Головна » Блог » Через нові правила реклами половина маркетологів втратили дохід

Через нові правила реклами половина маркетологів втратили дохід

20.05.2022

Катерина Ліфиренко, редактор блогу Webpromo


Новий звіт Bango The App-ocalypse показав, що маркетологи зазнають негативного впливу на свій прибуток у зв’язку з новими правилами реклами та змін у політиці конфіденційності.

За даними дослідження 59% маркетологів втратили більшу частину доходу після змін Apple IDFA, поступової відмови Google від сторонніх файлів cookie, нових оновлень конфіденційності та змін правил реклами. У звіті стверджується, що це назавжди змінить обличчя маркетингу додатків.

У дослідженні взяли участь понад 300 розробників додатків та маркетологів. Статистика показала, що 64% ​​маркетологів стурбовані наслідками видалення Google сторонніх файлів cookie, оскільки це негативно впливає на їх стратегії залучення користувачів, при цьому 21% вкрай стривожені. 61% маркетологів говорять про те, що втратили сон через нові зміни.

маркетологи потеряли половину дохода



Також у звіті Bango порушили питання про вже чинні зміни конфіденційності IOS IDFA, це дає можливість користувачам відмовитися від відстеження. Незважаючи на те, що нове оновлення веде за собою складні стратегії залучення користувачів, маркетологи розуміють необхідність конфіденційності. 59% згодні з тим, що конфіденційність користувачів є головним пріоритетом для їхньої компанії в 2022 році.

Однак побоювання пов’язані зі складністю залучення користувачів досить поширені. 61% згодні з тим, що їм необхідно переглянути свою стратегію, 63% вже шукають нові способи націлення на платоспроможну аудиторію, уникаючи проблем з IDFA, файлами cookie або конфіденційністю даних.

У звіті Bango стверджується, що у новому світі, який дбатиме про конфіденційність, єдиний спосіб залучити нових платних користувачів — переосмислити стратегію та використати націлення на купівельну поведінку.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Детальна інструкція про просування телеграм каналу.

Як розкрутити телеграм канал? Поради щодо просування

Детальна інструкція по просуванню телеграм каналу. Які існують способи?

Маркетинг в Ковальскій

Якою має бути стратегія для нерухомості в умовах війни?...

Володимир Соболев розповів про майбутнє українського девелопменту, відновлення роботи на об'єктах, нові проекти та стратегію бренду...

96% маркетологів хочуть, щоб ІТ-відділ відповідав за...

Чому ІТ-відділ має відповідати за рентабельність інвестицій у маркетинг?

Як вивести бізнес на міжнародний рівень

Особливості вебсайту компанії-експортера

Як підготувати сайт до виходу на зарубіжні ринки?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті