Головна » Блог » Google Ads вносить зміни в правила реклами фінансових та інвестиційних продуктів

Google Ads вносить зміни в правила реклами фінансових та інвестиційних продуктів

12.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


З 1 травня 2021 року почнуть діяти більш суворі правила щодо реклами фінансових продуктів та схем отримання доходу в Google Ads. Однак повною мірою нові умови будуть застосовані протягом чотирьох тижнів з цієї дати. Зміни спрямовані на боротьбу з нереалістичними заявами про великий прибуток при мінімальних ризиках, зусиллях або вкладеннях. Буде заборонено наступне:

  • обіцянки гарантованого прибутку за рекламовану систему інвестицій;
  • перебільшення реального прибутку, який може принести просуваний фінансовий продукт;
  • брехня і приховування реальних інвестиційних ризиків.
Google Ads вносить зміни в правила реклами фінансових і інвестиційних продуктів

Google Ads вносить зміни в правила реклами фінансових і інвестиційних продуктів



У разі, якщо Google виявить порушення в рекламних кампаніях після впровадження нових правил, рекламодавець буде сповіщений про необхідність змінити формулювання в текстах оголошень. На виправлення неточної інформації буде даватися 7 днів з моменту відправки попередження власнику рекламного акаунта. Ті, хто не відреагує на попередження, будуть заблоковані. Про це повідомляється в блозі Google Реклами.

Рекомендуємо ще раз ознайомитися з правилами Google Реклами, щоб уникнути проблем при розміщенні контенту. Також ви можете звернутися для налаштування рекламної кампанії в Google Ads до нас і ми допоможемо правильно скласти оголошення, налаштувати цілі та оптимізувати бюджет.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті