Головна » Блог » Facebook Marketplace опублікував гайд по подарункам

Facebook Marketplace опублікував гайд по подарункам

21.12.2021

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Спираючись на інтерес та продажі на торговому майданчику Marketplace, команда Facebook склала та опублікувала гайд по подарункам. Як керівництво для дослідження можна отримати більше інформації про те, що люди шукають цього року.

Facebook Marketplace



Своєрідна інструкція допоможе користувачам орієнтуватися у трендах у період новорічного шопінгу, а також знайти бюджетні подарунки чи надихнеться на ідею подарунка. Гайд охоплює низку загальних тенденцій у сфері подарунків для чоловіків та жінок, а також дітей та домашніх тварин. Клієнтам Facebook Marketplace відображатимуться ідеї подарунків на основі трендових товарів з посиланнями на відповідні вкладки пошуку. Подібний формат простий та зручний для користувачів.

Facebook Marketplace

Гайд зараз містить невелику кількість категорій, але зосереджений на тому, щоб продавати більше товарів на Marketplace.

 

Переваги для маркетингу

Для маркетологів це можливість зібрати докладну інформацію про електронну комерцію з додатковими розділами у різних сферах. Також отримати широкий огляд трендів серед споживачів цього року.

Facebook Marketplace

Гайд від Facebook Marketplace має велике значення для брендів, оскільки в ньому є розділ святкових тенденцій. Напередодні новорічного розпродажу можна наголосити на власних категоріях товарів та послуг.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності