Головна » Блог » Google Ads вносить зміни в правила реклами фінансових та інвестиційних продуктів

Google Ads вносить зміни в правила реклами фінансових та інвестиційних продуктів

12.03.2021

Ольга Коцофанэ


З 1 травня 2021 року почнуть діяти більш суворі правила щодо реклами фінансових продуктів та схем отримання доходу в Google Ads. Однак повною мірою нові умови будуть застосовані протягом чотирьох тижнів з цієї дати. Зміни спрямовані на боротьбу з нереалістичними заявами про великий прибуток при мінімальних ризиках, зусиллях або вкладеннях. Буде заборонено наступне:

  • обіцянки гарантованого прибутку за рекламовану систему інвестицій;
  • перебільшення реального прибутку, який може принести просуваний фінансовий продукт;
  • брехня і приховування реальних інвестиційних ризиків.
Google Ads вносить зміни в правила реклами фінансових і інвестиційних продуктів

Google Ads вносить зміни в правила реклами фінансових і інвестиційних продуктів



У разі, якщо Google виявить порушення в рекламних кампаніях після впровадження нових правил, рекламодавець буде сповіщений про необхідність змінити формулювання в текстах оголошень. На виправлення неточної інформації буде даватися 7 днів з моменту відправки попередження власнику рекламного акаунта. Ті, хто не відреагує на попередження, будуть заблоковані. Про це повідомляється в блозі Google Реклами.

Рекомендуємо ще раз ознайомитися з правилами Google Реклами, щоб уникнути проблем при розміщенні контенту. Також ви можете звернутися для налаштування рекламної кампанії в Google Ads до нас і ми допоможемо правильно скласти оголошення, налаштувати цілі та оптимізувати бюджет.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Маркетинг у 2023 році: огляд 9 головних трендів

Маркетинг у 2023 році: огляд 9 головних трендів

Ознайомтеся з головним трендами маркетингу у 2023 році, щоб встигнути скоригувати свої стратегії та плани для успішного просування...

Марія Самплавська, СМО Інтертоп в інтерв'ю для Webpromo

Воєнний маркетинг Інтертоп. Погляд на комунікацію та...

Як вести комунікацію з аудиторією не про війну в умовах воєнного стану? В Інтерв'ю Webpromo Марія Самплавська розповіла про те, як...

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності