Головна » Блог » «Емодзі — це фактор ранжування» — Google

«Емодзі — це фактор ранжування» — Google

03.02.2021

Ольга Коцофане


Джон Мюллер з Google повідомив, що емодзі теж є фактором ранжирування. Про це він написав у своєму Twitter з посиланням на виступ інженера Google Пола Хаара.

Джон Мюллер підтвердив, що емодзі - це фактор ранжування

І деякі сайти активно використовують цю можливість, щоб виділитися в результатах пошуку на тлі конкурентів. Ось кілька прикладів:

Використання смайликів в сніппетах

Використання смайликів в сніппетах

Використання смайликів в сніппетах

Деякі навіть використовують емодзі в Title:

Використання емодзі в заголовках Title

Однак зазначимо, що цей факт зовсім не заохочує надмірне використання спеціальних символів. Адже це відволікає від змісту написаного і часом зовсім недоречно. Google зазвичай автоматично відфільтровує надлишок смайликів з фрагментів, про що раніше говорив сам Джон Мюллер:

«Ми зазвичай намагаємося відфільтрувати їх з фрагментів, але це не той випадок, коли ми знижуємо рейтинг веб-сайту або помічаємо його як веб-спам, якби він містив смайлики або інші символи в описі.»

Нагадаємо, що в Google Adwords повністю заборонені такі символи як емодзі, а також надлишок знаків пунктуації. Про це докладно йдеться в Редакційних вимогах.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Новини та плани Google на 2022 рік: MUM, штучний інтелект та повна...

Технології, які Google планує використовувати у найближчому майбутньому. Короткий огляд, що потрібно знати про зміни.

Дослідження: як розвивається ринок мобільних додатків?

Аналіз мобільного ринку показує скільки сьогодні користувачі витрачають на покупку мобільних додатків. Яку суму витрат становитиме...

Як Google ранжує сайти? Ключові слова як фактор

Наскільки важливо для Google наповнення ключовими словами? Оновлення Google, що змінили принципи SEO та критерії ранжування сайтів

Статистика: наскільки швидко зростає популярність Social commerce?

Звіт Accenture прогнозує, скільки відсотків доходу надходитиме від Social commerce. Хто купує у соціальних мережах, а також найпопулярніші товари

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті