Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Google BERT як і раніше актуальний: як адаптувати сайт до алгоритму в 2021

Google BERT як і раніше актуальний: як адаптувати сайт до алгоритму в 2021

24.02.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


У цій статті ми розберемо нюанси функціонування алгоритму BERT (Bidirectional Encoder Representations from Transformers) від Google. Як впливає BERT на просування сайтів в Google? Чи несе він небезпеку для вашого веб-проекту? Як протистояти «страшному» пошуковому алгоритму і чи потрібно це взагалі? Також ми представимо сценарій адаптації веб-ресурсу до цього масштабного пошукового оновлення.

4 ответа на ключевые вопросы про алгоритм BERT



 

Для кого інформація про алгоритм BERT буде корисною?

Відповідаємо:

  • для видавців, які просувають свої ресурси в Google;
  • для тих, хто розвиває і оптимізує інформаційні портали;
  • для власників комерційних сайтів, де є розділ з текстовим контентом (блог).

 

Що являє собою алгоритм BERT?

BERT — це інструмент аналітичного призначення, що сприяє дослідженню контексту пошукових запитів користувачів. Також BERT дозволяє пошуковій системі ефективно розпізнавати природне мовне мова. Алгоритм працює за принципом уточнюючого зіставлення змісту веб-документа із запитом користувача. При цьому:

  • алгоритм взаємодіє з усіма словами, що використовуються в пошуковій команді, тобто контекст одного слова BERT досліджує за допомогою аналізу всіх словесних конструкцій, які його «обрамляють» (раніше в розрахунок бралася організована сукупність слів, наприклад, їх послідовність з лівої частини запиту в праву ( і навпаки));
  • алгоритм BERT працює (імовірно) виключно з об’ємними запитами, в яких визначальну роль відіграють прийменники (тобто брендові і короткохвості запити новий алгоритм не цікавлять).

У грудні 2019 року з’явилася інформація про те, що BERT почав краще розуміти ключові слова і фрази українською мовою. Це сприяє формуванню більш релевантною пошукової видачі в UA-сегменті. Відповідно, чим швидше сайти адаптуються під BERT, тим більше у них шансів буде на збереження позицій.



 

На что в первую очередь оказывает влияние алгоритм BERT?

Перераховуємо:

  • на ранжування пошукових результатів при використанні голосового пошуку (роз’яснення: раніше обробка голосових команд пошукачем здійснювалася за допомогою аналізу ключових конструкцій; зараз же Google за допомогою алгоритму BERT буде орієнтуватися на смислове завершеність всієї структури запиту);
  • для довідки: на сьогоднішній день BERT застосовується для побудови розширених пошукових сніпетів на понад 70 мовах;
  • на генерування класичних фрагментів (як було раніше: оптимізатори на етапі заповнення мета-тегів розривалися між використанням контенту, здатного поліпшити показник КЕП, а також наповнення, яке могло позитивно вплинути на позиції веб-майданчика у видачі; що буде відбуватися в найближчій перспективі: власникам сайтів треба буде концентруватися на підвищенні CTR (примітка: поки що це передчасний розмова, оскільки алгоритм BERT тільки почав освоювати російську мову));
  • на процес ведення тематичних проектів (пояснення: для сайтів, що належать до певних тематиках, пропаде необхідність в написанні кілька переоптімізірованние статей, які [теоретично] могли б просунути їх в ТОП Google-видачі; при цьому варто зауважити, що великі текстові обсяги досі є (і будуть) важливим фактором ранжирування).

Важливо! Алгоритм BERT сприяє зниженню цінності показника щільності ключів в контенті до рекордного мінімуму (це стосується комплексу пошукових видач, яким буде «керувати» BERT).

 

Як правильно адаптувати сайт до алгоритму BERT?

1. Нарощуйте семантичну основу сайту. Мова йде про:

  • поступове додаванні в СЯ синонімів ключових запитів (важливо: ними можуть бути і мікрочастотние запити; найголовнішим в цьому процесі є їх правильний підбір в контексті врахування особливостей застосування таких синонімів вашою аудиторією);
  • включення в СЯ пошукових підказок, висвічується при введенні в пошуковому рядку базових запитів (такі конструкції також слід розмістити в текстах на сайті);
  • впровадження в контент розмовних фраз, якими користуються люди в рамках живого спілкування (завдяки цьому сайт буде краще демонструватися за голосовими запитами).

2. Почніть максимально докладно відповідати на запитання користувачів. Зробити це можна за допомогою:

  • публікації контенту будь-якого типу (аудіозаписів, відео, колажів і так далі) з метою детального висвітлення теми;
  • надання нетривіальних відповідей, що супроводжуються нестандартними словесними формулюваннями (цю пораду дав співробітник Google Денні Салліван).

На цьому все. Удачі вам при адаптації веб-ресурсу до алгоритму BERT в 2021 році.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті