Google ділиться баченням та стратегією Google Ads на найближчі кілька років
31.05.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Компанія Google провела щорічний захід Google Marketing Live. Основна увага на заході була приділена прогнозам щодо Google Ads.
Джон Ніколетті, віце-президент Google з глобальних продуктів та активізації продажів, наголосив на двох ключових тезах:
- Приділіть максимум уваги автоматизації, щоб підвищити ефективність
- Розвивайте свій бізнес на нових каналах
Пошук залишається найбільшим джерелом доходу для Google і протягом багатьох років компанія покращувала його можливості. Останній випуск Marketing Live ясно дав зрозуміти, що після пандемії на платформу чекають істотніші зміни.
У квітні Google представив мультипошук, який дозволяє користувачам переглядати сторінки, використовуючи кілька методів. Наприклад, роблячи знімок або ставлячи запитання за допомогою голосової команди. За заявами керівників, спосіб споживання інформації не є лінійним. Коли йдеться про рекламу, за їхніми словами слід приділити більше уваги візуальним ефектам.
Акцент на комерції
Цього року Google надасть можливість брендам показувати “наочні” торгові оголошення, які демонструють користувачеві зображення, ціни та відгуки у результатах пошуку. Компанії, які мають 3D-моделі своїх товарів, також зможуть запускати рекламу за допомогою доповненої реальністю прямо в пошуку. Так покупці, наприклад, зможуть перевірити як виглядатимуть меблі у їхній вітальні.
Протягом найближчих місяців продавці зможуть просувати програми лояльності для користувачів, яким показують рекламу в Google, за допомогою значка «Показати більше», демонструючи потенційні знижки від накопичення балів. Підпискою на програми лояльності можна керувати за допомогою Performance Max.
На Marketing Live приділили увагу YouTube Shorts. Найближчим часом кампанії, що включають відео та додатки, зможуть автоматично масштабуватися до нового формату короткометражного відео. Пізніше цього року YouTube надасть інструменти для кращого підключення фідів, щоб зробити товари привабливішими для покупок.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Як покоління постміленіалів реагує на рекламу — звіт BulbShare;
- Google запускає оновлення алгоритму Broad Core у травні 2022 року;
- Дослідження Google: 4 складові хорошого контенту.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.