Головна » Блог » Google Ads вносить зміни в правила реклами фінансових та інвестиційних продуктів

Google Ads вносить зміни в правила реклами фінансових та інвестиційних продуктів

12.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


З 1 травня 2021 року почнуть діяти більш суворі правила щодо реклами фінансових продуктів та схем отримання доходу в Google Ads. Однак повною мірою нові умови будуть застосовані протягом чотирьох тижнів з цієї дати. Зміни спрямовані на боротьбу з нереалістичними заявами про великий прибуток при мінімальних ризиках, зусиллях або вкладеннях. Буде заборонено наступне:

  • обіцянки гарантованого прибутку за рекламовану систему інвестицій;
  • перебільшення реального прибутку, який може принести просуваний фінансовий продукт;
  • брехня і приховування реальних інвестиційних ризиків.
Google Ads вносить зміни в правила реклами фінансових і інвестиційних продуктів

Google Ads вносить зміни в правила реклами фінансових і інвестиційних продуктів



У разі, якщо Google виявить порушення в рекламних кампаніях після впровадження нових правил, рекламодавець буде сповіщений про необхідність змінити формулювання в текстах оголошень. На виправлення неточної інформації буде даватися 7 днів з моменту відправки попередження власнику рекламного акаунта. Ті, хто не відреагує на попередження, будуть заблоковані. Про це повідомляється в блозі Google Реклами.

Рекомендуємо ще раз ознайомитися з правилами Google Реклами, щоб уникнути проблем при розміщенні контенту. Також ви можете звернутися для налаштування рекламної кампанії в Google Ads до нас і ми допоможемо правильно скласти оголошення, налаштувати цілі та оптимізувати бюджет.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у...

Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн. З 14 квітня...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

Как подготовить реальный прогноз по органическому трафику

Як підготувати реальний прогноз щодо органічного трафіку?

Перед тим як вкладати гроші в просування сайту, важливо прорахувати планові фінансові показники і зрозуміти, чи вигідно бізнесу...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті