Google запускає оновлення алгоритму Broad Core у травні 2022 року
26.05.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Google повідомляє про вихід широкого оновлення основного алгоритму Broad Core цього місяця.
Основні оновлення призначені для того, щоб зробити результати пошуку більш релевантними для користувачів. Незважаючи на те, що Broad Core запускається сьогодні, його повне впровадження триватиме 1-2 тижні.
Денні Салліван, представник Google у зв’язках із громадськістю, зазначає, що тепер слід очікувати змін в ефективності сайту в результатах пошуку.
Загальні тези Google щодо оновлень ядра виглядають так:
- Оновлення призведе до помітних змін, таких як всплески та падіння у пошуковому рейтингу.
- Базові оновлення набувають масштабного характеру. Вони націлені не на щось конкретне, а призначені для покращення систем Google загалом.
- Сторінки, які потрапляють до рейтингу, не “караються”. Вони переоцінюються порівняно з іншим контентом, опублікованим після останнього оновлення.
- Необхідно зосередити увагу на наданні найякіснішого контенту. Це найкращий спосіб впоратися з наслідками оновлення алгоритму Broad Core.
- Великі оновлення ядра відбуваються кожні кілька місяців. Є ймовірність, що сайти не встигнуть відновитися після одного оновлення, поки не буде випущено наступне.
- Оновлення не гарантує відновлення ресурсу. Однак, відмова від впровадження будь-яких покращень з високою ймовірністю буде мати негативні наслідки для сайту.
Останнє оновлення ядра було випущено у листопаді 2021 року, з цього моменту минуло вже 6 місяців. Ті, хто старанно працював над своїм сайтом у цей період почнуть помічати покращення у пошуковому рейтингу. У той же час ті, хто не приділяв належної уваги ресурсу, скоро помітять, що сайти з більш релевантним контентом обгонять їх у видачі.
При цьому ще рано починати оцінювати вплив оновлення Broad Core, оскільки його впровадження займе тиждень або більше.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Огляд сервісів CRO. Функціональність інструментів за категоріями та призначенням;
- Асесори пошукової системи. Хто це та яка основна мета їхньої роботи?;
- Розмір зображень для адаптивної реклами Google.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.