«Емодзі — це фактор ранжування» — Google
03.02.2021
Джон Мюллер з Google повідомив, що емодзі теж є фактором ранжирування. Про це він написав у своєму Twitter з посиланням на виступ інженера Google Пола Хаара.
І деякі сайти активно використовують цю можливість, щоб виділитися в результатах пошуку на тлі конкурентів. Ось кілька прикладів:
Деякі навіть використовують емодзі в Title:
Однак зазначимо, що цей факт зовсім не заохочує надмірне використання спеціальних символів. Адже це відволікає від змісту написаного і часом зовсім недоречно. Google зазвичай автоматично відфільтровує надлишок смайликів з фрагментів, про що раніше говорив сам Джон Мюллер:
«Ми зазвичай намагаємося відфільтрувати їх з фрагментів, але це не той випадок, коли ми знижуємо рейтинг веб-сайту або помічаємо його як веб-спам, якби він містив смайлики або інші символи в описі.»
Нагадаємо, що в Google Adwords повністю заборонені такі символи як емодзі, а також надлишок знаків пунктуації. Про це докладно йдеться в Редакційних вимогах.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Підвищуємо продажу з Hotline на свята: інструкція від Ашан і Webpromo;
- Як отримати приріст +84,5% безкоштовного трафіку навіть з урахуванням спаду сезонності;
- Статистика для e-commerce: дані, які потрібно знати маркетологу в 2021 році.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.