Мобільний маркетинг. ТОП-10 тенденцій на 2022 рік
04.01.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Революція мобільного маркетингу триває останні кілька років. Споживання мобільного контенту регулярно збільшується. Для багатьох користувачів смартфони стали головним джерелом виходу в інтернет. У майбутніх трендах digital-маркетингу акцентується увага на mobile first. Як підвищити зацікавленність до бренду, використовуючи можливості мобільного маркетингу? Розглянемо прогнози та тенденції на 2022 рік.
Зміст:
1. ТОП-10 тенденцій мобільного маркетингу 2022
- Посилання на покупки (Shoppable links)
- Візуальний пошук (Visual Search)
- Використання мобільних програм для залучення покупців в офлайн магазин
- Технологія взаємодії у реальному часі (Real-time engagement technology)
- Додаткові пропозиції (Bump Offers)
- Присутність у ТікТок
- Нативна реклама
- Social commerce
- Більше відео контенту
- Технології AR та VR
2. Підсумок
ТОП-10 тенденцій мобільного маркетингу 2022
Новий рік тільки розпочався, а отже, варто задуматися над впровадженням нових актуальних інструментів. Не секрет, що популярність мобільних пристроїв зростає і найближчим часом попит лише збільшуватиметься. Згідно дослідження Pew Research Center, майже 85% користувачів мають смартфон.
Щоб досягти успіху в умовах сучасного ринку, маркетологам необхідно подумати про рекламні кампанії, орієнтовані саме на смартфони. 2022 потрібно починати з ТОП трендів у мобільному маркетингу.
1. Посилання на покупки (Shoppable links)
Карантин під час пандемії став справжнім бумом мобільної комерції. Багато соціальних платформ впроваджують функцію покупки у своїх контент. Напередодні розпродажу на Чорну п’ятницю YouTube запустив можливість шопінгу в режимі реального часу. Користувачі могли відразу переходити за посиланнями на магазини, не гаючи часу для пошуку. У свою чергу, інфлюєнсери та бренди отримують взаємну вигоду. Зростання мобільної комерції продовжує стрімко зростати. Експерти в галузі маркетингу прогнозують, що час, що проводиться в додатках для покупок, тільки збільшуватиметься.
2. Візуальний пошук (Visual Search)
Поряд із голосовим пошуком у геометричній прогресії зростає популярність візуального пошуку на основі штучного інтелекту. Автоматизація “захоплює” світ, тому перехід у цьому тренді не дивний. Візуальний пошук спрощує процес загалом, робить його зручнішим для користувача. Частіше споживач бачить картинку, помічає одяг, що сподобався, або інші предмети, фотографує на смартфон для того, щоб пізніше придбати. Завдяки візуальному пошуку будь-який предмет можна знайти за допомогою фото, зробленого на смартфон. Варто відзначити платформу Syte, яка вже пропонує послуги пошуку, що базуються на візуальному штучному інтелекті, NLP та гіпер-персоналізації.
Тенденція 2022 року в мобільному маркетингу збільшуватиме можливість візуального пошуку за допомогою зображення. Використати технологію буде складніше, ніж голосовий пошук. Функція розпізнавання з урахуванням штучного інтелекту вже існує, поступово тренд удосконалюється. З’явиться можливість розпізнати кожен предмет на фото та перейти за посиланням для покупки. Це майбутнє, яке стане реальним у найближчий рік.
3. Використання мобільних програм для залучення покупців в офлайн магазин
Мобільний телефон — це набагато більше, ніж просто пристрій. Це центр взаємодії на всіх каналах. Смартфон виконує роль сполучної ланки для взаємодії з клієнтами. Важлива участь та координація між магазинами, цифровими, технологічними, бізнес-аналітичними та іншими командами. Для сфери рітейлу необхідно використовувати мобільний зв’язок не тільки для збільшення доходів від цифрових технологій, але і для підтримки ширшого досвіду роздрібної торгівлі.
4. Технологія взаємодії у реальному часі (Real-time engagement technology)
Впровадження та популярність технології взаємодії у реальному часі (прямий ефір та двостороння пряма трансляція) різко зросли під час COVID-19. Сьогодні це ефективний канал, який багато хто інтегрував у життя як спосіб взаємодії як з брендами електронної комерції, так і з брендами послуг. Взаємодія у режимі реального часу відрізняється зручністю використання. Користувачі з великою цікавістю сприймають такий формат, легко йдуть на контакт.
5. Додаткові пропозиції (Bump Offers)
Опція Bump Offers (випливають вікна на сайтах з пропозиціями, наприклад pop-up) безпосередньо пов’язана з платформами SMS-маркетингу. Багато брендів переходять від взаємодії з клієнтами за допомогою електронної пошти до SMS-розсилки. У мобільному маркетингу тренд зростатиме на ринку прямих продажів споживачеві та за його межами, оскільки він ефективний та гіперактуальний. При оформленні замовлення клієнт отримує додаткові пропозиції, пов’язані з придбаним товаром. Дана функція збільшує кількість замовлень, відповідно зростають продажі. Така своєрідна підказка — чудовий спосіб отримати додаткову вигоду при оформленні замовлення. Проте, слід дотримуватися “чутливість до ціни”. Додаткові пропозиції повинні бути близькі за ціною до основного товару в кошику, до суми, яку клієнт вже готовий витратити.
6. Присутність у ТікТок
У 2022 році, як і раніше, домінуватиме платформа TikTok. Це не тільки одна з найбільш швидко зростаючих та завантажуваних програм, але й одна з найпопулярніших платформ, коли йдеться про споживчі витрати. Брендам, які прагнуть залучити споживачів через мобільні пристрої, потрібно буде зосередити увагу на TikTok.
7. Нативна реклама
Нативна реклама — це одна з тенденцій мобільного маркетингу, яка стане домінуючою вже у першій половині 2022 року. Це вид спонсорованого контенту, у якому рекламодавці можуть розміщувати рекламу, не порушуючи взаємодії з користувачем. Нативна реклама інтегрує рекламу в вміст програми, сайту або будь-якої іншої цифрової платформи, на якій розміщено оголошення. Замість спливаючих вікон реклама органічно вписується у стандартний контент.
8. Social commerce
Social commerce активно розвивається. Як ми писали раніше, за прогнозом сфера скоро омине за популярністю e-commerce. Канали соціальних мереж наразі пропонують широкий спектр функцій для здійснення покупок на платформах. Рекламодавці можуть використовувати їх для власної вигоди. Social commerce як цифрова реальність відкриває перед компаніями безліч можливостей для звернення до потенційних нових та постійних клієнтів. Соціальні мережі грають вирішальну роль маркетингу. Майданчики соціальних мереж дозволяють знайти нових співробітників, залучити нових клієнтів та збільшити продажі.
9. Більше відео контенту
У зв’язку з високою конкуренцією потрібно створювати творчий контент, орієнтований на цільову групу. 2022 року у центрі уваги будуть формати з високим рівнем залученості — відео. Компанії будуть знаходити унікальні способи інтеграції онлайн трансляцій в реальному часі або відео з можливостями миттєвих покупок, які легко використовувати за допомогою смартфонів. Відео – це суть контент-маркетингу та маркетингу в соціальних мережах.
Ролики та відеоогляди допомагають компаніям звертатися до клієнтів індивідуально, цілеспрямовано та зрозуміло. Є можливість спростити складний контент та передати його за допомогою пояснювального відеоролика. При цьому, не варто забувати, що відео комерція є одним з фрагментів інформації у фіді продукту. Описи продуктів із зазначенням розмірів, ваги та матеріалу, а також зображення продуктів, як і раніше, займають помітне місце. У відеороликах зібрані зображення та дані, а також контекст користувача та розповіді про продукти.
10. Технології AR та VR
Збільшиться кількість досвіду з доповненою реальністю (AR) та віртуальною реальністю (VR). Прикладом став ребрендинг Facebook у технологічну компанію Meta. Очевидно, що керівництво Facebook просуває можливості AR та VR не тільки в ігрових цілях, але й у повсякденному житті. Багато брендів будуть впроваджувати технологію у вигляді мобільного додатку. Інструмент допоможе візуалізувати, як товар виглядатиме наживо, що значно спрощує процес покупки. Спочатку можна перевірити та спробувати продукт у режимі реального часу. Якщо має бути придбання товарів для дому, багато програм для електронної комерції тепер дозволяють переглядати, як він буде виглядати всередині будинку насправді. Це чудовий спосіб для споживачів візуалізувати, що значно зручніше та безпечніше.
Приклади шопінгу з доповненою реальністю вже були минулого року. Ikea for Place та сервіс для дизайну інтер’єрів Houzz створили програму Houzz — Home Design & Remodel, де можна для покращити та спроектувати власний будинок, знайти безліч ідей для оформлення.
Підсумок
Увага маркетологів у 2022 році буде спрямована на поліпшення досвіду користувача на смартфоні. Все частіше клієнти будуть купувати через соціальні мережі. А щоб остаточно ухвалити рішення про покупку, використовуватимуть сучасні технології з візуалізації. Шопінг у 2022 році за допомогою мобільного телефону — це просто, доступно та швидко. Брендам необхідно адаптуватися під інновації та сучасні тенденції, які стрімко розвиваються. Впровадження технологій, включаючи візуальний пошук, AR І VR – це ключ до успіху серед високої конкуренції на ринку.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo::
- Рекламна кампанія TikTok під час свят. Корисні рекомендації;
- Просування в Instagram: повний посібник з рекламного каналу для маркетолога;
- Повний список інструментарію для підвищення конверсії.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.