HTML-атрибут “Importance” — нова функція від Google
01.11.2021
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Наприкінці жовтня Google представив новий інструмент HTML-атрибут “Importance” для Chrome на сервісі Core Web Vitals. Основна функція — автоматичне визначення важливості ресурсу для браузера. Експериментальний HTML-атрибут значно покращить функціональність майданчика Core Web Vitals, який враховує взаємодію користувальницької аудиторії з сайтом компанії.
У чому особливість атрибуту “importance”?
За допомогою importance від Google з’явиться можливість контролювати порядок завантаження джерела, вибраного в браузері. HTML-атрибут автоматично визначає та встановлює низький або високий пріоритет. Додавання «importance» до важливих скриптів гарантує поліпшення досвіду користувача, можливість швидше відображати інформацію.
Нова функція отримала негласну назву від спеціалістів Google — “підказка про пріоритети”. Вони продемонстрували завантаження фонового зображення із застосуванням атрибуту. На прикладі видно, що «importance» дозволяє заощаджувати до 2 секунд загального часу при завантаженні сторінки, не рахуючи всієї інформації, яка тут відображається.
Як використовувати HTML-атрибут?
Core Web Vitals має кілька параметрів та показників для оцінки якості завантаження контенту. Атрибут Google можна застосувати до елементів link, img, script, iframe. Також, з’явився доступ контролю завантаження та виконання скриптів за допомогою додаткових функцій “async” та “defer”.
Розробники Google встановили три ступені важливості для HTML-атрибута:
- High (висока);
- Low (низька);
- Auto (браузер визначає рівень самостійно).
Завдяки розробці Google покращиться робота сервісу Core Web Vitals. Наприклад, якщо зображення з попереднім завантаженням автоматично отримують низький пріоритет, позначка «importance» дає можливість привласнити вищу позицію і, відповідно, швидке завантаження.
Переваги функції “importance”
Основне завдання HTML-атрибута Google:
- Дати браузеру підказку про те, наскільки ресурс важливий.
- Присвоїти йому відповідний рівень.
- Визначити пріоритетність у пошуковій видачі.
На даний момент інструмент доступний у тестовому режимі у форматі Origin Trial, версія Chrome 96-99. Тестування триватиме до 22 березня 2022 року. За цей період Google планує оцінити, наскільки зацікавлена аудиторія використовуватиме цю функцію, а також її ефективність. Залежно від цих показників та зворотного зв’язку користувачів стане відомо про запуск «importance».
Наразі 96 версія вже доступна у Chrome Canary, але офіційна презентація HTML-атрибуту від Google запланована на другу половину листопада. Сьогодні охочі можуть взяти участь лише у тестуванні. Для цього потрібно заповнити спеціальну форму на офіційній сторінці Google.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Facebook змінив назву на Meta?
- Атрибуция на основі даних стане основною моделлю Google Ads до 2022 году;
- Video Action – нова функція у YouTube Mockup Tool.
І підписйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.