Головна » Блог » «Емодзі — це фактор ранжування» — Google

«Емодзі — це фактор ранжування» — Google

03.02.2021

Ольга Коцофане


Джон Мюллер з Google повідомив, що емодзі теж є фактором ранжирування. Про це він написав у своєму Twitter з посиланням на виступ інженера Google Пола Хаара.

Джон Мюллер підтвердив, що емодзі - це фактор ранжування

І деякі сайти активно використовують цю можливість, щоб виділитися в результатах пошуку на тлі конкурентів. Ось кілька прикладів:

Використання смайликів в сніппетах

Використання смайликів в сніппетах

Використання смайликів в сніппетах

Деякі навіть використовують емодзі в Title:

Використання емодзі в заголовках Title

Однак зазначимо, що цей факт зовсім не заохочує надмірне використання спеціальних символів. Адже це відволікає від змісту написаного і часом зовсім недоречно. Google зазвичай автоматично відфільтровує надлишок смайликів з фрагментів, про що раніше говорив сам Джон Мюллер:

«Ми зазвичай намагаємося відфільтрувати їх з фрагментів, але це не той випадок, коли ми знижуємо рейтинг веб-сайту або помічаємо його як веб-спам, якби він містив смайлики або інші символи в описі.»

Нагадаємо, що в Google Adwords повністю заборонені такі символи як емодзі, а також надлишок знаків пунктуації. Про це докладно йдеться в Редакційних вимогах.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті