Головна » Блог » Facebook Analytics припиняє свою роботу

Facebook Analytics припиняє свою роботу

06.04.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Інструмент Facebook Analytics припиняє свою роботу з 30 червня 2021 року. Цією новиною Facebook поділився зі своїми користувачами в офіційному блозі. Компанія рекомендує до зазначеної дати експортувати всі свої звіти, діаграми і таблиці в форматі CSV, тому що після припинення підтримки Facebook Analytics вони будуть недоступні.

Порада! Для вивантаження даних просто натисніть на стрілку в правому верхньому куті потрібної таблиці або діаграми.

Facebook Analytics припиняє свою роботу



 

Чи є альтернатива Facebook Analytics?

Facebook пропонує використовувати одні з наступних інструментів для бізнесу:

  • Facebook Business Suite — з його допомогою можна управляти кампаніями в Facebook і в Instagram, а також переглядати детальну статистику по аудиторії, контенту і трендам. Єдиний недолік інструменту — він поки доступний не всім.
  • Facebook Ads Manager — як і раніше незамінний інструмент для роботи з рекламними кампаніями на платформі. Тут можна переглядати і редагувати РК, групи оголошень і окремі оголошення, а також відстежувати їх результати.
  • Events Manager — інструмент повідомляє про дії на вашому сайті, в додатку і офлайн-точках.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у...

Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн. З 14 квітня...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

Как подготовить реальный прогноз по органическому трафику

Як підготувати реальний прогноз щодо органічного трафіку?

Перед тим як вкладати гроші в просування сайту, важливо прорахувати планові фінансові показники і зрозуміти, чи вигідно бізнесу...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті