Головна » Блог » Підсумки року: найпопулярніші пошукові запити Google 2021

Підсумки року: найпопулярніші пошукові запити Google 2021

30.12.2021

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Що шукали користувачі з усього світу? Які теми торкнулися найбільше? Google підбив підсумки 2021 року. Команда випустила спеціальний ролик та опублікувала рейтинг найпопулярніших запитів під назвою “Рік у пошуку”.

Год в поиске Google



Google зібрав всі категорії, від новин до спортивних змагань та найпопулярніших фільмів та серіалів, а також їжа та музика, тощо.

До списку гарячих новин увійшли:

  1. Афганістан.
  2. AMC Stock (AMC Entertainment Holdings, Inc.).
  3. Вакцинація COVID (COVID Vaccine).
  4. Криптовалюта Dogecoin.
  5. GME Stock (GameStop Corp. (GME) Stock Price)

Список частих пошукових запитів

  1. Australia vs India.
  2. India vs Англія.
  3. IPL (Indian Premier League).
  4. NBA (National Basketball Association — Національна баскетбольна асоціація).
  5. Євро 2021.

ТОП-5 популярних персон у світі

  1. Алек Болдуїн (Alec Baldwin).
  2. Кайл Ріттенхаус (Kyle Rittenhouse).
  3. Крістіан Еріксен (Christian Eriksen).
  4. Тайгер Вудс (Tiger Woods).
  5. Симона Байлз (Simone Biles).

Год в поиске Google



ТОП-5 акторів

  1. Алек Болдуїн (Alec Baldwin).
  2. Піт Девідсон (Pete Davidson).
  3. Арьян Кхан (Aryan Khan).
  4. Джина Карано (Gina Carano).
  5. Армі Хаммер (Armie Hammer).

ТОП-5 фільмів

  1. Вічні (Eternals).
  2. Чорна вдова (Black Widow).
  3. Дюна (Dune).
  4. Шан-Чі та легенда десяти кілець (Shang Chi).
  5. Червоне повідомлення (Red Notice).

ТОП-5 серіалів

  1. Гра в кальмара (Squid Game).
  2. Бріджертон (Bridgerton).
  3. ВандаВіжен (WandaVision).
  4. Кобра Кай (Cobra Kai).
  5. Локі (Loki)

ТОП-5 спортсменів

  1. Крістіан Еріксен (Christian Eriksen).
  2. Тайгер Вудс (Tiger Woods).
  3. Симона Байлз (Simone Biles).
  4. Емма Радукану (Emma Raducanu).
  5. Хенрі Раггс (Henry Ruggs).

Год в поиске Google



ТОП-5 спортивних команд

  1. Футбольний клуб “Real Madrid”
  2. “Chelsea”
  3. Paris Saint-Germain F.C.
  4. FC Barcelona
  5. Футбольний клуб “Sociedade Esportiva Palmeiras”

Список популярних страв

  1. Birria tacos (Баррі Тако – мексиканська кухня).
  2. Nasi goreng (смажений рис).
  3. Feta pasta (італійська паста із сиром фета).
  4. Charcuterie board (Шаркутери Борж або Дошка із закусками).
  5. Shōgayaki (страва японської кухні) Pork Shōgayaki – Шогаякі зі свинини.

Відеоігри 2021

  1. PopCat.
  2. FIFA 22.
  3. Battlefield 2042.
  4. Monster Hunter Rise.
  5. Resident Evil Village.

ТОП-5 пісень

  1. “Drivers License” Olivia Rodrigo
  2. “MONTERO” Lil Nas X  (Call Me By Your Name)
  3. “Industry Baby” Lil Nas X, Jack Harlow
  4. “Fancy Like” Walker Hayes
  5. “MAPA” SB19

Год в поиске Google



До найпопулярніших та запитуваних термінів й тем, що увійшли в тренди Google, відносяться:

  1. Думскроллінг — це процес безконтрольного та безперервного поглинання негативних новин. Вплив пандемії COVID-19 позначилося сприйнятті сучасного потоку негативних емоцій. Сам термін з’явився у 2018 році, але пік припадає на 2020 рік – початок карантину.
  2. Афірмація — позитивні твердження.
  3. Рукавички Берні Сандерса. Політик та громадський діяч був у рукавичках на інавгурації президента США у 2021 році. Після чого пошуковий запит “рукавиці” досяг рекордної кількості.

Год в поиске Google

4. Волонтери вакцинації.
5. Запит “Як розпочати бізнес?” перегнав за кількістю “Як знайти роботу?”
6. Споріднена душа.
7. Як зберегти?
8. Розпад Daft Punk (Дует, що створював шедеври електронної музики протягом 28 років).
9. Інтерв’ю Меган та Гаррі.
10. Переїзд “з дітьми, рослинами, свійськими тваринами”.
11. Вплив зміни клімату.
12. Суецький канал.
13. Люблю тебе мовою жестів.
14. Теми пов’язані з екологічністю.
15. Попит і симп димпл.Год в поиске Google

16. Як зберегти психічне здоров’я?
17. Євробачення та переможниця Міс Всесвіт із Мексики.
18. Що таке ретроградний?
19. Запит “Пожежа та повінь” активно вводили у липні.
20. Куди можна мандрувати?
21. Як допомогти Афганістану?
22. Локдаун.
23. Впливові люди (personas influyentes).
24. Мамографія.
25. “Макіяж для Дня мертвих” (maquillaje para dia de muertos).

Варто зазначити, що для користувачів всього світу актуальною темою залишається всесвітня пандемія, яка змінила світ та погляди людей. Змінилося ставлення до навколишнього середовища, фізичного та ментального здоров’я. Багато хто цікавиться новинами інших країн. Від потоку негативних новин (Думскроллінг) користувачі прагнуть наповнити життя позитивними емоціями з використанням афірмацій.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

   

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті