Головна » Блог » Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році

Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році

26.02.2021

Ольга Коцофанэе, головний редактор блогу Webpromo


Контент-маркетинг — один із кращих інструментів лідогенераціі. Один з, тому що не хочеться заганяти маркетинг в рамки категорій. Діджитал не стоїть на місці і для кожної ніші є великий вибір інструментів. Оптимально, коли вони актуальні, добре зміксувати і ефективно працюють на бізнес. Однак контент-маркетинг кращий в тому, щоб нативної і ненав’язливо продавати, даючи в замін величезну користь. У цій статті ми розглянемо ключові тренди контент-маркетингу в поточному 2021-му році.

Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році



 

Затребуваними стануть альтернативні методи оцінювання віддачі від маркетингових активностей в межах соціальних майданчиків

Популярні соцсігнали (ми говоримо про лайок) в доступному для огляду майбутньому зникнуть з багатьох соціальних платформ. Запустив цей процес Instagram ще навесні 2019 року, а восени того ж року тестував функцію і на українських користувачів:

  • в першу чергу платформа усунула опцію аналізу для користувача активності, що втім і без того перестало бути настільки важливим показником в аналітиці;
  • після цього була деактивовано функція перегляду кількості лайків (замість цифри з числом лайкнувшіх можна було побачити останніх оцінили пост з приставкою «та інші»).

І хоча активне оновлення поки не стало частиною функціоналу Instagram, а багато блогерів досі вдаються до послуг по накрутці лайків, тенденція до альтернативних методів оцінки залученості користувачів зростає. Набагато цінніше те, чи коментують користувачі ваші пости, чи дивляться Stories і як довго, чи зберігають публікації в закладки і чи цитують їх.

Ліквідація лайків — це своєчасне втручання розробників з метою оптимізації взаємодії аудиторії з соціальними мережами.

Чим це пояснюється?

Свого роду трендом контент-маркетингу можна вважати намір знизити градус токсичності соцмереж, яка була викликана:

  • змаганням за кількість лайків;
  • порівнянням кількості лайків, поставлених під особистими і чужими постами.

Тобто розробники розраховують на те, що зникнення лайків під сторонніми постами посприяє нейтралізації стресу у користувальницької аудиторії. Передбачається, що люди стануть активніше ділитися контентом, не орієнтуючись при цьому на якість емоційних реакцій Instagram-аудиторії. Зважаючи на це користувачі почнуть більше часу приділяти соцмережах, а саме це і можна назвати головним завданням розробників, оскільки в такому випадку люди побачать набагато більшу кількість реклами.

Варто зауважити, що лайки повністю не пропадуть. Дана опція буде втрачати свою актуальність поетапно. В результаті лайки будуть використовуватися виключно в якості метрики, яка буде доступна того чи іншого користувача. Кількість лайків під своїми постами можна буде подивитися в розділі «Статистика профілю».



Висновки в рамках аналізу цього тренда контент-маркетингу:

  1. Лайки перестануть бути одним з ключових показників залученості аудиторії.
  2. В першу чергу будуть оброблятися інші соціальні метрики: коменти, охоплення, репости і так далі (пояснення: очікується, що завдяки цим показникам виявлення масштабів залученості буде більш ефективним).
  3. Це ж стосується і аналізу активності конкурентів (її можна буде вивчити за допомогою зазначених вище метрик; також в розрахунок братимуться слова, фрази, використовувані в діалогах (мова йде про семантичному аналізі текстових комунікацій); не залишиться без уваги і призначений для користувача контент по брендовим хештегом) .

 

Пріоритетний тренд контент-маркетингу — подкасти

Протягом минулого року ми спостерігали за динамічним розвитком ринку подкастингу. Соціальні платформи, сайти та інші різні майданчики почали активно впроваджувати формат комунікації з аудиторією, що грунтується на розробці та поширенні аудіоконтенту. Та що вже говорити, коли навіть ми в Webpromo запустили власний подкаст.

Перший випуск подкасту «А що, якщо?» з Дімою Борисовим про аромамаркетинг можна прослухати прямо в блозі. 😌

Пояснення цьому просте: людям стало не вистачати контенту, з яким можна взаємодіяти, перебуваючи в русі (мова йде про заняття спортом, переміщеннях по місту в транспорті і так далі).

Дослідження показали, що:

  • нативное інтегрування брендів в подкасти посприяло розширенню аудиторії з високими показниками природної залученості;
  • подкастинг — це інструмент формування мінімальної вартості контактування зі споживачами;
  • новинні інтернет-майданчики також стали застосовувати аудіообщеніе як механізм оперативного інформування користувачів, при цьому відгуки аудиторії були в своїй більшості позитивними.

Аудіоконтент - тренд 2021 року в контенті



Чого варто очікувати від цього тренда контент-маркетингу:

  • систематизації ринку подкастингу;
  • підвищення кількості конкурентів;
  • впровадження більш зрозумілих інструментів аналізу результативності подкастів;
  • більш якісного виробництва аудіоконтенту.

Цікаво! На тлі дедалі більшого попиту на аудіоконтент встигла з’явитися і нова соціальна мережа, заснована на голосовому спілкуванні, — Clubhouse (Клабхаус). Разом з аудиторією туди прийшла і монетизація, а деякі особливо підприємливі встигли навіть отримати заявки завдяки проведенню заходів на платформі.

 

Трансформація відеомаркетингу

У найближчій перспективі даний тренд контент-маркетингу вплине на використання нововинайдених форматів відеоконтенту. Каталізатором стала китайська Тб TikTok. Зростання популярності оригінального способу споживання контенту спричинить за собою:

  • створення майданчиків, які будуть орієнтовані на перегляд подачі відеоконтенту з метою підвищення користувальницької залученості;
  • посилення впливу online-трансляцій (роз’яснення: завдяки максимально природного спілкування без використання фільтрів аудиторія стане більш активно взаємодіяти з брендовими рішеннями);
  • розробку відеоматеріалів просвещающего призначення;
  • протистояння між новоствореними web-платформами і нинішніми учасниками торгового online-простору, які також стануть тестувати нестандартні сценарії передачі інформаційних даних за допомогою відеороликів.

На цьому все. Освоюйте контент-маркетинг і не бійтеся пробувати нові формати. Головне, робіть це систематично та аналізуйте реакцію аудиторії.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті