Головна » Блог » Як вибрати найкваліфікованіше агентство цифрового маркетингу

Як вибрати найкваліфікованіше агентство цифрового маркетингу

30.12.2022

Юрій Телець


В епоху цифрових технологій і трансформацій кожен власник бізнесу хоче, щоб його проєкт був успішним та перспективним. Допомогти в цій нелегкій справі може агентство цифрового маркетингу. Але як вибрати кваліфіковану компанію серед багатьох інших?

 

Содержание:

Членство в індустріальних організаціях

Рейтинги

Кейси 

Відгуки

Чому важлива кваліфікація

Які сертифікати мають бути в агентства в Україні

 

Перше знайомство з маркетинговою агенцією: на що звернути увагу

Насамперед у маркетингового агентства має бути офіційний сайт. На ньому ви можете ознайомитися з історією та діяльністю компанії, побачити контент та зрозуміти: перед вами спеціалісти-практики або просто рерайтери інформаційних текстів. Не знайдете опису про співробітників та їх фото, сертифікатів від основних рекламних платформ, кейсів та реальних клієнтських відгуків — значить вам з цим агентством не по дорозі.

Не менш важливою є наявність компанії в соціальних мережах (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Telegram). Так ви зможете проаналізувати активність профілю агентства, їхніх підписників й чи є серед них інші маркетологи, СМО, директори великих компаній та інші бренди.

 

Credentials агентства: що це таке і чому це так важливо

Сукупність регалій та документів, які роблять компанію експертом у тому, чим вона займається, називається “credentials”. Насамперед звертайте увагу на відповідну документацію. Чим більше у маркетингового агентства “креденшіалс”, тим краще. До них належать:

  • роки роботи на ринку;
  • кейси та відгуки;
  • результати участі в індустріальних рейтингах;
  • сертифікації тощо.


 

Які креденшіалс мають бути у маркетингового агентства в Україні

Членство в індустріальних організаціях

1. Членство в Асоціації IAB Ukraine. IAB (The Interactive Advertising Bureau) – це організація, яка розробляє технічні стандарти, проводить практичні та критичні дослідження у сфері інтерактивної реклами, а також знайомить компанії, агенції та бізнес-спільноту з важливістю та потенціалом цифрового маркетингу.

Як вибрати найкваліфікованіше агентство цифрового маркетингу

Джерело: https://sostav.ua

Із 2018 року українські компанії можуть стати членами Асоціації IAB Ukraine. Це дає право агентствам цифрового маркетингу тестувати та застосовувати на практиці нові маркетингові інструменти та стратегії, брати участь у розробці законодавчих норм у сфері digital-реклами, досліджувати західний ринок тощо.

2. Членство у Всеукраїнській рекламній коаліції (ВРК). Це організація, яка вивчає та популяризує нові рекламні технології, досліджує ринок реклами та на основі отриманих даних аналізує індустрію. ВРК співпрацює як з українськими, так і з іноземними ЗМІ й рекламними асоціаціями. Також організація бере активну участь у розробці рекламного законодавства.

 

Рейтинги

Один із найпрестижніших рейтингів для агенцій цифрового маркетингу — це рейтинг діджитал-агентств і компаній від IAB Україна. Щорічно організація формує список кращих компаній у восьми категоріях: “Медіа”, “Перформанс”, “Контент”, “Дата та аналітика”, “Інтелектуальні послуги”, “Influencer-маркетинг”, “Діджитал-розробка” та “SMM”. До речі, компанія Webpromo посіла третє місце у категорії “Перформанс” 💪

Ще одним показником кваліфікованості агентства є рейтинг агентств контекстної реклами від Ringostat, мета якого — допомогти українським компаніям обрати підрядника для онлайн-просування. Не хочемо хвалитися (хоча ні — хочемо🫣), але за підсумками рейтингу діяльності агентств за 2021 рік компанія Webpromo посіла друге місце.

Як вибрати найкваліфікованіше агентство цифрового маркетингу
Не менш престижними є й рейтинги Effie — національні рейтинги ефективності комунікаційних та медіа-агентств, рекламно-комунікаційних холдингів, рекламодавців і брендів України.

 

Кейси

Кваліфікована агенція цифрового маркетингу точно представить на своєму сайті кейси. Саме вони будують репутацію компанії, завойовують довіру клієнтів та мотивують їх скористатися послугами агентства. Опублікований кейс — це ілюстрація того, що продукт чи послуга компанії принесла реальний результат, а отже може допомогти вам. Так, наприклад, зараз компанія Webpromo починає знайомити своїх клієнтів з кейсами, створеними в межах пілотного проєкту підтримки малого та середнього бізнесу, ініційованого Міністерством цифрової трансформації України, Дія.Бізнес та Офісом з розвитку підприємництва та експорту у співпраці з Київською школою економіки (KSE), за підтримки UKAID.

 

Відгуки

Відгуки на сайті можуть бути правдивими, проте з боку компанії не виключені й махінацій. Адже нескладно створити фейкові профілі і щодня з них писати хороші коментарі, правда?) Справжній офіційний відгук компанії надають у форматі pdf, з печаткою та підписом керівника, директора чи іншої уповноваженої особи.

Ще одним варіантом правдивого відгуку може бути відеозвернення клієнта. Однак це доречно, лише якщо є довіра до особи, яка її записала, та вказані конкретні дані (ПІБ, місце роботи й посада).



 

Кваліфікація агентства/експертність

Чому важлива кваліфікація

Оскільки сфера маркетингу постійно розвивається, сертифіковані фахівці з більшою ймовірністю будуть знати поточні тенденції, маркетингові стратегії та методи. Вони регулярно вдосконалюють свої знання й навички за допомогою безперервного професійного розвитку (Continuing professional development; CPD) та навчання.

Зазначимо, що найчастіше кваліфіковані агенції цифрового маркетингу надають індивідуальні послуги, які допомагають компаніям залишатися на вершині конкуренції. Однак тут все залежить від вартості послуг, що надаються. Будьте готові до того, що прайслист агентства, яке спеціалізується на методах цифрового маркетингу, що вас цікавлять, і має відповідні сертифікати, буде вищим, ніж у менш кваліфікованих компаній. Але це в жодному разі не має вас лякати. Адже насправді ви вкладаєте гроші у довгострокову перспективу, яка окупиться і незабаром принесе прибуток.

  

Які сертифікати мають бути в агентства в Україні

Сертифікати для агентств

1. Сертифікати Meta. Для маркетологів Meta пропонує два види сертифікатів.

Meta Certified Digital Marketing Associate. Цей сертифікат можуть отримати цифрові маркетологи початкового рівня, які мають базові навички, інструменти, знання рекламної політики та передових методів, необхідних для налаштування та оптимізації реклами в Facebook, Instagram і Messenger.

Як вибрати найкваліфікованіше агентство цифрового маркетингу

Meta Certified Media Planning Professional.  Сертифікат можуть отримати фахівці із цифрової реклами, які вміють розробляти метамаркетингову стратегію, що відповідає бізнес-цілям та доповнює цілісний маркетинговий план.

Як вибрати найкваліфікованіше агентство цифрового маркетингу

 

2. Google Partners. Про те, що агентство цифрового маркетингу є кваліфікованим, свідчить значок  партнерства з Google. Він буває двох видів:

  • Google Partner — без привілеїв;
  • Premier Google Partner — преміум-партнери.

Як вибрати найкваліфікованіше агентство цифрового маркетингу

Джерело: https://mott.pe

Google-партнерство — це показник того, що співробітники організації мають сертифікати по роботі з продуктами Google, а також володіють експертними знаннями й навичками з налаштування рекламних кампаній у Google Ads. Зазначимо, що агентство зі статусом партнера Google має доступ до цілої низки ресурсів та підтримки (звіти, тренінги, спеціалізовані події, технічна підтримка), які допоможуть вам розвивати свої рекламні облікові записи й керувати ними. Проте преміум-партнерами можуть стати лише ті організації, які мають масштабні рекламні кампанії, досягають успішних результатів та проходять додаткові сертифікації. 

Окрім цього, якщо компанія є партнером Google, її співробітники мають можливість отримати сертифікат Google Analytics — документ, який вказує на знання спеціаліста як основних, так і розширених функцій Google Analytics. Для отримання сертифіката необхідно скласти іспит на індивідуальну кваліфікацію Google Analytics (GAIQ).

Як вибрати найкваліфікованіше агентство цифрового маркетингу

Джерело: https://www.reliablesoft.net

 

3. Meta Business Partners

Наявність значка Meta Business Partners говорить про те, що фахівці агентства цифрового маркетингу мають знання та навички щодо використання різних маркетингових інструментів Facebook та Instagram для роботи з рекламними компаніями. Також це партнерство призначене для підтримки тих організацій, які інформують своїх клієнтів про вивчення та реалізацію нових методів і технологій Meta.



 

Сертифікати для співробітників

1. Meta Blueprint

Як вибрати найкваліфікованіше агентство цифрового маркетингу

Це безкоштовна онлайн-платформа навчання реклами у Facebook та Instagram, яка складається з 90 курсів (від 15 до 50 хвилин). Щоб отримати сертифікат або спеціальні значки, які свідчать про отримані вміння та навички у сфері реклами, необхідно пройти іспити. Вони мають бути заплановані та оцінюються за системою підрахунку очок, для проходження якої потрібно 700 балів.

 

2. Сертификаты Google

Google Ads — один із найприбутковіших каналів цифрового маркетингу. Щоб рекламодавці краще усвідомили принцип роботи цієї платформи та створювали більш ефективні кампанії, Google розробив відповідну програму сертифікації —  Google Ads Certifications.

Як вибрати найкваліфікованіше агентство цифрового маркетингу

Розглянемо, про що свідчать основні сертифікати Google.

 

Google Ads Display Certification

Як вибрати найкваліфікованіше агентство цифрового маркетингу

Цей сертифікат показує, що фахівець знає, як використовувати медійну рекламу для досягнення бізнес-мети кампанії, підвищення обізнаності та затримки уваги користувача, а також вміє створювати відповідні маркетингові стратегії.

  

Google Ads Search Certification

Як вибрати найкваліфікованіше агентство цифрового маркетингу

За допомогою цього сертифіката маркетолог підтверджує свою професійну навичку роботи з пошуковими оголошеннями, розширеннями Google Ads, а також уміння розробляти стратегію маркетингового пошуку та зв’язуватися з клієнтами.

 

Google Ads Measurement Certification

Як вибрати найкваліфікованіше агентство цифрового маркетингу

Ця сертифікація говорить про те, що фахівець знає, як перетворити маркетингові завдання на вимірні цілі, налаштувати відстеження конверсій для вимірювання продажів чи потенційних клієнтів та аналізувати отримані дані.

 

Google Ads Apps Certification

Як вибрати найкваліфікованіше агентство цифрового маркетингу

Цей документ підтверджує здатність створювати ефективні кампанії для програм Google. Ці оголошення дозволяють рекламодавцям демонструвати свої мобільні програми. Вони відображаються через пошук Google, Google Play та YouTube. Таким сертифікатом володіє спеціаліст, який знає, як створити рекламну кампанію для мобільного додатка, щоб досягти конкретної маркетингової мети, оптимізувати роботу з додатком і розширити його охоплення на ринках.

 

Google Ads Video Certification

Як вибрати найкваліфікованіше агентство цифрового маркетингу

Цей сертифікат показує, що фахівець знає, як використовувати рекламу на Google Video та YouTube, щоб залучити більше клієнтів й збільшити продажі.

 

Google Ads Shopping Certification

Як вибрати найкваліфікованіше агентство цифрового маркетингу

Ця сертифікація підтверджує досвід співробітника отримувати прибуток за допомогою кампанії на Google Shopping. Зокрема, він знає, як використовувати рекламу місцевого асортименту та каталогів для збільшення трафіку, товарні оголошення-вітрини, а також зв’язувати продавців із покупцями.

 

Зверніть увагу! Google-сертифікати дійсні рік, після чого необхідно знову пройти сертифікацію. Перевірити термін документа легко. У кожного фахівця, який отримав його, він світиться в Google-акаунті за посиланням. Якщо термін придатності минув — він буде червоний.

 

Ознайомитися з діяльністю та креденшіалс Webpromo можна тут👈

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності