Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Анатомія лендінгу: основні компоненти сайту, що продає

Анатомія лендінгу: основні компоненти сайту, що продає

20.07.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


Лендінг — це веб-сторінка, яку створюють для реалізації маркетингових або рекламних цілей, підвищення конверсій і збыльшення продажів. Коли користувач відвідує вашу цільову сторінку він прискорено проходить вибудувану воронку продажів: від знайомства з пропозицією до придбання товару чи послуги.

Односторінковий сайт грає величезну роль у формуванні іміджу та репутації бренду. За допомогою нього ви можете збільшити впізнаваність продукту, залучити нових клієнтів і підвищити продажі. Оскільки ключова функція лендінгу — це конверсії, агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo в колаборації з сервісом розсилок SendPulse створили Спецпроект Landing Page від А до Я, щоб допомогти вашому бізнесу конвертувати відвідувачів сайту в ліди та підвищити продажі. Для цього вивчіть просту інструкцію:

  1. Анатомия лендінгу: основні компоненти сайту, що продає
  2. Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продажів
  3. Як розробити лендінг в сервісі SendPulse
  4. Лідогенерація: 3 способи ефективного просування лендінгу
  5. Стратегія лендінга для лідогенерації
  6. Як збільшити конверсію лендінга
У першій статті спецпроекту Landing Page від А до Я ви дізнаєтесь, з яких базових елементів складається лендінг.

Як створити ідеально структурований лендінг і як змусити його працювати



 

Анатомія лендінгу: ключові компоненти

Отличительные характеристики лендинга — это простота, четкость и клиентоориентированность. Лендинги создают для узких сегментов пользователей, которые с большей вероятностью конвертируются в клиентов. Ознакомьтесь с основными составляющими продающей посадочной страницы.

Відмінні характеристики лендінга це простота, чіткість і клієнтоорієнтованість. Лендінги створюють для вузьких сегментів користувачів, які з більшою ймовірністю конвертуються в клієнтів. Ознайомтеся з основними складовими посадкової сторінки, що виконує функцію продажу.

  • Офер. Цей елемент є ключовим в лендінгу. Він складається із заголовка та унікальної торговельної пропозиції (УТП). Офер завжди розміщують на першому екрані посадкової сторінки і обов’язково доповнюють кнопкою із закликом до дії.
  • Детальний опис. Інформація в цьому розділі залежить від цілей лендінгу і сфери діяльності. Якщо компанія просуває товари, то в описі будуть вказані їх характеристики, переваги та фото. Якщо мета лендінгу продати навчальний курс, то вказують теми, які будуть розкриті, і розповідають про спікерів.
  • Форма заявки та СТА.Після знайомства з продуктом компанії і його перевагами частина відвідувачів лендінгу вже буде готова до взаємодії, тому важливо за допомогою СТА мотивувати до оплати або іншої цільової дії.
  • Поширені запитання.Цей розділ допомагає надати користувачам потрібні відповіді і побороти їх заперечення.
  • Відгуки. Розділ зі зворотнім зв’язком від задоволених клієнтів у своєму розпорядженні містить потенційних покупців, підвищує їх рівень довіри і мотивує до взаємодії тих, хто ще сумнівається.
  • Форма зворотнього зв’язку. Необхідна для того, щоб користувачі могли залишити свої контакти і отримати додаткову консультацію. Форма зворотнього зв’язку також допомагає утримати тих користувачів, хто поки не готовий купити. Далі, за допомогою телемаркетингу, email розсилки і повідомлень в месенджері можна виростити ліди і конвертувати в покупців.

Давайте подивимося, як можна об’єднати ці елементи на посадковій сторінці для продажу книги. Нижче ви бачите лендінг, зроблений в конструкторі SendPulse. На першому екрані розміщено опис книги, ціна і кнопка CTA для замовлення. Далі розташований таймер зворотнього відліку, мотивуючий клієнта до швидкого ухвалення рішення. Нижче знаходяться відгуки, блок FAQ і кнопки для зворотного зв’язку через email і Facebook Messenger.

Лендінг, зроблений в конструкторі SendPulse. На першому екрані розміщено опис книги, ціна і кнопка CTA для замовлення. Далі розташований таймер зворотнього відліку, мотивуючий клієнта до швидкого ухвалення рішення. Нижче знаходяться відгуки, блок FAQ і кнопки для зворотного зв'язку через email і Facebook Messenger



 

Для розробки ефективного лендингу необхідно продумати структуру і дизайн кожного елемента. У цьому питанні немає зайвих деталей. Грають роль вибрані шрифти, якість текстів, заклики до дії, кольори та фото. Лендінг повинен легко скануватися і бути зрозумілим, оскільки не всі користувачі вчитуватимуться в кожне речення. У наступній статті Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продажів ви ознайомитеся з основними етапами підготовки посадкової сторінки і дізнаєтеся, як продумати контент. Не пропустіть!

 

Також читайте інші статті у блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Через нові правила реклами половина маркетологів...

Новий звіт Bango The App-ocalypse показав, що маркетологи зазнають негативного впливу на свій прибуток у зв'язку з новими правилами реклами та...

дослідження Semrush

Найбільш швидко зростаючі галузі малого та середнього...

Які ніші вважаються лідерами у сегменті малого та середнього бізнесу? Дослідження визначило ТОП відвідуваних сайтів та ефективні...

Огляд сервісів CRO. Функціональність інструментів за...

Повний перелік всіх потрібних сервісів для оптимізації конверсії. Набір інструментів для аналітики, збору даних, оформлення та...

Новий інструмент TikTok. Корисні дані для маркетологів

Новий інструмент від TikTok надає інформацію, яку можна використовувати для таргетинга на різні демографічні групи

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті