Головна » Блог » Facebook Analytics припиняє свою роботу

Facebook Analytics припиняє свою роботу

06.04.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Інструмент Facebook Analytics припиняє свою роботу з 30 червня 2021 року. Цією новиною Facebook поділився зі своїми користувачами в офіційному блозі. Компанія рекомендує до зазначеної дати експортувати всі свої звіти, діаграми і таблиці в форматі CSV, тому що після припинення підтримки Facebook Analytics вони будуть недоступні.

Порада! Для вивантаження даних просто натисніть на стрілку в правому верхньому куті потрібної таблиці або діаграми.

Facebook Analytics припиняє свою роботу



 

Чи є альтернатива Facebook Analytics?

Facebook пропонує використовувати одні з наступних інструментів для бізнесу:

  • Facebook Business Suite — з його допомогою можна управляти кампаніями в Facebook і в Instagram, а також переглядати детальну статистику по аудиторії, контенту і трендам. Єдиний недолік інструменту — він поки доступний не всім.
  • Facebook Ads Manager — як і раніше незамінний інструмент для роботи з рекламними кампаніями на платформі. Тут можна переглядати і редагувати РК, групи оголошень і окремі оголошення, а також відстежувати їх результати.
  • Events Manager — інструмент повідомляє про дії на вашому сайті, в додатку і офлайн-точках.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті