Головна » Блог » HTML-атрибут "Importance" — нова функція від Google

HTML-атрибут “Importance” — нова функція від Google

01.11.2021

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Наприкінці жовтня Google представив новий інструмент HTML-атрибут “Importance” для Chrome на сервісі Core Web Vitals. Основна функція — автоматичне визначення важливості ресурсу для браузера. Експериментальний HTML-атрибут значно покращить функціональність майданчика Core Web Vitals, який враховує взаємодію користувальницької аудиторії з сайтом компанії.

HTML-атрибут “Importance” - новая функция от Google



У чому особливість атрибуту “importance”?

За допомогою importance від Google з’явиться можливість контролювати порядок завантаження джерела, вибраного в браузері. HTML-атрибут автоматично визначає та встановлює низький або високий пріоритет. Додавання «importance» до важливих скриптів гарантує поліпшення досвіду користувача, можливість швидше відображати інформацію.

Нова функція отримала негласну назву від спеціалістів Google — “підказка про пріоритети”. Вони продемонстрували завантаження фонового зображення із застосуванням атрибуту. На прикладі видно, що «importance» дозволяє заощаджувати до 2 секунд загального часу при завантаженні сторінки, не рахуючи всієї інформації, яка тут відображається.

Як використовувати HTML-атрибут?

Core Web Vitals має кілька параметрів та показників для оцінки якості завантаження контенту. Атрибут Google можна застосувати до елементів link, img, script, iframe. Також, з’явився доступ контролю завантаження та виконання скриптів за допомогою додаткових функцій “async” та “defer”.

Розробники Google встановили три ступені важливості для HTML-атрибута:

  • High (висока);
  • Low (низька);
  • Auto (браузер визначає рівень самостійно).

Завдяки розробці Google покращиться робота сервісу Core Web Vitals. Наприклад, якщо зображення з попереднім завантаженням автоматично отримують низький пріоритет, позначка «importance» дає можливість привласнити вищу позицію і, відповідно, швидке завантаження.

HTML-атрибут

 

Переваги функції “importance”

Основне завдання HTML-атрибута Google:

  1. Дати браузеру підказку про те, наскільки ресурс важливий.
  2. Присвоїти йому відповідний рівень.
  3. Визначити пріоритетність у пошуковій видачі.

HTML-атрибут “Importance” - новая функция от Google



На даний момент інструмент доступний у тестовому режимі у форматі Origin Trial, версія Chrome 96-99. Тестування триватиме до 22 березня 2022 року. За цей період Google планує оцінити, наскільки зацікавлена ​​аудиторія використовуватиме цю функцію, а також її ефективність. Залежно від цих показників та зворотного зв’язку користувачів стане відомо про запуск «importance».

Наразі 96 версія вже доступна у Chrome Canary, але офіційна презентація HTML-атрибуту від Google запланована на другу половину листопада. Сьогодні охочі можуть взяти участь лише у тестуванні. Для цього потрібно заповнити спеціальну форму на офіційній сторінці Google.

  

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності