Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Гайд по роботі з Google підтримкою для розблокування рекламного кабінету в Google

Гайд по роботі з Google підтримкою для розблокування рекламного кабінету в Google

07.06.2023

Анастасія Кузнецова


Близько 90% усіх рекламодавців використовують інструменти Google Ads, а щомісячна кількість відвідувань платформи складає понад 246 мільйонів унікальних користувачів. Попри популярність майданчика, він має досить жорсткі правила розміщення.  У 2022 році Google видалив 5,2 мільярда оголошень, і ця кількість неухильно зростала протягом п’ятирічного періоду, представленого в наборі даних. За порушення правил власник акаунта може отримати як зауваження, так і негайне блокування акаунта з неможливістю коли-небудь використовувати рекламні сервіси Google.

На жаль, ми не можемо допомогти у розблокуванні рекламного акаунту Google. Натомість ця стаття застереже вас від здійснення майбутніх помилок, дасть поради для запобігання блокуванню і ще раз нагадає про правила розміщення реклами на платформі.

На правах партнера Google ми поділимося деякими порадами щодо комунікації зі службою підтримкою, щоб якнайшвидше отримати вичерпну відповідь з приводу подальшої долі свого акаунта.

Гайд по роботі з Google підтримкою



Що відбувається при блокуванні рекламного кабінету Google?

Кожен рекламодавець має уважно ознайомитись із умовами використання і рекламною політикою Google, адже саме у разі виявлення порушень цих правил ваш обліковий запис може бути заблокований. 

Існує два типи порушень рекламної політики Google Ads: 

  • звичайне порушення (за одним правилом допускається до трьох порушень);
  • грубе порушення. Якщо ви припустилися грубого порушення, то акаунт буде видалений назавжди без ймовірності його відновлення.

У разі порушення політики, які призводять до призупинення облікового запису, на електронну пошту буде надіслано лист із попередженням. У ньому вказано причину блокування та наведено інструкцію із кроками, яких варто вжити для коригування ситуації.  Важливо зазначити, що такий лист буде надіслано принаймні за 7 днів до блокування акаунту.

Гайд по роботі з Google підтримкою

Фото: fotexlabs.com

При блокуванні рекламного кабінету на рекламодавця поширюються такі обмеження:

  • Неможливо запускати нові рекламні кампанії, а вже існуючі оголошення будуть призупинені (навіть якщо вони не порушують правила і умови використання).
  • Призупиняється дія будь-яких пов’язаних облікових записів, зокрема платіжних і облікових записів електронної пошти.
  • Призупиняється дія будь-яких облікових записів Merchant Center, пов’язаних із вашим призупиненим обліковим записом Ads, або будь-яких нових облікових записів Google Ads, які ви створюєте.

Причини блокування рекламного кабінету

Згідно із правилами використання Google Ads, рекламний кабінет може бути заблокований із наступних причин:

Ведення забороненої діяльності

Google дотримується політики абсолютної нетерпимості щодо незаконної діяльності, і навіть якщо ви порушуєте закон ненавмисно, вас усе одно можуть притягнути до відповідальності. До найпоширеніших порушень належать:

  • продаж нелегальних товарів або наркотиків;
  • участь у торгівлі людьми;
  • продаж контрафактної продукції;
  • порушення закону про авторські права або товарні знаки.

До ведення забороненої діяльності належить і наявність шкідливого програмного забезпечення (комп’ютерні віруси, примусові переспрямування, шпигунські програми, шкідливі антивіруси тощо). 

Наявність забороненого контенту

Google виступає за повагу до користувачів, тому він висуває суворі вимоги до публікації контенту та текстів рекламних оголошень. Будь-який обліковий запис із зображеннями, текстом або аудіо, які демонструють ненависть, порнографію, расизм або гендерну дискримінацію, буде призупинено назавжди. Йдеться про такі види порушень:

  • продаж підробленого товару;
  • використання зображення товару, яке не відповідає дійсності;
  • наявність неправдивої інформації про компанію.

Порушення культурних та юридичних особливостей країн/регіонів

Будь-який контент, який не є загальновизнаним або прийнятим, або суворо регулюється в тому чи іншому регіоні, потрапляє до категорії обмеженого вмісту. Йдеться про такі підкатегорії:

  • азартні ігри, алкоголь;
  • контент для дорослих;
  • сфера охорони здоров’я;
  • політика;
  • фінансові послуги. 

Порушення редакційних та технічних вимог щодо якості контенту

З усіх вищезгаданих категорій редакційна та технічна політика є найбільш суб’єктивною. По-перше, важко визначити чіткі критерії до реклами, які будуть прийнятними для кожного користувача. Загальними правилами визначено, що веб-сайти повинні надавати користувачам позитивний досвід взаємодії, а оголошення не має викликати роздратування. Зокрема, варто керуватися такими правилами:

  • текст оголошення має бути конкретним та відповідати дійсності;
  • веб-сайт має бути добре структурованим та справно працювати;
  • URL-адреси цільової сторінки та сторінки для пошукової системи мають збігатися;
  • дотримання формату оголошення за кількістю символів у заголовку, розміром зображень та відео.

Обхід системи і наявність підозрілих платежів

Перш за все йдеться про повторні спроби порушення рекламної політики. Наприклад, якщо один обліковий запис вже було заблоковано, а ви створюєте новий акаунт для розміщення схожих оголошень, це одна із спроб обійти систему. Також йдеться про такі порушення:

  • використання спеціальних символів у текстах оголошень, які можуть обійти алгоритми перевірки;
  • зміна контенту на заборонений після проходження модерації.

Коли Google виявить це, то рекламний кабінет знову буде заблоковано. Дуже часто рекламодавці припускаються поширених помилок і щодо платежів, які можуть призвести до блокування кабінету:

  • використання платіжних систем, які Google не підтримує;
  • використання платіжних карток, які прив’язані до вже заблокованого акаунту;
  • наявність неперевіреної інформації для здійснення платежів;
  • платіжна картка зареєстрована не на власника акаунту.


Запобіжні заходи для уникнення блокування акаунту

Завжди краще вжити превентивних заходів, аби потім не витрачати час та зусилля на виправлення помилок. Щоб уникнути блокування рекламного кабінету Google Ads, дотримуйтеся наведених нижче порад:

  • Ознайомтеся з рекламною політикою Google Ads. Рекламна політика є однаковою для всіх користувачів. Чим більше ви знатимете, тим легше будете уникнути неприємностей. 
  • Публікуйте достовірні оголошення, які не порушують вимог щодо якості, формату і змісту контенту. 
  • Надавайте достовірні дані щодо компанії, а також користуйтесь лише одним рекламним акаунтом. 
  • Якщо ви співпрацюєте з агентствами, то краще надати доступи до акаунту, створивши відповідні ролі для команди. 
  • Вчасно оновлюйте платіжні дані.
  • Подбайте про підтримку свого веб-сайту і переконайтеся, що він відповідає вимогам Google.
  • Не використовуйте захищені авторським правом імена, назви компаній та зображення.
  • Не давайте нереальних обіцянок. Наприклад, оголошення, яке обіцяє зробити користувача мільйонером за тиждень, буде вважатися ненадійним для системи. 

Комунікація із Google підтримкою для розблокування рекламного кабінету

Якщо ваш рекламний кабінет Google заблокували, тоді варто підійти до вирішення проблеми виважено. Перш за все варто визначити причину, через яку акаунт був заблокований. Вище ми перерахували лише деякі з можливих порушень, тому першочергово треба уважно прочитати лист,  надісланий Google електронною поштою. Якщо в електронному листі прямо не вказана причина блокування акаунту, тоді варто звернутися до Google підтримки. Наведемо покрокову інструкцію:

  1. Заповніть спеціальну форму та опишіть проблему якомога детальніше.
  2. Дочекайтеся повідомлення про те, що заявка надійшла в обробку. 
  3. Лист із відповіддю надійде електронною поштою протягом 5 робочих днів. 

Запит до підтримки можна надіслати і електронною поштою за адресою: support@google.com. Додайте всю відповідну інформацію щодо вашої апеляції, щоб заявка була розглянута якомога швидше. Також радимо дотримуватися таких правил у спілкуванні із службою підтримки:

  • Не звертайтеся до служби підтримки одразу після блокування рекламного кабінету. Виділіть час на те, щоб знайти причину блокування і виправити наявні помилки.
  • Ні в якому разі не створюйте другий обліковий запис. Це призведе до остаточного блокування.
  • Не вступайте в конфронтацію з Google та не наполягайте на тому, що ви ні в чому не винні. Будьте професійними і ввічливими у спілкування.
  • Не надсилайте більше одного запиту, адже це лише затримує процес розгляду заявки.


Висновки: яка ймовірність того, що рекламний кабінет розблокують?

Підсумовуючи усе сказане, можна зробити певні висновки щодо ймовірності розблокування рекламного кабінету Google. Якщо ви знайшли причину блокування акаунту та змогли самостійно її усунути, то рекламний кабінет буде відновлено після запиту до служби підтримки. Також, позитивного результату можна очікувати, якщо ваш акаунт було заблоковано помилково.

Якщо при публікації оголошень ви припустилися грубого порушення, тоді про розблокування кабінету годі й думати. Як вже було сказано, Google дуже серйозно ставиться до безпеки своїх користувачів, тому взаємодія із ненадійним рекламодавцем йому не потрібна. 

Пам’ятайте, що при систематичному порушенні правил та умов, Google заблокує ваш обліковий запис назавжди. Саме тому перед початком роботи треба взяти до уваги усі вимоги платформи щодо ведення рекламного акаунту, та, за можливості, намагатися їх уникати. 

Вже запущена реклама? Замовте аудит та отримаєте рекомендації про скорочення витрат на Google

 

    Останні матеріали рубрики

    Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

    Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

    Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

    Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

    Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

    Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

    Як підприємствам з України досягти успіху на польському ринку: маркетингові поради

    Як підприємствам з України досягти успіху на польському...

    Проаналізувавши отриманий завдяки Програмі досвід, було сформульовано практичні поради для підприємців, які планують працювати на...

    Підпишіться на нашу розсилку
    Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
    Підписка на розсилку в Telegram
    Залишились питання?
    Наші експерти готові відповісти на них

     

    Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

    Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
    Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
    Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
    Серед багатьох ми обрали Webpromo
    Кожен в команді— майстер своєї справи
    Ціную Webpromo за гнучкість
    Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
    Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

    Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

    Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

    Політика конфіденційності