Головна » Блог » Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

03.10.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Завершуємо вебінарний проєкт «Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?». На заключному ефірі Антон Воронюк, CEO Академії WebPromoExperts підвів підсумки та розказав, як адаптувати маркетингову стратегію, а також привів список сервісів, які допоможуть пришвидшити процес виходу.

Экспромо. Как украинскому бизнесу выйти на международный рынок?



У статті представлені підходи, які дозволяють адаптувати продукт під обраний ринок, як тестувати та звідки брати гіпотези? 

Адаптація це постійне покращення, оптимізація, щоб рухатися вперед, взаємодіяти з аудиторією та отримувати гарантований результат.

 

Хто ваша цільова аудиторія?

Чітке розуміння цільової аудиторії дозволяє адаптувати продукт і продавати більше. За допомогою інструментів інтернет-маркетингу є можливість зібрати більше інформації про ваших клієнтів, адаптувати деталі та зробити це максимально ефективно.

Класичні маркетингові інструменти: 

  1. Опитування (цільової або відносно цільової аудиторії).
  2. Фокус групи. 
  3. Глибинні інтерв’ю.

Якщо немає чіткого розуміння, які питання поставити, можна зібрати базову інформацію:

  • Стать
  • Вік
  • Інтереси
  • Гео
  • Мова
  • Рівень доходу
  • Освіта
  • Старих
  • Болі
  • Очікування від продукту
  • Знання про продукт
  • Як взаємодіє (онлайн чи офлайн)

Це питання, як полягають в основі інформаційної бази про цільову аудиторію. 

Також варто поглинутися у налаштування аудиторії, щоб зібрати ще більше даних за допомогою аналітики. Всі сервіси (Google, Facebook, TikTok та інші) збирають дані про ЦА.

Экспромо. Как украинскому бизнесу выйти на международный рынок?



 

Маркетингові інструменти 

  • Google Analytics це мастхев для всіх проєктів, сервіс дозволяє сегментувати аудиторію. Ви отримаєте багато інсайтів, коли почнете спілкуватися з клієнтом. Ви зможете відслідкувати, чим цікавиться клієнт, які послуги для нього є актуальними;
  • ThinkWithGoogle вміщує велика кількість корисних матеріалів, дослідження;
  • Facebook for Industries;
  • TikTok Creators Portal.

Виділіть час та присвятіть час кожному інструменту, щоб зрозуміти як вони працюють, що корисного ви можете взяти для власного бізнесу.

 

Як почати формувати контент?

Правило 3П три типи контенту, які мають бути: професійний, профельний та персональний. 

  • Професійний навчає ЦА, як використовувати ваш продукт, як задовольняти біль;
  • Профільний розповідає про зміни в індустрії, компанії (проблеми);
  • Персональний показує людей, які приймають рішення у компанії, роблять продукт, також сюди відносяться відгуки, історії успіху.

Далі контент треба розповсюджувати, тобто провести людину по воронці (See, Think, Do, Care).

Де брати ідеї для контенту? Сервіси 

  • AnswerThePublic визначає болі клієнтів, відображає ключові питання, які цікавлять користувача у мережі.
  • BuzzSumo створює контент на основі ранжування в соціальних мережах. 

Адаптация маркетинговой стратегии бизнеса



 

З чого почати?

Якщо плануєте продавати на маркетплейсі, тоді варто почати з внутрішньої реклами. У випадку коли у вас є власний сайт, розпочинайте зі складання медіаплану.

 

Висновки 

Що робити після цієї зустрічі? План дій

  • Проведіть 3 зустрічі з клієнтами;
  • Занурьтеся в аналітику, подивіться що ви вже знаєте про існуючих клієнтів;
  • Подивитися популярні  запити через сервіси;
  • Починайте робити контент та розповсюджувати його;
  • Дійте!

Український бізнес активно виходить на міжнародні ринки. Все більше запитів надходить із-за кордону про бажання купити українські товари. Зараз для українського бізнесу ідеальна можливість проявити себе та вийти за рамки завдяки експорту, успішно реалізувати товари в Європі, США або будь-якому іншому регіоні. 

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності