Головна » Блог » Чому немає продажів: 3 помилки мобільного інтерфейсу, які маркетологи не помічають

Чому немає продажів: 3 помилки мобільного інтерфейсу, які маркетологи не помічають

02.08.2021

Ольга Коцофанэ


Як збільшити продажі на мобільній версії сайту, усунувши ці 3 помилки

Обсяг мобільної комерції зростає з року в рік. Наприклад, у Великій Британії в 2020 році онлайн-купівля здійснювалася кожну секунду через мобільний пристрій, що дуже вражає. А на січень 2022 року загальна кількість мобільних користувачів по всьому становила 5 млрд. Проте є й зворотний бік медалі для онлайн магазинів: 3 користувача з 10, які починали шукати щось в Інтернеті через мобайл, у результаті нічого не купили. Причина тому – поганий користувацький досвід.

У блозі Google розповіли про три головні помилки мобільного інтерфейсу, які заважають інтернет-магазинам продавати. Ми ділимося з вами вичавкою зі статті з порадами, як усунути слабкі місця продажів воронки в мобільній версії сайту. Це збільшить ваші продажі.

Що заважає продажам у мобільній версії сайту: ТОП-3 помилки



 

3 UX-помилки мобільного сайту, які шкодять продажам:

  1. Скролінг. Мобільний досвід відрізняється від десктопного. Зробіть ключові елементи сайту доступними завжди для мобільного користувача. Це дозволить йому уникнути скролінгу та швидко перейти в меню або зробити замовлення. Якщо ж для покупки клієнту потрібно буде повертатися на початок свого шляху за допомогою скролінгу – висока ймовірність, що він залишить сайт і нічого не купить.
  2. “Дурний” пошук. Мобільні користувачі набагато частіше звертаються до внутрішнього пошуку на сайті, тому що хочуть швидше знайти потрібний товар. Причин багато: від заощадження трафіку до небажання довго скролити пальцем позиції в каталозі. Рішенням для таких нетерплячих клієнтів буде “розумний” пошук, який пропонує автозаповнення на основі першого ключового слова. Чим швидше користувач знайде те, що шукає, тим швидше здійснить покупку.
  3. Повільна швидкість завантаження. При розробці мобільної версії зверніть увагу на її швидкість завантаження. Як уже було сказано, мобільні користувачі більш нетерплячі і мають менший ресурс при з’єднанні з вашим сайтом. Секунди очікування призводять до закриття сторінки. Не чекайте, що клієнт затримається на завершальному етапі оформлення замовлення.

“Дуже важливо, щоб користувач, зайшовши на сайт компанії зі свого смартфона, побачив зручну для мобільного екрану навігацію, розташування інформації та картинок. За статистикою, якщо сайт не адаптований під мобільні пристрої, ймовірність того, що користувач залишить його, в 5 разів вище. А майже половина користувачів залишить мобільний сайт, якщо сторінки завантажуються довше 3 секунд.”, ‒ відмічають у блозі Google, де дають поради щодо створення сайтів для мобільних пристроїв.

Як збільшити продажі на мобільному сайті

Для брендів дуже важливо залишити приємні враження у користувача від покупок. Це називають позитивним користувацьким досвідом з потенційною можливістю подальших продаж цього ж клієнту.

Перед веб-дизайнером стоїть завдання створити привабливий і зручний у плані навігації сайт, який подобається користувачам і мати високий коефіцієнт конверсії. При цьому, важливо не зациклюватися на візуалі, а приділяти увагу функціональності сервісу і зручності інтерфейсу користувача.

Помилки мобільної версії, які заважають продажам

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш  Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності