Головна » Блог » Через нові правила реклами половина маркетологів втратили дохід

Через нові правила реклами половина маркетологів втратили дохід

20.05.2022

Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко


Новий звіт Bango The App-ocalypse показав, що маркетологи зазнають негативного впливу на свій прибуток у зв’язку з новими правилами реклами та змін у політиці конфіденційності.

За даними дослідження 59% маркетологів втратили більшу частину доходу після змін Apple IDFA, поступової відмови Google від сторонніх файлів cookie, нових оновлень конфіденційності та змін правил реклами. У звіті стверджується, що це назавжди змінить обличчя маркетингу додатків.

У дослідженні взяли участь понад 300 розробників додатків та маркетологів. Статистика показала, що 64% ​​маркетологів стурбовані наслідками видалення Google сторонніх файлів cookie, оскільки це негативно впливає на їх стратегії залучення користувачів, при цьому 21% вкрай стривожені. 61% маркетологів говорять про те, що втратили сон через нові зміни.

маркетологи потеряли половину дохода



Також у звіті Bango порушили питання про вже чинні зміни конфіденційності IOS IDFA, це дає можливість користувачам відмовитися від відстеження. Незважаючи на те, що нове оновлення веде за собою складні стратегії залучення користувачів, маркетологи розуміють необхідність конфіденційності. 59% згодні з тим, що конфіденційність користувачів є головним пріоритетом для їхньої компанії в 2022 році.

Однак побоювання пов’язані зі складністю залучення користувачів досить поширені. 61% згодні з тим, що їм необхідно переглянути свою стратегію, 63% вже шукають нові способи націлення на платоспроможну аудиторію, уникаючи проблем з IDFA, файлами cookie або конфіденційністю даних.

У звіті Bango стверджується, що у новому світі, який дбатиме про конфіденційність, єдиний спосіб залучити нових платних користувачів — переосмислити стратегію та використати націлення на купівельну поведінку.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності