Головна » Блог » Що потрібно знати про поведінку споживачів в 2021 році

Що потрібно знати про поведінку споживачів в 2021 році

03.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


2020 рік був складним, а пандемія не відступає до сих пір, як і не скасовуються карантинні обмеження, пов’язані з відвідуванням громадських місць. Ситуація продиктувала бізнесменам нові умови ведення справ, переорієнтувавши на онлайн-магазини, кур’єрську доставку, безконтактну оплату. У поведінці покупців теж з’явилися нові тенденції, які ми і розглянемо в цій статті.

Що потрібно знати про поведінку споживачів в 2021 році



 

Замовлення онлайн

Покупки онлайн здійснюють не тільки ті, хто і раніше користувався такою послугою, а й ті, хто раніше не хотів або не вмів купувати товари в Інтернеті. Згідно з опитуванням CBR в листопаді 2020 року, близько 33% українців регулярно здійснює покупки онлайн. Серед товарних груп в Інтернеті найбільшим попитом користується техніка і одяг, про що свідчить опитування AIN.

Кількість онлайн-покупок постійно збільшується, в результаті чого Всеукраїнська рекламна коаліція прогнозує приріст + 38% для всього інтернет-ринку.

 

Маркетплейси

Інтернет-майданчики за типом Rozetka, Prom, Епіцентр розміщують асортимент продукції різного призначення все більшої кількості виробників. Це гарантує зростання популярності маркетплейсов за рахунок створення комфортних для користувачів умов пошуку різноманітних товарів на одному ресурсі.

Платформа Hubber опублікувала відомості за липень-серпень 2020 року про те, що 36,1% покупців віддають перевагу онлайн-магазинам змішаного типу.

 

Мобільні додатки

З огляду на зростання активних користувачів всіляких гаджетів, зростає попит на мобільні додатки-магазини. Покупцям зі смартфонами зручніше використовувати для здійснення покупок спеціальні додатки. Відповідно до досліджень компанії Statista, до кінця 2021 року очікується зростання угод за допомогою мобільних додатків до 75%. При цьому 27% опитаних в ході дослідження Criteo повідомили, що в 2020 році вперше замовляли продукцію з використанням додатків.

Покупці стали частіше замовляти онлайн через мобільні додатки



 

Соціальні мережі та месенджери

Новим трендом в споживчій поведінці стали онлайн-покупки через соцмережі і месенджери. Згідно з інформацією компанії Data Insight, частка таких покупок становить 55% і 13% відповідно.

Раніше ми публікували аналітику мобільного оператора Київстар про те, що найпопулярнішими соцмережами серед українців є Facebook, Youtube і Instagram, а серед месенджерів лідирують Viber, Facebook Messenger і Telegram. Детальніше ознайомитися з аналізом ви можете в нашій статті.

 

Новий кошик придбань

Починаючи з березня 2020 року в Україні збільшився попит на віддалених працівників, а кількість віддалених вакансій на 40% перевищує таке до початку пандемії (GlobalLogic). В 2021 році Enterprise Technology Research (ETR) прогнозує зростання кількості вилучених співробітників удвічі, з 16,4% до 34,4%. Це означає, що буде рости і кількість проведеного часу вдома, яке впливає на потребу в певних предметах побуту. Таким чином, бізнесу варто орієнтуватися під клієнтів, які залишаються вдома, розширюючи асортимент категорій домашніх товарів.

Важливо! Варто також відзначити можливості зростання для локальних брендів. Зміна поведінки споживачів сприяє їх виходу за межі раніше встановленої географії. Тепер покупцям все одно, замовляти товари з України, Європи або з Китаю. Тому власники невеликих компаній можуть розглянути можливість виходу на міжнародний e-commerce ринок. Фахівці з маркетингу відзначають нинішній час як період з найнижчим порогом входження в e-commerce.

 

Доставка

Ситуація в світі призвела до того, що все більша кількість покупців вибирає кур’єрську доставку на будинок, щоб не відвідувати поштове відділення. Користувачі готові повертатися в магазин, який пропонує максимально вигідну і швидку доставку. Опитування Criteo встановив, що вартість доставки для більш, ніж 60% покупців, впливає на остаточний вибір товару.

Як змінилася поведінка споживачів у 2021 році



 

Висновки

Які висновки можна зробити про поведінку споживачів в 2021 році? Все більше людей залишається вдома, працюючи і вирішуючи свої питання віддалено. Це визначає орієнтованість покупців на онлайн-покупки і розвиток найбільш підходящих для цього сервісів. Все веде до того, що більшість угод буде відбуватися з мобільного телефону за допомогою додатків, соціальних мереж і месенджерів. Популярними стають товари для будинку, а рівень сервісу доставки визначає клієнтоорієнтованість магазину.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті