Головна » Блог » «Емодзі — це фактор ранжування» — Google

«Емодзі — це фактор ранжування» — Google

03.02.2021

Ольга Коцофане


Джон Мюллер з Google повідомив, що емодзі теж є фактором ранжирування. Про це він написав у своєму Twitter з посиланням на виступ інженера Google Пола Хаара.

Джон Мюллер підтвердив, що емодзі - це фактор ранжування

І деякі сайти активно використовують цю можливість, щоб виділитися в результатах пошуку на тлі конкурентів. Ось кілька прикладів:

Використання смайликів в сніппетах

Використання смайликів в сніппетах

Використання смайликів в сніппетах

Деякі навіть використовують емодзі в Title:

Використання емодзі в заголовках Title

Однак зазначимо, що цей факт зовсім не заохочує надмірне використання спеціальних символів. Адже це відволікає від змісту написаного і часом зовсім недоречно. Google зазвичай автоматично відфільтровує надлишок смайликів з фрагментів, про що раніше говорив сам Джон Мюллер:

«Ми зазвичай намагаємося відфільтрувати їх з фрагментів, але це не той випадок, коли ми знижуємо рейтинг веб-сайту або помічаємо його як веб-спам, якби він містив смайлики або інші символи в описі.»

Нагадаємо, що в Google Adwords повністю заборонені такі символи як емодзі, а також надлишок знаків пунктуації. Про це докладно йдеться в Редакційних вимогах.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Останні матеріали рубрики

Instagram тестує розміщування реклами в результатах пошуку

Instagram представив нові рекламні продукти, щоб дасть бізнесу додаткові можливості для відкриття та підвищення видимості рекламних...

Кейс U-CON

Візуалізація українського тепла: як правильний брендинг...

В роботі над проєктом U-CON перед нашою командою стояла низка завдань, що поєднували в собі аналітичний та творчий підходи — розробити...

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного інтелекту

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного...

Opera інтегрує ШІ-сервіси на основі ChatGPT та ChatSonic у свої настільні браузери, а також пропонує функцію інтелектуальних підказок....

Новини TikTok

TikTok додав нову функцію Refresh для оновлення стрічки For You

Нова функція забезпечить приємний перегляд, збалансовуючи цілі самовираження та різноманітності контенту

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності