Головна » Блог » Майбутнє маркетингу: social commerce наступний крок після e-commerce

Майбутнє маркетингу: social commerce наступний крок після e-commerce

17.12.2021

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Популярність соціальних мереж зростає, а зареєстрованих користувачів збільшується з кожним днем. Експерти компанії Gartner провели дослідження, згідно з яким social commerce стане наступним етапом після e-commerce.

Також зросте попит на денну рекламу та віртуальних інфлюєнсеров. У зв’язку з посиленням політики конфіденційності, рекламодавці змушені будуть шукати нові шляхи для отримання даних користувача. Чи це так буде? Розбираємо у статті причини та статистичні показники.

Зміст:

  1. Збільшення обсягу покупок у соціальних мережах
  2. Популярність віртуальних лідерів думок у соціальних мережах
  3. Стратегія соціального маркетингу B2B
  4. Розвиток штучного інтелекту та машинного навчання
  5. Відсутність прайм-тайму
  6. Згода на використання персональних даних
  7. Висновокsocial commerce


 

Збільшення обсягу покупок у соціальних мережах

До 2026 року 60% споживачів міленіалів та покоління Z будуть здійснювати покупки у соціальних мережах.

Сплеск активності у соціальних мережах сприяла пандемія COVID-19. З цієї ж причини збільшився обсяг покупок на платформах. Ознаками успіху соціальної комерції (social commerce) — це зручність та відкритість, які наголошують споживачі. Молоде покоління найчастіше вибирає саме соціальні мережі для покупок. Маркетингам потрібно усвідомити, наскільки важлива присутність на платформах, а також приділити цьому питанню увагу. Завдання – спростити шлях клієнта до покупки. Соціальна комерція зручніша, що полегшує пошук товарів.

 

Популярність віртуальних лідерів думок у соціальних мережах

До 2026 року 30% бюджету інфлюєнс-маркетингу йтиме на віртуальних експертів.

Кількість віртуальних осіб стрімко зростає. Популярністю користуються подібні інфюенсери в Азії, тренд набирає обертів у США.

Віртуальні лідери думок із CGI-зовнішністю (computer-generated imagery — зображення, згенеровані комп’ютером) пропонують брендам контроль над обміном повідомленнями з користувачами. У довгостроковій перспективі подібна співпраця дешевша, ніж “живі” інфлюєнсери. Крім цього, з віртуальними персонажами можна уникнути скандалів та розбіжностей, характерних для традиційних представників та лідерів думок.

Зазначимо, щоб мати сотні тисяч передплатників, акаунту не обов’язково існувати насправді.

social commerce



 

Стратегія соціального маркетингу B2B

До 2023 року 90% маркетингових стратегій B2B у соціальних мережах включатимуть програми захисту інтересів працівників.

Стратегії соціального маркетингу B2B розвиватимуться. Захист інтересів співробітників дозволить компанії досягти безлічі маркетингових цілей, включаючи архітектуру бренду та лідогенерацію. Програма дозволить впливати на інші відділи, наприклад, продажі через соціальні мережі, а також пошук співробітників на платформах соцмереж.

 

Розвиток штучного інтелекту та машинного навчання

До 2025 року кожна п’ята компанія B2B використовуватиме штучний інтелект або машинне навчання (AI/ML) у цифровій торгівлі.

Сьогодні цифрова взаємодія в першу чергу спрямована на полегшення досвіду користувача. Це дозволить клієнту вчиняти дії, які він запланував, не впливаючи на вибір.

Клієнти B2B, які віддають перевагу виключно цифровим покупкам, на 23% частіше жалкують про покупки, ніж ті, хто воліє взаємодіяти з офлайн-точками.

Наступним етапом для компаній B2B стане інтеграція потужних технологій, включаючи штучний інтелект та машинне навчання (AI/ML). Цей підхід забезпечить людську та цифрову взаємодію з клієнтами на більш тісному рівні.

 

Відсутність прайм-тайму

Обсяг рекламних оголошень вдень зросте на 60% до 2023 року.

Пандемія змінила організацію робочого дня. Велика кількість компаній перейшла на віддалений або гібридний формат. Періоди, які раніше вважалися рекламодавцями прайм-таймом (час активного перегляду з 8 до 17), поступово згладжуються. Споживання відео вдень збільшилося, що буде гарною новиною для маркетологів. Не потрібно прив’язуватись до тимчасового проміжку.

social commerce



 

Згода на використання персональних даних

До 2023 року частка відмови від відстеження впаде з 85% до 60%.

Відсоток відмови від відстеження становить 85%. Головна причина — негативний досвід взаємодії з нецільовою рекламою. Нинішнього року Apple впровадила в систему IOS нові функції конфіденційності. Користувач отримує запит на відстеження і далі вибирає прийняти чи відхилити.

Завдання маркетологів – збільшувати кількість передплат у соціальних мережах. Для цього необхідно враховувати такі пункти:

  • інформувати про переваги та вагомі причини, щоб довірити особисті дані бренду;
  • важливо переконатися, що злагоджений збір даних приносить користь клієнтам;
  • пояснювати клієнтам, як відбувається збір даних;
  • зробити процес конфіденційності простим і м’яким за допомогою функцій самообслуговування;
  • працювати над оптимізацією контекстного націлення та вимірювання за відсутності даних відстеження.

Користувачі будуть найчастіше погоджуватися на використання даних. Бренду потрібно винагороджувати клієнтів, пропонуючи додаткові знижки та бонуси.

 

Висновок

Адаптація до майбутніх трендів — це запорука успішної стратегії. Маркетинг переходитиме на автоматичні системи для взаємодії з клієнтами. Перехід до Social commerce неминучий. Маркетологам потрібно враховувати відсоток впливу соціальних мереж, що швидко зростає. У майбутньому сферу очікують глобальні зміни та світ, у якому рекламу просувають віртуальні інфлюєнсери з урахуванням штучного інтелекту.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності