Головна » Блог » Google Ads вносить зміни в правила реклами фінансових та інвестиційних продуктів

Google Ads вносить зміни в правила реклами фінансових та інвестиційних продуктів

12.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


З 1 травня 2021 року почнуть діяти більш суворі правила щодо реклами фінансових продуктів та схем отримання доходу в Google Ads. Однак повною мірою нові умови будуть застосовані протягом чотирьох тижнів з цієї дати. Зміни спрямовані на боротьбу з нереалістичними заявами про великий прибуток при мінімальних ризиках, зусиллях або вкладеннях. Буде заборонено наступне:

  • обіцянки гарантованого прибутку за рекламовану систему інвестицій;
  • перебільшення реального прибутку, який може принести просуваний фінансовий продукт;
  • брехня і приховування реальних інвестиційних ризиків.
Google Ads вносить зміни в правила реклами фінансових і інвестиційних продуктів

Google Ads вносить зміни в правила реклами фінансових і інвестиційних продуктів



У разі, якщо Google виявить порушення в рекламних кампаніях після впровадження нових правил, рекламодавець буде сповіщений про необхідність змінити формулювання в текстах оголошень. На виправлення неточної інформації буде даватися 7 днів з моменту відправки попередження власнику рекламного акаунта. Ті, хто не відреагує на попередження, будуть заблоковані. Про це повідомляється в блозі Google Реклами.

Рекомендуємо ще раз ознайомитися з правилами Google Реклами, щоб уникнути проблем при розміщенні контенту. Також ви можете звернутися для налаштування рекламної кампанії в Google Ads до нас і ми допоможемо правильно скласти оголошення, налаштувати цілі та оптимізувати бюджет.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Новини та плани Google на 2022 рік: MUM, штучний інтелект та повна...

Технології, які Google планує використовувати у найближчому майбутньому. Короткий огляд, що потрібно знати про зміни.

Дослідження: як розвивається ринок мобільних додатків?

Аналіз мобільного ринку показує скільки сьогодні користувачі витрачають на покупку мобільних додатків. Яку суму витрат становитиме...

Як Google ранжує сайти? Ключові слова як фактор

Наскільки важливо для Google наповнення ключовими словами? Оновлення Google, що змінили принципи SEO та критерії ранжування сайтів

Статистика: наскільки швидко зростає популярність Social commerce?

Звіт Accenture прогнозує, скільки відсотків доходу надходитиме від Social commerce. Хто купує у соціальних мережах, а також найпопулярніші товари

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті