Головна » Блог » Google анонсував нові способи вимірювання ефективності реклами

Google анонсував нові способи вимірювання ефективності реклами

14.05.2021

Ольга Коцофане


Днями в своєму блозі Google анонсував нові способи вимірювання ефективності реклами. Вони допоможуть рекламодавцям краще розуміти, які дії люди виконують після взаємодії з їхньою рекламою. При цьому можна буде в меншій мірі застосовувати файли cookie та інші ідентифікатори з метою турботи про конфіденційність користувачів.

Отже, що ж планує впровадити Google?

Google анонсував нові способи вимірювання ефективності реклами



 

1. Можливість змінювати і налаштовувати теги відповідно до переваг користувачів прямо в Google Tag Manager

Ця функція дозволить рекламодавцям, у яких включений режим згоди, відстежувати конверсії. Якщо ж користувачі не дадуть згоду на використання своїх даних, то система буде використовувати моделювання конверсії, щоб відновити в середньому більше 70% переходів від кліка до конверсії.

Важливо! На даний момент режим згоди діє в Європейській економічній зоні та Великобританії. Він допомагає швидше і простіше вимірювати ефективність рекламних кампаній, налаштовуючи роботу тегів Google на основі вибору згоди користувача для рекламних файлів cookie або аналітичних файлів cookie.

 

2. Розширені конверсії

Розширені конверсії дозволяють тегам використовувати узгоджені власні дані рекламодавця, щоб дати найбільш точне і повне уявлення про те, як користувачі здійснюють конверсії після взаємодії з рекламою. Також рекламодавець зможе отримати дані, необхідні для отримання інформації про ефективність і оптимізувати свою кампанію. Наприклад, ви зможете поліпшити відстеження, якщо реклама відображається на одному пристрої, а конверсії здійснюють на іншому.

Особисті дані користувачів хешіруются, а рекламодавець отримує агреговані анонімні звіти про переходи.

Google про використання розширених конверсій британським онлайн-рітейлером ASOS:

«Рекламодавці, що тестують в даний час підвищену конверсію, вже бачать позитивні результати. Британський роздрібний торговець ASOS налаштував поліпшені конверсії в пошуку і на YouTube, щоб скоротити прогалини в вимірах через обмеження браузера і поведінки на різних пристроях. Це дозволило їм виміряти конверсії, які в іншому разі не були б зафіксовані, і підвищило рентабельність інвестицій в рекламу (ROAS) з зареєстрованим збільшенням продажів на 8,6% в пошуковій і 31% на YouTube.»



 

3. Машинне навчання в поведінкових звітах нової версії Google Analytics

Зараз нова Google Analytics на основі машинного навчання виявляє релевантні маркетингові дані, такі як значна зміна ефективності вашої рекламної кампанії або ймовірності здійснення покупок. Найближчим ця модель буде поширюватися і на поведінкові звіти. Наприклад, якщо в звіті про притягнення користувачів будуть неповні дані через недоступність файлів cookie, система застосує моделювання, щоб заповнити прогалини і отримати більш повне уявлення про кількість нових залучених через платну рекламу користувачів. Таким чином, з файлами cookie або без них рекламодавець зможе краще зрозуміти шлях клієнта і використовувати ці дані для оптимізації маркетингових кампаній.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності