Головна » Блог » Google запускає оновлення алгоритму Broad Core у травні 2022 року

Google запускає оновлення алгоритму Broad Core у травні 2022 року

26.05.2022

Катерина Ліфиренко, редактор блогу Webpromo


Google повідомляє про вихід широкого оновлення основного алгоритму Broad Core цього місяця.

Основні оновлення призначені для того, щоб зробити результати пошуку більш релевантними для користувачів. Незважаючи на те, що Broad Core запускається сьогодні, його повне впровадження триватиме 1-2 тижні.

Broad Core



Денні Салліван, представник Google у зв’язках із громадськістю, зазначає, що тепер слід очікувати змін в ефективності сайту в результатах пошуку.

Загальні тези Google щодо оновлень ядра виглядають так:

  • Оновлення призведе до помітних змін, таких як всплески та падіння у пошуковому рейтингу.
  • Базові оновлення набувають масштабного характеру. Вони націлені не на щось конкретне, а призначені для покращення систем Google загалом.
  • Сторінки, які потрапляють до рейтингу, не “караються”. Вони переоцінюються порівняно з іншим контентом, опублікованим після останнього оновлення.
  • Необхідно зосередити увагу на наданні найякіснішого контенту. Це найкращий спосіб впоратися з наслідками оновлення алгоритму Broad Core.
  • Великі оновлення ядра відбуваються кожні кілька місяців. Є ймовірність, що сайти не встигнуть відновитися після одного оновлення, поки не буде випущено наступне.
  • Оновлення не гарантує відновлення ресурсу. Однак, відмова від впровадження будь-яких покращень з високою ймовірністю буде мати негативні наслідки для сайту.

Останнє оновлення ядра було випущено у листопаді 2021 року, з цього моменту минуло вже 6 місяців. Ті, хто старанно працював над своїм сайтом у цей період почнуть помічати покращення у пошуковому рейтингу. У той же час ті, хто не приділяв належної уваги ресурсу, скоро помітять, що сайти з більш релевантним контентом обгонять їх у видачі.

При цьому ще рано починати оцінювати вплив оновлення Broad Core, оскільки його впровадження займе тиждень або більше.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті