Головна » Блог » Google ділиться баченням та стратегією Google Ads на найближчі кілька років

Google ділиться баченням та стратегією Google Ads на найближчі кілька років

31.05.2022

Катя Лифиренко


Компанія Google провела щорічний захід Google Marketing Live. Основна увага на заході була приділена прогнозам щодо Google Ads.

Google Marketing Live



Джон Ніколетті, віце-президент Google з глобальних продуктів та активізації продажів, наголосив на двох ключових тезах:

  • Приділіть максимум уваги автоматизації, щоб підвищити ефективність
  • Розвивайте свій бізнес на нових каналах

Пошук залишається найбільшим джерелом доходу для Google і протягом багатьох років компанія покращувала його можливості. Останній випуск Marketing Live ясно дав зрозуміти, що після пандемії на платформу чекають істотніші зміни.

У квітні Google представив мультипошук, який дозволяє користувачам переглядати сторінки, використовуючи кілька методів. Наприклад, роблячи знімок або ставлячи запитання за допомогою голосової команди. За заявами керівників, спосіб споживання інформації не є лінійним. Коли йдеться про рекламу, за їхніми словами слід приділити більше уваги візуальним ефектам.

Акцент на комерції

Цього року Google надасть можливість брендам показувати “наочні” торгові оголошення, які демонструють користувачеві зображення, ціни та відгуки у результатах пошуку. Компанії, які мають 3D-моделі своїх товарів, також зможуть запускати рекламу за допомогою доповненої реальністю прямо в пошуку. Так покупці, наприклад, зможуть перевірити як виглядатимуть меблі у їхній вітальні.

Протягом найближчих місяців продавці зможуть просувати програми лояльності для користувачів, яким показують рекламу в Google, за допомогою значка «Показати більше», демонструючи потенційні знижки від накопичення балів. Підпискою на програми лояльності можна керувати за допомогою Performance Max.

На Marketing Live приділили увагу YouTube Shorts. Найближчим часом кампанії, що включають відео та додатки, зможуть автоматично масштабуватися до нового формату короткометражного відео. Пізніше цього року YouTube надасть інструменти для кращого підключення фідів, щоб зробити товари привабливішими для покупок.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності