Через нові правила реклами половина маркетологів втратили дохід
20.05.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Новий звіт Bango The App-ocalypse показав, що маркетологи зазнають негативного впливу на свій прибуток у зв’язку з новими правилами реклами та змін у політиці конфіденційності.
За даними дослідження 59% маркетологів втратили більшу частину доходу після змін Apple IDFA, поступової відмови Google від сторонніх файлів cookie, нових оновлень конфіденційності та змін правил реклами. У звіті стверджується, що це назавжди змінить обличчя маркетингу додатків.
У дослідженні взяли участь понад 300 розробників додатків та маркетологів. Статистика показала, що 64% маркетологів стурбовані наслідками видалення Google сторонніх файлів cookie, оскільки це негативно впливає на їх стратегії залучення користувачів, при цьому 21% вкрай стривожені. 61% маркетологів говорять про те, що втратили сон через нові зміни.
Також у звіті Bango порушили питання про вже чинні зміни конфіденційності IOS IDFA, це дає можливість користувачам відмовитися від відстеження. Незважаючи на те, що нове оновлення веде за собою складні стратегії залучення користувачів, маркетологи розуміють необхідність конфіденційності. 59% згодні з тим, що конфіденційність користувачів є головним пріоритетом для їхньої компанії в 2022 році.
Однак побоювання пов’язані зі складністю залучення користувачів досить поширені. 61% згодні з тим, що їм необхідно переглянути свою стратегію, 63% вже шукають нові способи націлення на платоспроможну аудиторію, уникаючи проблем з IDFA, файлами cookie або конфіденційністю даних.
У звіті Bango стверджується, що у новому світі, який дбатиме про конфіденційність, єдиний спосіб залучити нових платних користувачів — переосмислити стратегію та використати націлення на купівельну поведінку.
Також читайте інші новини у блозі Webpromo:
- У Google Search Console додали новий звіт про індексацію відеосторінок;
- TikTok об’єднує бренди з 4% найкращих відео на платформі;
- Google вилучає деякі теги з Sitemap.
Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.