Google оновив рекомендації щодо розширених результатів, заборонивши окремі категорії товарів
04.07.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Google додав нові правила щодо контенту з розширеними результатами, які стосуються заборонених товарів. Нові рекомендації опубліковані у посібнику. Які товари увійшли до списку заборонених?
Згідно з новим розділом «Рекомендації за змістом» (Content guidelines) Google не допускає розширених результатів для товарів, які заборонені або регулюються на законодавчому рівні, а також можуть завдати шкоди користувачеві або іншим людям.
До цієї групи товарів відносяться:
- вогнепальну зброю,
- рекреаційні наркотики,
- тютюнові вироби,
- продукція для вейпінгу,
- товари пов’язані з азартними іграми.
Google діє для всіх форм розширеної розмітки результатів, у тому числі для зіркових рейтингів, ціни, інформації про доступність і т.д. Зазначається, що оновлення може вплинути на товари із розширеною розміткою структурованих даних.
Ці правила вже набули чинності. Якщо ви є продавцем такої групи товарів, слід розуміти, що пошуковик не буде показувати розширені результати для цих категорій. Як покарання за порушення правил Google видалятиме розширені результати.
Нагадаємо, що Facebook також ввів обмеження на таргетинг реклами, яка стосується делікатних і спірних тем. Докладніше про це можна знайти в нашій статті тут.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Googlebot сканує та індексує лише перші 15 МБ контенту на сторінці;
- Locator Plus — нова функція на Google Maps;
- Facebook тестує нову бічну панель.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.