Головна » Блог » Facebook Analytics припиняє свою роботу

Facebook Analytics припиняє свою роботу

06.04.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Інструмент Facebook Analytics припиняє свою роботу з 30 червня 2021 року. Цією новиною Facebook поділився зі своїми користувачами в офіційному блозі. Компанія рекомендує до зазначеної дати експортувати всі свої звіти, діаграми і таблиці в форматі CSV, тому що після припинення підтримки Facebook Analytics вони будуть недоступні.

Порада! Для вивантаження даних просто натисніть на стрілку в правому верхньому куті потрібної таблиці або діаграми.

Facebook Analytics припиняє свою роботу



 

Чи є альтернатива Facebook Analytics?

Facebook пропонує використовувати одні з наступних інструментів для бізнесу:

  • Facebook Business Suite — з його допомогою можна управляти кампаніями в Facebook і в Instagram, а також переглядати детальну статистику по аудиторії, контенту і трендам. Єдиний недолік інструменту — він поки доступний не всім.
  • Facebook Ads Manager — як і раніше незамінний інструмент для роботи з рекламними кампаніями на платформі. Тут можна переглядати і редагувати РК, групи оголошень і окремі оголошення, а також відстежувати їх результати.
  • Events Manager — інструмент повідомляє про дії на вашому сайті, в додатку і офлайн-точках.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті