Google анонсував нові способи вимірювання ефективності реклами
14.05.2021
Днями в своєму блозі Google анонсував нові способи вимірювання ефективності реклами. Вони допоможуть рекламодавцям краще розуміти, які дії люди виконують після взаємодії з їхньою рекламою. При цьому можна буде в меншій мірі застосовувати файли cookie та інші ідентифікатори з метою турботи про конфіденційність користувачів.
Отже, що ж планує впровадити Google?
1. Можливість змінювати і налаштовувати теги відповідно до переваг користувачів прямо в Google Tag Manager
Ця функція дозволить рекламодавцям, у яких включений режим згоди, відстежувати конверсії. Якщо ж користувачі не дадуть згоду на використання своїх даних, то система буде використовувати моделювання конверсії, щоб відновити в середньому більше 70% переходів від кліка до конверсії.
Важливо! На даний момент режим згоди діє в Європейській економічній зоні та Великобританії. Він допомагає швидше і простіше вимірювати ефективність рекламних кампаній, налаштовуючи роботу тегів Google на основі вибору згоди користувача для рекламних файлів cookie або аналітичних файлів cookie.
2. Розширені конверсії
Розширені конверсії дозволяють тегам використовувати узгоджені власні дані рекламодавця, щоб дати найбільш точне і повне уявлення про те, як користувачі здійснюють конверсії після взаємодії з рекламою. Також рекламодавець зможе отримати дані, необхідні для отримання інформації про ефективність і оптимізувати свою кампанію. Наприклад, ви зможете поліпшити відстеження, якщо реклама відображається на одному пристрої, а конверсії здійснюють на іншому.
Особисті дані користувачів хешіруются, а рекламодавець отримує агреговані анонімні звіти про переходи.
Google про використання розширених конверсій британським онлайн-рітейлером ASOS:
«Рекламодавці, що тестують в даний час підвищену конверсію, вже бачать позитивні результати. Британський роздрібний торговець ASOS налаштував поліпшені конверсії в пошуку і на YouTube, щоб скоротити прогалини в вимірах через обмеження браузера і поведінки на різних пристроях. Це дозволило їм виміряти конверсії, які в іншому разі не були б зафіксовані, і підвищило рентабельність інвестицій в рекламу (ROAS) з зареєстрованим збільшенням продажів на 8,6% в пошуковій і 31% на YouTube.»
3. Машинне навчання в поведінкових звітах нової версії Google Analytics
Зараз нова Google Analytics на основі машинного навчання виявляє релевантні маркетингові дані, такі як значна зміна ефективності вашої рекламної кампанії або ймовірності здійснення покупок. Найближчим ця модель буде поширюватися і на поведінкові звіти. Наприклад, якщо в звіті про притягнення користувачів будуть неповні дані через недоступність файлів cookie, система застосує моделювання, щоб заповнити прогалини і отримати більш повне уявлення про кількість нових залучених через платну рекламу користувачів. Таким чином, з файлами cookie або без них рекламодавець зможе краще зрозуміти шлях клієнта і використовувати ці дані для оптимізації маркетингових кампаній.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Б’юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів;
- Як підвищити ефективність реклами в Facebook для B2B;
- Що потрібно знати про поведінку споживачів в 2021 році.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.