Головна » Блог » Google тестує FLEDGE API в AdSense, який використовує групи інтересів

Google тестує FLEDGE API в AdSense, який використовує групи інтересів

02.08.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Google тестує новий API, який використовує групи інтересів замість відстеження на основі файлів cookie як для аудиторії, так і ремаркетингу. Що ми знаємо про нову функцію?

Google новости



 

 Що таке FLEDGE?

FLEDGEце тестове середовище конфіденційності для ремаркетингу та аудиторій. Треті сторони не можуть використовувати його для відстеження поведінки користувачів під час перегляду веб-сайтів.

API використовує групи інтересів, на основі яких сайти показуватимуть рекламу, актуальну для користувачів. Як стверджує Google, при відвідуванні сайту рекламодавця власник групи інтересів може попросити браузер користувача додати членство до групи інтересів.

 

Коли запуск?

Тестування FLEDGE розпочнеться 28 серпня в AdSense. Google поки що не прогнозує жодних змін доходів чи впливу на продуктивність. Ви можете вимкнути доступ до FLEDGE у браузерах Chrome, дотримуючись інструкцій тут.

Нагадаємо, минулого тижня Google оголосив, що файли cookie залишаться в Chrome до середини-кінця 2024 року. Однак, якщо тест FLEDGE API пройде успішно, можливо, Google змінить рішення.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності