Головна » Блог » Google запускає оновлення алгоритму Broad Core у травні 2022 року

Google запускає оновлення алгоритму Broad Core у травні 2022 року

26.05.2022

Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко


Google повідомляє про вихід широкого оновлення основного алгоритму Broad Core цього місяця.

Основні оновлення призначені для того, щоб зробити результати пошуку більш релевантними для користувачів. Незважаючи на те, що Broad Core запускається сьогодні, його повне впровадження триватиме 1-2 тижні.

Broad Core



Денні Салліван, представник Google у зв’язках із громадськістю, зазначає, що тепер слід очікувати змін в ефективності сайту в результатах пошуку.

Загальні тези Google щодо оновлень ядра виглядають так:

  • Оновлення призведе до помітних змін, таких як всплески та падіння у пошуковому рейтингу.
  • Базові оновлення набувають масштабного характеру. Вони націлені не на щось конкретне, а призначені для покращення систем Google загалом.
  • Сторінки, які потрапляють до рейтингу, не “караються”. Вони переоцінюються порівняно з іншим контентом, опублікованим після останнього оновлення.
  • Необхідно зосередити увагу на наданні найякіснішого контенту. Це найкращий спосіб впоратися з наслідками оновлення алгоритму Broad Core.
  • Великі оновлення ядра відбуваються кожні кілька місяців. Є ймовірність, що сайти не встигнуть відновитися після одного оновлення, поки не буде випущено наступне.
  • Оновлення не гарантує відновлення ресурсу. Однак, відмова від впровадження будь-яких покращень з високою ймовірністю буде мати негативні наслідки для сайту.

Останнє оновлення ядра було випущено у листопаді 2021 року, з цього моменту минуло вже 6 місяців. Ті, хто старанно працював над своїм сайтом у цей період почнуть помічати покращення у пошуковому рейтингу. У той же час ті, хто не приділяв належної уваги ресурсу, скоро помітять, що сайти з більш релевантним контентом обгонять їх у видачі.

При цьому ще рано починати оцінювати вплив оновлення Broad Core, оскільки його впровадження займе тиждень або більше.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності