Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів
12.04.2021
Пандемія коронавируса і прийняті для її стримування заходи, безумовно, завдали серйозної шкоди ринку товарів для краси і здоров’я. Як і всім іншим бізнесам, рітейлерам косметики довелося адаптуватися до нового формату роботи. Компанії, у яких навіть не було сайту, почали знайомитися з таким поняттям як e-commerce, а для просування товарів використовувати існуючі можливості інтернет-реклами.
Разом з тим саме ринок товарів для краси та догляду залишається в числі світових лідерів за кількістю інновацій. Великі бренди успішно реалізовують стратегії із залучення й утримання клієнтів з онлайну, вдаються до доповненої реальності для демонстрації своїх продуктів і руйнують традиційні бізнес-моделі.
У цій статті ми підсумуємо діджитал-тренди на ринку б’юті-товарів — розповімо про 10 найбільш актуальних тенденцій, які допоможуть ефективно просувати косметику в інтернеті в 2021 році, збільшити продажі і при цьому заслужити довіру споживачів.

Б’юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів
Екологічнсть
З кожним роком все більше людей цікавиться питаннями екології та пандемія зіграла в цьому не останню роль. Косметичні бренди — не виняток, адже вони створені людьми і працюють в них теж люди.
Одним з найяскравіших прикладів екологічного бренду сьогодні є Garnier. У липні 2020 року компанія запустила ініціативу Green Beauty, за допомогою якої вона хоче скоротити кількість пластикових відходів, знизити викиди вуглекислого газу, а також поліпшити екологічний профіль своїх продуктів.
«Коли світ починає усвідомлювати нові реалії на тлі пандемії, минулий рік, схоже, прискорив порядку денного для більш зеленої і чистої Землі. Стійкий образ життя і екологічно безпечні дії є першочерговими завданнями брендів і споживачів у всьому світі. Міжнародне дослідження, проведене на замовлення Garnier, показало, що значітелная частина глобальних споживачів очікує, що бренди сприятимуть цьому», — поділилася в інтерв’ю з IndianTelevision генеральний директор Garnier India Зінія Бастані.
Ідею екологічності Garnier заклав в основу своєї маркетингової стратегії, як то, чого хоче їх споживач. Тому про своїх ключових ідеях вони розповідають через додаткові посадочні сторінки на сайті, спецпроекти в онлайн медіа, відео-рекламу і інші маркетингові активності в Діджитал-просторі.

Garnier про ініціативу Green Beauty на своєму сайті
Використання AR/VR
Застосування доповненої реальності (AR) для тестування косметичних товарів і віртуальної реальності (VR) для повного занурення в певний сценарій з метою зниження ефективності рекламної кампанії — один з найбільш цікавих з точки зору інноваційності та актуальності трендів в б’юті-індустрії.
Одним з перших, хто наважився на такий крок, був бренд Smashbox. Компанія пропонувати своїм клієнтам «примірку» макіяжу за допомогою AR. Технологія відстежувала патерни руху очей, щоб оцінити реакцію споживача на продукт. В результаті загальна кількість конверсій збільшилася на 27%.

Доповнена реальність стала трендом для продажу б’юті-товарів
Віртуальну реальність протестувала компанія L’Oreal. Так звану «лабораторію краси L`Oreal» в Нью-Йорку обладнали VR-окулярами, екраном віртуальної реальності і 3D-моделювання. Метою активності було зрозуміти, який підхід в офлайн-магазинах подобається покупцям найбільше і на основі отриманих даних поліпшити брендинг.
Вищезазначена компанія Garnier також не залишилася осторонь і впровадила Garnier ColorMatch – віртуальний інструмент для примірки різного кольору волосся, щоб поліпшити купівельний досвід.
Нагадаємо, що можливості доповненої реальності сьогодні надають рекламодавцям багато рекламні майданчики.
Наприклад, рекламні оголошення з ефектом AR можна запустити на Facebook через Ads Manager.
Також в грудні 2020 року функція доповненої реальності для б’юті-продуктів з’явилася в Google для рекламодавців із США.
Інклюзивність
«Краса — для всіх!» — ключове гасло інклюзивності як тренда в б’юті-індустрії і за сумісництвом місія бренду Fenty. При чому він поширюється як на офлайн, так і онлайн простір.
«В останні роки інклюзивність в сфері краси стала центром уваги, і, хоча багато брендів змінили рекламу, оновили формулювання продуктів і змінили соціальні повідомлення, це залишається складною областю для навігації», — відмічають у GlobalData.
Компанією, яка поставила собі за глобальною метою впровадити інклюзивність в свої продукти, є Unilever. Вони приберуть слово «нормальний» з упаковок товарів і реклами. Цей крок викликав позитивну реакцію в світі як серед колег Unilever, так і серед аналітиків. Щоб споживачі відчували себе комфортно, компанія сконцентрується на своїх своїх продуктів, а також забезпечить індивідуальний підхід тим, хто цього потребує (наприклад, клієнтам з екземою або схильної до алергічних реакцій шкірою).
Викорістання мобільних додатків
Стабільне збільшення числа мобільних користувачів і зростання популярності омніканального маркетингу привели до того, що косметичні бренди заявляють про себе через мобільні додатки. Для таких мастадантов ринку, як L`Oreal Paris, Schwarzkopf, Nivea — це ще один канал входу для споживача, можливість його утримання і поліпшення користувацького досвіду.
YouTube ті відео-контент
За даними Pixability: Women’s Wear Daily уроки макіяжу склали 68,5% від переглядів 200 кращих відеороликів про красу. Реклами згенерували 7% переглядів відео про красу за той же період.
З моменту проведення дослідження ця тенденція лише посилилася. Темпи зростання ми можемо побачити на графіку нижче.
Це надихає бренди на те, щоб використовувати форму створення контенту в якості інструменту в своїй маркетинговій стратегії. Реальний приклад — бренд Clinique. Змінивши традиційну рекламу на 6-секундний ролик з проробленим сценарієм, компанії вдалося домогтися збільшення запам’ятовування реклами на 70% і продукту – на 26%.
Influence-маркетинг
Сила впливу в індустрії краси набагато більше, ніж в будь-якій іншій сфері. Завдяки правильному інфлюенс-маркетингу Кайлі Дженнер в свої 19 років стала наймолодшим мільярдером, побудувавши особисту імперію у вигляді Kylie Cosmetics. Основним тригером до покупки у клієнтом бренду є багатомільйонний Instagram-аккаунт власниці.
«У цьому сила соціальних мереж», — сказала Кайлі Дженнер Forbes. — «Я заскочила в кілька магазинів, використовувала свої звичайні соціальні мережі — робила те, що зазвичай роблю, і це просто спрацювало.»

Кайлі Дженнер використовувала силу свого впливу для побудови успішного б’юті-бренду
Тому брендам варто звернути увагу на те, хто представляє їх продукт в онлайн-просторі. Це на 100% повинен бути людина, які в злагоді з місією бренду і може щиро транслювати її своєї аудиторії. Для споживачів косметики можливість побачити бажаний продукт в застосуванні до «реальним людям» може миттєво привести до покупки.
Нетрадиційні бізнес-моделі
Традиційна бізнес-модель в сфері продажу косметики — це продаж товарів в офлайн-точках, коли покупець приходить у магазин, тестує і купує відповідний продукт. Також ми все з вами пам’ятаємо каталожний спосіб продажу на прикладі мережевих брендів Avon, Oriflame, Faberlic та інших. Але сучасні бренди навчилися доставляти продукт споживачеві більш ефективно — у вигляді б’юті-боксів по підписці. Здавалося б, сама бізнес-модель не нова, але її адаптація для ніші косметичних товарів виявилася цілком робочої і навіть прибутковою.
Очікується, що продажі косметики по підписці будуть в найближчі роки тільки зростатиме. Це дозволить брендам і далі розширювати і персоналізувати свої пропозиції для клієнтів, а також використовувати особисту зворотний зв’язок для поліпшення й оптимізації своїх стратегій.
Покращення користувацького досвіду
Цей загальний тренд для всіх компаній, які вже продають або тільки починають продавати в інтернеті. У тому числі і косметичних. Тут важливо підійти до питання комплексно, так як на UX впливає не тільки інтерфейс сайту, але і логіка взаємодії з ним, контент та ін.
Важливо! Чим більше персоналізоване маркетингове повідомлення буде транслювати сайт, тим більше зацікавленим і лояльним буде покупець.
Якщо ваш сайт потребує поліпшення юзабіліті з метою підвищення конверсії, компанія Webpromo може в цьому допомогти. Залиште заявку на CRO-аудит і наші експерти складуть для вас необхідний список доробок на сайті.
Соціальна активність
Косметичні товари складають другу за величиною категорію продуктів для взаємодії в Instagram, Twitter і Facebook. В даний час більше половини користувачів Інтернету в США вже купували у DTC бренди засобів особистої гігієни і косметики в минулому:
Це говорить про наявність реальних можливостей для нових косметичних DTC-брендів швидко вивести на ринок свій продукт.
Порада! Щоб просувати свої продукти в соціальних мережах такі компанії використовують таргетовану рекламу і інфлюенс-маркетинг, орієнтовані безпосередньо на споживача.
SEO
Здається, що неможливо конкурувати в б’юті-індустрії з такими брендами як L’oreal і Estee Lauder, адже у них є багаторічна історія, впізнаваність і вони завоювали довіру аудиторії. Але ця думка помилкова. SEO як інструмент інтернет-маркетингу при правильно обраній стратегії дозволяє доставити ваш контент цільової аудиторії, що в результаті призводить до прибутку.
Процес пошукової оптимізації магазину косметики складається з наступних етапів:
- SEO-аудит для перевірки технічної інфраструктури сайту і можливостей для збільшення його видимості в пошуку;
- технічна оптимізація — це крок у подальшому заощадить сотні годин оптимізації на комерційному сайті;
- дослідження ключових слів — визначення пошукових запитів, які використовує ваша цільова аудиторія;
- розробка контент-стратегії — створення контенту з наміром ранжуватися за певними ключовими словами;
- дослідження зворотних посилань і розробка посилальної стратегії для підвищення авторитету домену.
У нашій практиці є безліч прикладів, як за допомогою комплексної SEO-оптимізації компанії досягали бажаної кількості продажів. З деякими з них ви можете ознайомитися в розділі кейсів.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році;
- Як написати текст про компанію і оформити сторінку «Про нас». Від рекомендацій до надихаючих ідей;
- Що потрібно знати про поведінку споживачів в 2021 році.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.