Головна » Блог » Дослідження Google: 4 складові хорошого контенту

Дослідження Google: 4 складові хорошого контенту

30.05.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Google представив дослідження спільно з компанією Talk Shoppe, де розкрито чотири основні показники якісного контенту. Які ключові елементи увійшли до списку?

Исследование Google



Google проводив опитування серед споживачів контенту. Головною метою дослідження було дізнатися, як користувачі визначають якість контенту, що впливає на їх оцінку та вибір. Варто одразу зазначити, що фахівці Google враховували насамперед візуальний контент, YouTube зокрема. Однак, отримані висновки можна застосувати і до інших типів контенту.

 

4 елементи хорошого контенту на думку гугла є:

1. Актуальність

Користувачі вибирають вміст на основі власних інтересів. Також важливо, щоб джерело було доступним.

80% респондентів відповіли, що якщо контент для них важливий та цікавий, вони відкриті для реклами.

Исследование Google

2. Інтелектуальний контент

88% людей заявили, що YouTube допоміг розширити їхні погляди або спосіб мислення.

Дані показують, що користувачі шукають контент не просто так, а з конкретною метою. Інтелектуальний контент підштовхує до вивчення матеріалів, знайомить з новими продуктами, а отже, приносить користь. До цього пункту можна віднести огляд товарів, практичні поради, освітні відеоматеріали.

3. Чуттєвість, легко сприйманий контент

94% людей сказали, що хороший контент розповідає історію.

92% з них кажуть, що якісний контент створюється з розумом та зусиллями.

Исследование Google

У дослідженні Google користувачі стверджували, що унікальна автентична історія краща за кінематографічну якість. Люди найчастіше шукають справжні статті, нехай навіть не ідеальні. Для цього, контент повинен розповідати історію, мати на меті — поставте питання для чого вона — і нести корисність споживачеві.

4. Емоційна складова

85% людей сказали, що якісний контент викликає у них певні емоції.

Исследование Google

Ми не поділяємо позитивні та негативні емоції, а говоримо загалом про враження. Більшість респондентів відповіли, що віддають перевагу контенту, який змушує відчувати, «завойовує серце». Такий відгук — це запорука глибокого емоційного зв’язку з клієнтом, що підвищує лояльність.

Фахівці в галузі маркетингу або SEO, автори контенту будуть дивитися з іншого боку, спираючись на показники переглядів, залучення, кліків, трафік. Кожен контент буде відрізнятися, невелика стаття може викликати більше відгуків, ніж лонґрід із детальною інструкцією. Щоб розуміти логіку та мислення, важливо дивитися на контент з обох боків: як фахівець, і як користувач. Не завжди контент приносить високі цифри, але ми завжди цього прагнемо.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Останні матеріали рубрики

Instagram тестує розміщування реклами в результатах пошуку

Instagram представив нові рекламні продукти, щоб дасть бізнесу додаткові можливості для відкриття та підвищення видимості рекламних...

Кейс U-CON

Візуалізація українського тепла: як правильний брендинг...

В роботі над проєктом U-CON перед нашою командою стояла низка завдань, що поєднували в собі аналітичний та творчий підходи — розробити...

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного інтелекту

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного...

Opera інтегрує ШІ-сервіси на основі ChatGPT та ChatSonic у свої настільні браузери, а також пропонує функцію інтелектуальних підказок....

Новини TikTok

TikTok додав нову функцію Refresh для оновлення стрічки For You

Нова функція забезпечить приємний перегляд, збалансовуючи цілі самовираження та різноманітності контенту

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності