7 трендів, які матимуть вплив на роздрібну торгівлю у 2023 році
18.01.2023
2023 несе з собою економічну кризу, яка торкнеться майже всіх ніш роздрібної торгівлі. На що слід звернути увагу, щоб заощадити час та продовжити роботу наступного сезону?
Очікується, що наступні тенденції вплинуть на роздрібну торгівлю в 2023 році.
Рецесія та економічна невизначеність
В першу чергу, на споживчі витрати впливає економічна невизначеність. Внаслідок фінансової нестабільності потрібно готуватися до зниження попиту. Споживачі у 2023 році, скоріше за все, залишатимуться обережними та розбірливими щодо того, на що вони витрачають свої гроші.
DTC продовжують боротися з витратами
DTC або Direct-To-Consumer — це сучасний спосіб управління продажами та клієнтським досвідом, коли бренд взаємодіє з покупцем безпосередньо на онлайн-майданчиках. Бренди DTC змушені боротися з високими маркетинговими витратами, пов’язаними із залученням і утриманням клієнтів.
Розвиток екологічно-свідомої роздрібної торгівлі
У 2022 році багато брендів запустили ініціативи по виробництву товарів із перероблених матеріалів. Оскільки інтерес споживачів зростає, 2023 рік може принести ще більше активностей щодо сталого розвитку від цих стартапів і брендів.
Складний рік для торгових центрів
Торговельні центри виявилися напрочуд стійкими, незважаючи на зростання електронної комерції. Проте потрібно готуватися до ще одного простого періоду.
Маркетинг ускладнюється
У наступному році перед маркетологами роздрібної торгівлі постає низка перешкод. Припинення використання файлів cookie і оновлень захисту від відстеження від Apple значно ускладнюють збір даних, оскільки все більше покупців звертаються до Інтернету для покупок.
Вплив Метавсесвіту росте
Активність входу світових брендів до Метавсесвіту в роздрібній торгівлі буде продовжуватися в 2023 році, серед яких Gucci , H&M , Puma та Gap — це лише кілька великих компаній, які занурилися у віртуальну реальність.
Перепродаж приносить дохід
Поки тренд активно зростає на Заході. Там за останні кілька років перепродаж перейшов від підприємства, яке підтримували люди, які робили покупки екологічно, до повноцінної стратегії роздрібних торговців, щоб отримати додатковий потік доходу. Наприклад, у США очікується, що до 2026 року ринок вживаного одягу досягне 82 мільярдів доларів.