Адаптація продуктів, сервісів і реклами для дітей в інтернеті. Як в компанії Google піклуються про конфіденційність даних?
07.09.2021
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук
В Google оголосили про нові рекламні зміни щодо користувачів молодше 18 років. Будуть розширені заходи безпеки для запобігання показу вікових категорій оголошень і блокування таргетингу реклами на основі віку, статі або інтересів. Розгортання оновлень почнуть вже в найближчі місяці. Основна мета компанії — забезпечити додатковий захист і адаптацію оголошень відповідно до віку для реклами Google.
Зміст:
- Турбота про безпеку ваших близьких в інтернеті
- Адаптація досвіду використання продуктів Google для дітей і підлітків
- Як в Google забезпечують безпеку даних в інтернеті?
- Висновки
Турбота про безпеку ваших близьких в інтернеті
На відміну від попередніх поколінь сучасні діти оточені технологіями з раннього віку. Тому, багато компаній в інтернеті намагаються створювати і пропонувати безпечні продукти з можливістю управління і захистом конфіденційних даних.
Важливо! Правила безпеки Google не дозволяють дітям молодше 13 років створювати стандартні акаунти, проте в компанії працюють над створенням зручних продуктів спеціально для підлітків та сімей. Google тісно співпрацює з різними фахівцями і викладачами.
У Центрі безпеки Google в якості Захисту для сім’ї можливо:
1. Розвивати корисні цифрові звички. Налаштуйте батьківський контроль за допомогою програми Family Link, створюйте контрольовані облікові записи для своїх дітей, встановлюйте обмеження на час використання пристроїв і відстежуйте розташування дитини за допомогою геоданих.
Наприклад, програма цифрової грамотності Be Internet Awesome допомагає дітям дізнатися, як залишатися в безпеці під час перебування в інтернеті, а присвячені дітям YouTube Kids, Kids Space і схвалені вчителями додатки в Google Play пропонують функціонал, адаптований для молодшої аудиторії.
2. Вивчати можливості для всієї родини. У продуктах Google (в Google Play, Асистенті, YouTube та інших) реалізовані спеціальні функції, такі як розумні фільтри, блокувальники сайтів і вікові обмеження. Вони дозволяють адаптувати сервіси Google відповідно до інтересів і потреб вашої родини.
Під час пандемії дітям і підліткам довелося вчитися, підтримувати зв’язок, спілкуватися з сім’єю і друзями онлайн. У цьому допомогли сучасні технології. Оскільки молоде покоління проводить все більше часу в інтернеті, логічно що батьки, педагоги, експерти з безпеки і конфіденційності будуть стурбовані їх безпекою в інтернеті.
Деякі країни вводять правила в цій галузі, тому в багатьох компаніях шукають способи розробити узгоджені продукти і елементи управління для дітей і підлітків у всьому світі.
Наприклад, в Google працюють над наданням неповнолітнім більшого контролю над їх цифровим слідом:
- варіантами видалення інформації, що використовують Google Пошук;
- можливістю управління власними зображеннями в Інтернеті.
Важливо! Розробники Google планують представити нову політику, яка дозволить будь-якому користувачеві молодше 18 років, а також його батькам або опікунам запитувати видалення своїх зображень з результатів пошуку Картинок Google.
Адаптація досвіду використання продуктів Google для дітей і підлітків
У світі є популярні продукти, які допомагають дітям і підліткам розкривати свої інтереси, дізнаватися більше про навколишній світ і спілкуватися з друзями. Для компаній важливо постійно робити ці враження більш безпечними для них. Ось чому в найближчі тижні і місяці розробники збираються внести ряд змін в облікові записи акаунтів Google для осіб молодше 18 років:
-
YouTube
- Зміна параметрів завантаження відео за замовчуванням (the default upload setting) на більш конфіденційну, доступну для підлітків 13-17 років;
- Приділення більшої уваги діджитал характеристикам і забезпечення заходів безпеки даних, навчання комерційному контенту.
Важливо! В Google ввімкнуть функцію перерви і нагадування перед сном на YouTube, а також відключать автовідтворення для користувачів молодше 18 років. А на YouTube Kids — додадуть опцію автоматичного відтворення і відключать її за замовчуванням, щоб батьки могли зробити правильний вибір перед тим, як давати дитині подивитися інший ролик.
Дізнатися більше про ці зміни можна в офіційному блозі YouTube.
-
Google Search (Google Пошук)
- Режим Безпечного пошуку з результатів в Google ввімкнений за замовчуванням для користувачів віком до 13 років, у яких є облікові записи, керовані Family Link;
- Безпечний пошук Google для користувачів молодше 18 років зроблять налаштуванням за замовчуванням для підлітків, що створюють нові облікові записи вже в найближчі місяці.
Важливо! Ряд систем, інструментів і правил, які покликані допомогти людям знаходити контент в інтернеті, без дорослого змісту. Наприклад, інструмент для безпечного пошуку SafeSearch допомагає виключити неприйнятні зображення та відеозаписи, а також сайти з такими матеріалами.
Ця функція не гарантує абсолютного захисту, але допомагає приховати велику частину такого контенту. До неприйнятних результатів відносяться матеріали сексуального характеру, наприклад порнографія, а також зображення насильства і жорстокості.
-
Google Assistant (Google Асистент)
- Будуть представлені нові засоби для захисту від появи контенту для дорослих за замовчуванням (default protections) і під час роботи дітей з Google Асистентом на загальних пристроях. Наприклад, технологія SafeSearch буде застосована до веб-браузеру на інтелектуальних дисплеях;
- У найближчі місяці буде випущено нові фільтри цифрового благополуччя, які дозволять людям блокувати новини, подкасти та доступ до веб-сторінок на інтелектуальних пристроях з підтримкою Асистента.
Важно! На смарт-пристроях з підтримкою Асистента батькам надають контроль за допомогою інструментів цифрового благополуччя, доступних в додатку Google Home.
-
Location History (Історія місцезнаходжень)
- Історія розташування за замовчуванням відключена для всіх акаунтів, а у дітей з контрольованими акаунтами немає опції включити цю функцію;
- Користувачі молодше 18 років не зможуть включити або побачити історію своїх місць розташування.
Важливо! Якщо історія місцезнаходжень ввімкнута, вам доступні додаткові можливості в сервісах Google: персоналізовані карти, рекомендації з урахуванням відвіданих місць, допомога в пошуку свого телефону, відомості про затори в дорозі на роботу і додому, а також більш актуальні рекламні оголошення.
Призначена для користувача історія місцезнаходження це налаштування облікового запису Google, яка допомагає компанії зробити продукти більш корисними. У ній зберігаються дані про те, де ви побували зі своїми пристроями, на яких: виконаний вхід в акаунт Google, ввімкнена історія місцезнаходжень або дозволена відправка геоданих.
-
Google Play (Ігрові можливості)
- Google запускає новий розділ безпеки, який дозволить батькам дізнатися, які програми відповідають сімейним правилам спільноти. Це стало можливим завдяки рейтингам контента і «схваленими вчителями додатками» для підвищення якісного дитячого контенту;
- Від додатків потрібна більш детальна інформація про те, як вони використовують зібрані дані, щоб батькам було легше вирішити перед завантаженням чи підходять вони для їх дитини.
-
Google Workspace для освіти
- Для адміністраторів будуть спрощені налаштування взаємодії з користувачами в залежності від віку (наприклад, обмеження активності учнів студентів на YouTube);
- Для безпеки даних в інтернеті, веб-сторінок в навчальних закладах буде ввімкнена за замовчуванням технологія SafeSearch і відключена функція перемикання в гостьовий або інкогніто режим під час перебування в інтернеті.
Як в Google забезпечують безпеку даних в інтернеті?
- Захист даних починається з просунутої системи безпеки. Безпека всіх продуктів Google забезпечується ефективною інфраструктурою, яка автоматично знаходить і усуває онлайн-загрози, щоб ви могли не турбуватися за збереження особистих даних;
- Інструменти і право конфіденційності. У Google створили зручні інструменти управління даними, щоб кожен користувач міг змінити налаштування конфіденційності. Користуючись продуктами Google, ви довіряєте особисту інформацію, тому її обов’язок забезпечувати конфіденційність даних на кожному етапі;
- Відповідальність за безпеку даних в інтернеті, додаткові заходи для зміцнення захисту в Google. Дані допомагають зробити сервіси Google кориснішими і актуальними. У компанії зобов’язуються захищати конфіденційність ваших даних, використовуючи суворі протоколи і сучасні технології.
Цікаві факти про безпеку даних Google:
- Функція “Безпечний перегляд” захищає 4 мільярди пристроїв, в тому числі і ваш;
- Google Play Захист сканує 100 мільярдів додатків кожен день;
- Gmail блокує понад 100 мільйонів спроб фішингу кожен день.
У Центрі безпеки Google розробники пропонують вам пройти перевірку на безпеку вашого ресурсу і перевірити налаштування конфіденційності даних.
Висновки
- В Google підвищать запобіжні заходи і заблокують таргетингову рекламу на основі віку, статі або інтересів. Розгортання оновлень почнуть вже в найближчі місяці.
- Ряд змін будуть внесені в облікові записи акаунтів Google для осіб молодше 18 років: YouTube, Google Search (Google Пошук), Google Assistant (Google Асистент), Location History (Історія місцезнаходжень), Google Play (Ігрові можливості), Google Workspace для освіти.
- Правила безпеки Google не дозволяють дітям молодше 13 років створювати стандартні акаунти, проте в компанії працюють над створенням зручних продуктів спеціально для підлітків та сімей. У Центрі безпеки Google в якості Захисту для сім’ї можна розвивати корисні цифрові звички, а також вивчати їх для всієї родини.
- В Google працюють над наданням неповнолітнім більшого контролю над їх цифровим слідом, а саме: видаленням інформації в Google Пошук і управлінням своїми зображеннями в Інтернеті.
- Дізнайтеся вище про додаткові можливості захисту для вас і ваших близьких під час пошуку в інтернеті, а також цікаві факти про безпеку даних Google.
Также читайте другие материалы в блоге Webpromo:
- Global Insights 2021: ТОП-16 популярнейших поисковых запросов Google этим летом;
- Как разблокировать страницу в Instagram? Обращаемся в техническую поддержку и восстанавливаем рекламный аккаунт;
- Топ летних TikTok-трендов и продуманных идей для ваших видео. Какой контент популярнее всего?;
И подписывайтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.