Головна » Блог » Google анонсував нові способи вимірювання ефективності реклами

Google анонсував нові способи вимірювання ефективності реклами

14.05.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Днями в своєму блозі Google анонсував нові способи вимірювання ефективності реклами. Вони допоможуть рекламодавцям краще розуміти, які дії люди виконують після взаємодії з їхньою рекламою. При цьому можна буде в меншій мірі застосовувати файли cookie та інші ідентифікатори з метою турботи про конфіденційність користувачів.

Отже, що ж планує впровадити Google?

Google анонсував нові способи вимірювання ефективності реклами



 

1. Можливість змінювати і налаштовувати теги відповідно до переваг користувачів прямо в Google Tag Manager

Ця функція дозволить рекламодавцям, у яких включений режим згоди, відстежувати конверсії. Якщо ж користувачі не дадуть згоду на використання своїх даних, то система буде використовувати моделювання конверсії, щоб відновити в середньому більше 70% переходів від кліка до конверсії.

Важливо! На даний момент режим згоди діє в Європейській економічній зоні та Великобританії. Він допомагає швидше і простіше вимірювати ефективність рекламних кампаній, налаштовуючи роботу тегів Google на основі вибору згоди користувача для рекламних файлів cookie або аналітичних файлів cookie.

 

2. Розширені конверсії

Розширені конверсії дозволяють тегам використовувати узгоджені власні дані рекламодавця, щоб дати найбільш точне і повне уявлення про те, як користувачі здійснюють конверсії після взаємодії з рекламою. Також рекламодавець зможе отримати дані, необхідні для отримання інформації про ефективність і оптимізувати свою кампанію. Наприклад, ви зможете поліпшити відстеження, якщо реклама відображається на одному пристрої, а конверсії здійснюють на іншому.

Особисті дані користувачів хешіруются, а рекламодавець отримує агреговані анонімні звіти про переходи.

Google про використання розширених конверсій британським онлайн-рітейлером ASOS:

«Рекламодавці, що тестують в даний час підвищену конверсію, вже бачать позитивні результати. Британський роздрібний торговець ASOS налаштував поліпшені конверсії в пошуку і на YouTube, щоб скоротити прогалини в вимірах через обмеження браузера і поведінки на різних пристроях. Це дозволило їм виміряти конверсії, які в іншому разі не були б зафіксовані, і підвищило рентабельність інвестицій в рекламу (ROAS) з зареєстрованим збільшенням продажів на 8,6% в пошуковій і 31% на YouTube.»



 

3. Машинне навчання в поведінкових звітах нової версії Google Analytics

Зараз нова Google Analytics на основі машинного навчання виявляє релевантні маркетингові дані, такі як значна зміна ефективності вашої рекламної кампанії або ймовірності здійснення покупок. Найближчим ця модель буде поширюватися і на поведінкові звіти. Наприклад, якщо в звіті про притягнення користувачів будуть неповні дані через недоступність файлів cookie, система застосує моделювання, щоб заповнити прогалини і отримати більш повне уявлення про кількість нових залучених через платну рекламу користувачів. Таким чином, з файлами cookie або без них рекламодавець зможе краще зрозуміти шлях клієнта і використовувати ці дані для оптимізації маркетингових кампаній.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб опинитися в Топі Google

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб...

Розповімо про особливості роботи алгоритмів в пошукових системах, чому не кожен текст може бути SЕО-статтею, чим займається і що...

Офлайн-конверсії Facebook Ads і Google Ads. Як підвищити якість лідів?

Що таке офлайн-конверсія (offline conversion), як працює цей сучасний інструмент в інтернеті, соціальних мережах, як правильно і ефективно...

Performance Marketing в діджитал - тренди 2021, які потрібно запровадити ще "вчора"

Performance Marketing в діджитал – тренди 2021, які потрібно...

Як працює performance-маркетинг для бізнесу сьогодні, хто такий сучасний перформанс-маркетолог, ключові методи та підходи маркетингу в...

Google June 2021 Core Update: які зміни принесло оновлення основного...

2 червня Google викотив June 2021 Core Update ― першу частину із запланованого на літо поновлення ядра. Як апдейт вплинув на ранжування сайтів? Які...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті