Головна » Блог » Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році

Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році

26.02.2021

Ольга Коцофанэе, головний редактор блогу Webpromo


Контент-маркетинг — один із кращих інструментів лідогенераціі. Один з, тому що не хочеться заганяти маркетинг в рамки категорій. Діджитал не стоїть на місці і для кожної ніші є великий вибір інструментів. Оптимально, коли вони актуальні, добре зміксувати і ефективно працюють на бізнес. Однак контент-маркетинг кращий в тому, щоб нативної і ненав’язливо продавати, даючи в замін величезну користь. У цій статті ми розглянемо ключові тренди контент-маркетингу в поточному 2021-му році.

Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році



 

Затребуваними стануть альтернативні методи оцінювання віддачі від маркетингових активностей в межах соціальних майданчиків

Популярні соцсігнали (ми говоримо про лайок) в доступному для огляду майбутньому зникнуть з багатьох соціальних платформ. Запустив цей процес Instagram ще навесні 2019 року, а восени того ж року тестував функцію і на українських користувачів:

  • в першу чергу платформа усунула опцію аналізу для користувача активності, що втім і без того перестало бути настільки важливим показником в аналітиці;
  • після цього була деактивовано функція перегляду кількості лайків (замість цифри з числом лайкнувшіх можна було побачити останніх оцінили пост з приставкою «та інші»).

І хоча активне оновлення поки не стало частиною функціоналу Instagram, а багато блогерів досі вдаються до послуг по накрутці лайків, тенденція до альтернативних методів оцінки залученості користувачів зростає. Набагато цінніше те, чи коментують користувачі ваші пости, чи дивляться Stories і як довго, чи зберігають публікації в закладки і чи цитують їх.

Ліквідація лайків — це своєчасне втручання розробників з метою оптимізації взаємодії аудиторії з соціальними мережами.

Чим це пояснюється?

Свого роду трендом контент-маркетингу можна вважати намір знизити градус токсичності соцмереж, яка була викликана:

  • змаганням за кількість лайків;
  • порівнянням кількості лайків, поставлених під особистими і чужими постами.

Тобто розробники розраховують на те, що зникнення лайків під сторонніми постами посприяє нейтралізації стресу у користувальницької аудиторії. Передбачається, що люди стануть активніше ділитися контентом, не орієнтуючись при цьому на якість емоційних реакцій Instagram-аудиторії. Зважаючи на це користувачі почнуть більше часу приділяти соцмережах, а саме це і можна назвати головним завданням розробників, оскільки в такому випадку люди побачать набагато більшу кількість реклами.

Варто зауважити, що лайки повністю не пропадуть. Дана опція буде втрачати свою актуальність поетапно. В результаті лайки будуть використовуватися виключно в якості метрики, яка буде доступна того чи іншого користувача. Кількість лайків під своїми постами можна буде подивитися в розділі «Статистика профілю».



Висновки в рамках аналізу цього тренда контент-маркетингу:

  1. Лайки перестануть бути одним з ключових показників залученості аудиторії.
  2. В першу чергу будуть оброблятися інші соціальні метрики: коменти, охоплення, репости і так далі (пояснення: очікується, що завдяки цим показникам виявлення масштабів залученості буде більш ефективним).
  3. Це ж стосується і аналізу активності конкурентів (її можна буде вивчити за допомогою зазначених вище метрик; також в розрахунок братимуться слова, фрази, використовувані в діалогах (мова йде про семантичному аналізі текстових комунікацій); не залишиться без уваги і призначений для користувача контент по брендовим хештегом) .

 

Пріоритетний тренд контент-маркетингу — подкасти

Протягом минулого року ми спостерігали за динамічним розвитком ринку подкастингу. Соціальні платформи, сайти та інші різні майданчики почали активно впроваджувати формат комунікації з аудиторією, що грунтується на розробці та поширенні аудіоконтенту. Та що вже говорити, коли навіть ми в Webpromo запустили власний подкаст.

Перший випуск подкасту «А що, якщо?» з Дімою Борисовим про аромамаркетинг можна прослухати прямо в блозі. 😌

Пояснення цьому просте: людям стало не вистачати контенту, з яким можна взаємодіяти, перебуваючи в русі (мова йде про заняття спортом, переміщеннях по місту в транспорті і так далі).

Дослідження показали, що:

  • нативное інтегрування брендів в подкасти посприяло розширенню аудиторії з високими показниками природної залученості;
  • подкастинг — це інструмент формування мінімальної вартості контактування зі споживачами;
  • новинні інтернет-майданчики також стали застосовувати аудіообщеніе як механізм оперативного інформування користувачів, при цьому відгуки аудиторії були в своїй більшості позитивними.

Аудіоконтент - тренд 2021 року в контенті



Чого варто очікувати від цього тренда контент-маркетингу:

  • систематизації ринку подкастингу;
  • підвищення кількості конкурентів;
  • впровадження більш зрозумілих інструментів аналізу результативності подкастів;
  • більш якісного виробництва аудіоконтенту.

Цікаво! На тлі дедалі більшого попиту на аудіоконтент встигла з’явитися і нова соціальна мережа, заснована на голосовому спілкуванні, — Clubhouse (Клабхаус). Разом з аудиторією туди прийшла і монетизація, а деякі особливо підприємливі встигли навіть отримати заявки завдяки проведенню заходів на платформі.

 

Трансформація відеомаркетингу

У найближчій перспективі даний тренд контент-маркетингу вплине на використання нововинайдених форматів відеоконтенту. Каталізатором стала китайська Тб TikTok. Зростання популярності оригінального способу споживання контенту спричинить за собою:

  • створення майданчиків, які будуть орієнтовані на перегляд подачі відеоконтенту з метою підвищення користувальницької залученості;
  • посилення впливу online-трансляцій (роз’яснення: завдяки максимально природного спілкування без використання фільтрів аудиторія стане більш активно взаємодіяти з брендовими рішеннями);
  • розробку відеоматеріалів просвещающего призначення;
  • протистояння між новоствореними web-платформами і нинішніми учасниками торгового online-простору, які також стануть тестувати нестандартні сценарії передачі інформаційних даних за допомогою відеороликів.

На цьому все. Освоюйте контент-маркетинг і не бійтеся пробувати нові формати. Головне, робіть це систематично та аналізуйте реакцію аудиторії.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як відкрити доступ до Google Ads: детальна інструкція

Ознайомтеся з детальною інструкцією про те, як маркетологу відкрити доступу до Google Ads.

Meta

Meta представляє нові інструменти автоматизації

Meta представляє нові інструменти штучного інтелекту та автоматизації, щоб допомогти рекламодавцям підвищити ефективність та...

Google Analytics

Як відкрити доступ до Google Analytics: детальна інструкція

Ознайомтеся з детальною інструкцією про те, як маркетологу відкрити доступ до Google Analytics.

Збій у звіті Google Search Console

Збій у звіті Google Search Console. Які дані змінились?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті