорож. У Франції пошуковий запит «ski tout compris» («гірські лижі за системою «все включено») зріс на 355%. У Великій Британії пошуковий інтерес до фрази «подорож до Іспанії» зріс на 540%.

    Think with Google

    Джерело: Google Trends

Як змінилися пошукові запити в Україні, читайте у нашій статті «Дослідження: як війна в Україні вплинула на тенденції пошукової видачі»

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності