Головна » Блог » Google оновив рекомендації щодо розширених результатів, заборонивши окремі категорії товарів

Google оновив рекомендації щодо розширених результатів, заборонивши окремі категорії товарів

04.07.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Google додав нові правила щодо контенту з розширеними результатами, які стосуються заборонених товарів. Нові рекомендації опубліковані у посібнику. Які товари увійшли до списку заборонених?

google обновления



Згідно з новим розділом «Рекомендації за змістом» (Content guidelines) Google не допускає розширених результатів для товарів, які заборонені або регулюються на законодавчому рівні, а також можуть завдати шкоди користувачеві або іншим людям.

До цієї групи товарів відносяться:

  • вогнепальну зброю,
  • рекреаційні наркотики,
  • тютюнові вироби,
  • продукція для вейпінгу,
  • товари пов’язані з азартними іграми.

Google діє для всіх форм розширеної розмітки результатів, у тому числі для зіркових рейтингів, ціни, інформації про доступність і т.д. Зазначається, що оновлення може вплинути на товари із розширеною розміткою структурованих даних.

Ці правила вже набули чинності. Якщо ви є продавцем такої групи товарів, слід розуміти, що пошуковик не буде показувати розширені результати для цих категорій. Як покарання за порушення правил Google видалятиме розширені результати.

Нагадаємо, що Facebook також ввів обмеження на таргетинг реклами, яка стосується делікатних і спірних тем. Докладніше про це можна знайти в нашій статті тут.

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності