Анатомія лендінгу: основні компоненти сайту, що продає
20.07.2021
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук
Лендінг — це веб-сторінка, яку створюють для реалізації маркетингових або рекламних цілей, підвищення конверсій і збыльшення продажів. Коли користувач відвідує вашу цільову сторінку він прискорено проходить вибудувану воронку продажів: від знайомства з пропозицією до придбання товару чи послуги.
Односторінковий сайт грає величезну роль у формуванні іміджу та репутації бренду. За допомогою нього ви можете збільшити впізнаваність продукту, залучити нових клієнтів і підвищити продажі. Оскільки ключова функція лендінгу — це конверсії, агентство результативного інтернет-маркетингу Webpromo в колаборації з сервісом розсилок SendPulse створили Спецпроект Landing Page від А до Я, щоб допомогти вашому бізнесу конвертувати відвідувачів сайту в ліди та підвищити продажі. Для цього вивчіть просту інструкцію:
- Анатомия лендінгу: основні компоненти сайту, що продає
- Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продажів
- Як розробити лендінг в сервісі SendPulse
- Лідогенерація: 3 способи ефективного просування лендінгу
- Стратегія лендінга для лідогенерації
- Як збільшити конверсію лендінга
У першій статті спецпроекту Landing Page від А до Я ви дізнаєтесь, з яких базових елементів складається лендінг.
Анатомія лендінгу: ключові компоненти
Отличительные характеристики лендинга — это простота, четкость и клиентоориентированность. Лендинги создают для узких сегментов пользователей, которые с большей вероятностью конвертируются в клиентов. Ознакомьтесь с основными составляющими продающей посадочной страницы.
Відмінні характеристики лендінга — це простота, чіткість і клієнтоорієнтованість. Лендінги створюють для вузьких сегментів користувачів, які з більшою ймовірністю конвертуються в клієнтів. Ознайомтеся з основними складовими посадкової сторінки, що виконує функцію продажу.
- Офер. Цей елемент є ключовим в лендінгу. Він складається із заголовка та унікальної торговельної пропозиції (УТП). Офер завжди розміщують на першому екрані посадкової сторінки і обов’язково доповнюють кнопкою із закликом до дії.
- Детальний опис. Інформація в цьому розділі залежить від цілей лендінгу і сфери діяльності. Якщо компанія просуває товари, то в описі будуть вказані їх характеристики, переваги та фото. Якщо мета лендінгу — продати навчальний курс, то вказують теми, які будуть розкриті, і розповідають про спікерів.
- Форма заявки та СТА.Після знайомства з продуктом компанії і його перевагами частина відвідувачів лендінгу вже буде готова до взаємодії, тому важливо за допомогою СТА мотивувати до оплати або іншої цільової дії.
- Поширені запитання.Цей розділ допомагає надати користувачам потрібні відповіді і побороти їх заперечення.
- Відгуки. Розділ зі зворотнім зв’язком від задоволених клієнтів у своєму розпорядженні містить потенційних покупців, підвищує їх рівень довіри і мотивує до взаємодії тих, хто ще сумнівається.
- Форма зворотнього зв’язку. Необхідна для того, щоб користувачі могли залишити свої контакти і отримати додаткову консультацію. Форма зворотнього зв’язку також допомагає утримати тих користувачів, хто поки не готовий купити. Далі, за допомогою телемаркетингу, email розсилки і повідомлень в месенджері можна виростити ліди і конвертувати в покупців.
Давайте подивимося, як можна об’єднати ці елементи на посадковій сторінці для продажу книги. Нижче ви бачите лендінг, зроблений в конструкторі SendPulse. На першому екрані розміщено опис книги, ціна і кнопка CTA для замовлення. Далі розташований таймер зворотнього відліку, мотивуючий клієнта до швидкого ухвалення рішення. Нижче знаходяться відгуки, блок FAQ і кнопки для зворотного зв’язку через email і Facebook Messenger.
Для розробки ефективного лендингу необхідно продумати структуру і дизайн кожного елемента. У цьому питанні немає зайвих деталей. Грають роль вибрані шрифти, якість текстів, заклики до дії, кольори та фото. Лендінг повинен легко скануватися і бути зрозумілим, оскільки не всі користувачі вчитуватимуться в кожне речення. У наступній статті Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продажів ви ознайомитеся з основними етапами підготовки посадкової сторінки і дізнаєтеся, як продумати контент. Не пропустіть!
Також читайте інші статті у блозі Webpromo:
- Google July 2021 Core Update: наскільки швидко друга частина оновлення перевершила першу? Вплив апдейта на позиції в рейтингу;
- Головні тренди UX/UI дизайну 2021 року;
- Динаміка зростання аудиторії соціальних мереж: порівнюємо квартальні звіти DataReportal за 2020 і 2021 роки.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.