Дослідження Google: 4 складові хорошого контенту
30.05.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Google представив дослідження спільно з компанією Talk Shoppe, де розкрито чотири основні показники якісного контенту. Які ключові елементи увійшли до списку?
Google проводив опитування серед споживачів контенту. Головною метою дослідження було дізнатися, як користувачі визначають якість контенту, що впливає на їх оцінку та вибір. Варто одразу зазначити, що фахівці Google враховували насамперед візуальний контент, YouTube зокрема. Однак, отримані висновки можна застосувати і до інших типів контенту.
4 елементи хорошого контенту на думку гугла є:
1. Актуальність
Користувачі вибирають вміст на основі власних інтересів. Також важливо, щоб джерело було доступним.
80% респондентів відповіли, що якщо контент для них важливий та цікавий, вони відкриті для реклами.
2. Інтелектуальний контент
88% людей заявили, що YouTube допоміг розширити їхні погляди або спосіб мислення.
Дані показують, що користувачі шукають контент не просто так, а з конкретною метою. Інтелектуальний контент підштовхує до вивчення матеріалів, знайомить з новими продуктами, а отже, приносить користь. До цього пункту можна віднести огляд товарів, практичні поради, освітні відеоматеріали.
3. Чуттєвість, легко сприйманий контент
94% людей сказали, що хороший контент розповідає історію.
92% з них кажуть, що якісний контент створюється з розумом та зусиллями.
У дослідженні Google користувачі стверджували, що унікальна автентична історія краща за кінематографічну якість. Люди найчастіше шукають справжні статті, нехай навіть не ідеальні. Для цього, контент повинен розповідати історію, мати на меті — поставте питання для чого вона — і нести корисність споживачеві.
4. Емоційна складова
85% людей сказали, що якісний контент викликає у них певні емоції.
Ми не поділяємо позитивні та негативні емоції, а говоримо загалом про враження. Більшість респондентів відповіли, що віддають перевагу контенту, який змушує відчувати, «завойовує серце». Такий відгук — це запорука глибокого емоційного зв’язку з клієнтом, що підвищує лояльність.
Фахівці в галузі маркетингу або SEO, автори контенту будуть дивитися з іншого боку, спираючись на показники переглядів, залучення, кліків, трафік. Кожен контент буде відрізнятися, невелика стаття може викликати більше відгуків, ніж лонґрід із детальною інструкцією. Щоб розуміти логіку та мислення, важливо дивитися на контент з обох боків: як фахівець, і як користувач. Не завжди контент приносить високі цифри, але ми завжди цього прагнемо.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Як покоління постміленіалів реагує на рекламу — звіт BulbShare;
- Google запускає оновлення алгоритму Broad Core у травні 2022 року;
- Нові інструменти Ads Manager від Google для відеореклами.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.