Головна » Блог » Google BERT як і раніше актуальний: як адаптувати сайт до алгоритму в 2021

Google BERT як і раніше актуальний: як адаптувати сайт до алгоритму в 2021

24.02.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


У цій статті ми розберемо нюанси функціонування алгоритму BERT (Bidirectional Encoder Representations from Transformers) від Google. Як впливає BERT на просування сайтів в Google? Чи несе він небезпеку для вашого веб-проекту? Як протистояти «страшному» пошуковому алгоритму і чи потрібно це взагалі? Також ми представимо сценарій адаптації веб-ресурсу до цього масштабного пошукового оновлення.

4 ответа на ключевые вопросы про алгоритм BERT



 

Для кого інформація про алгоритм BERT буде корисною?

Відповідаємо:

  • для видавців, які просувають свої ресурси в Google;
  • для тих, хто розвиває і оптимізує інформаційні портали;
  • для власників комерційних сайтів, де є розділ з текстовим контентом (блог).

 

Що являє собою алгоритм BERT?

BERT — це інструмент аналітичного призначення, що сприяє дослідженню контексту пошукових запитів користувачів. Також BERT дозволяє пошуковій системі ефективно розпізнавати природне мовне мова. Алгоритм працює за принципом уточнюючого зіставлення змісту веб-документа із запитом користувача. При цьому:

  • алгоритм взаємодіє з усіма словами, що використовуються в пошуковій команді, тобто контекст одного слова BERT досліджує за допомогою аналізу всіх словесних конструкцій, які його «обрамляють» (раніше в розрахунок бралася організована сукупність слів, наприклад, їх послідовність з лівої частини запиту в праву ( і навпаки));
  • алгоритм BERT працює (імовірно) виключно з об’ємними запитами, в яких визначальну роль відіграють прийменники (тобто брендові і короткохвості запити новий алгоритм не цікавлять).

У грудні 2019 року з’явилася інформація про те, що BERT почав краще розуміти ключові слова і фрази українською мовою. Це сприяє формуванню більш релевантною пошукової видачі в UA-сегменті. Відповідно, чим швидше сайти адаптуються під BERT, тим більше у них шансів буде на збереження позицій.



 

На что в первую очередь оказывает влияние алгоритм BERT?

Перераховуємо:

  • на ранжування пошукових результатів при використанні голосового пошуку (роз’яснення: раніше обробка голосових команд пошукачем здійснювалася за допомогою аналізу ключових конструкцій; зараз же Google за допомогою алгоритму BERT буде орієнтуватися на смислове завершеність всієї структури запиту);
  • для довідки: на сьогоднішній день BERT застосовується для побудови розширених пошукових сніпетів на понад 70 мовах;
  • на генерування класичних фрагментів (як було раніше: оптимізатори на етапі заповнення мета-тегів розривалися між використанням контенту, здатного поліпшити показник КЕП, а також наповнення, яке могло позитивно вплинути на позиції веб-майданчика у видачі; що буде відбуватися в найближчій перспективі: власникам сайтів треба буде концентруватися на підвищенні CTR (примітка: поки що це передчасний розмова, оскільки алгоритм BERT тільки почав освоювати російську мову));
  • на процес ведення тематичних проектів (пояснення: для сайтів, що належать до певних тематиках, пропаде необхідність в написанні кілька переоптімізірованние статей, які [теоретично] могли б просунути їх в ТОП Google-видачі; при цьому варто зауважити, що великі текстові обсяги досі є (і будуть) важливим фактором ранжирування).

Важливо! Алгоритм BERT сприяє зниженню цінності показника щільності ключів в контенті до рекордного мінімуму (це стосується комплексу пошукових видач, яким буде «керувати» BERT).

 

Як правильно адаптувати сайт до алгоритму BERT?

1. Нарощуйте семантичну основу сайту. Мова йде про:

  • поступове додаванні в СЯ синонімів ключових запитів (важливо: ними можуть бути і мікрочастотние запити; найголовнішим в цьому процесі є їх правильний підбір в контексті врахування особливостей застосування таких синонімів вашою аудиторією);
  • включення в СЯ пошукових підказок, висвічується при введенні в пошуковому рядку базових запитів (такі конструкції також слід розмістити в текстах на сайті);
  • впровадження в контент розмовних фраз, якими користуються люди в рамках живого спілкування (завдяки цьому сайт буде краще демонструватися за голосовими запитами).

2. Почніть максимально докладно відповідати на запитання користувачів. Зробити це можна за допомогою:

  • публікації контенту будь-якого типу (аудіозаписів, відео, колажів і так далі) з метою детального висвітлення теми;
  • надання нетривіальних відповідей, що супроводжуються нестандартними словесними формулюваннями (цю пораду дав співробітник Google Денні Салліван).

На цьому все. Удачі вам при адаптації веб-ресурсу до алгоритму BERT в 2021 році.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у...

Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн. З 14 квітня...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

Как подготовить реальный прогноз по органическому трафику

Як підготувати реальний прогноз щодо органічного трафіку?

Перед тим як вкладати гроші в просування сайту, важливо прорахувати планові фінансові показники і зрозуміти, чи вигідно бізнесу...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті