Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Розміри зображень для реклами в Facebook

Розміри зображень для реклами в Facebook

09.05.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан


Гортаючи стрічку Facebook, глядачів приваблює реклама з якісними та красивими картинками — грамотний підбір зображення заохочує перейти на сайт. Однак трапляються і невдалі варіанти, коли бачимо обрізане зображення: тут вже не допоможе цікавий та зрозумілий текст, а таке упущення лише акцентує увагу на недосконалості.

Щоб уникнути цієї проблеми необхідно враховувати формати розмірів для реклами в Facebook, про які поговоримо далі.

Розміри зображень



 

Тип файлу: який обрати?

Рекомендовано прикріпляти зображення формату JPG або PNG, інші формати також підтримуються, але у цих є перевага:

  • PNG передає найбільшу кількість кольорів, якість такого зображення найкраща, але і розмір файлу буде великий;
  • JPG сумісний із усіма комп’ютерами, планшетами, мобільними, браузерами; реалістично передає кольори та має невеликий розмір файлу, що в умовах війни, коли у багатьох українців може бути повільний інтернет, дуже актуально — допоможе не втратити потенційного клієнта зараз чи в майбутньому.

Реклама в Facebook на прикладі olx

 

Розміри зображень для реклами у стрічці Facebook

Відношення сторін для реклами в стрічці — від 1,91:1 до 1:1.

Враховуючи посилання на сайт під зображенням, використовуємо розришення 1200 х 628.

Реклама в Facebook на прикладі mermade

 

Розміри зображень для реклами з кільцевою галереєю

Для реклами з кільцевою галереєю відношення сторін робимо 1:1, а розширення — 600 х 600.

Реклама в Facebook на прикладі такі пироги

 

Розміри зображень для реклами в сторіз Facebook

Для сторіз застосовується відношення сторін 9:16, а розширення — 1080 х 1920 пікселів.

Реклама в Facebook на прикладі minimal

 

Рекомендації по розміру тексту

Основний текст — 125 символів.

Заголовок — 40 символів.

Опис — 30 символів.

Текст обріжеться, якщо вписувати більше, до того ж, користувачів складно зацікавити довгим текстом в рекламі.

Щодо тексту на картинці — не має перевищувати 20% 

Реклама в Facebook на прикладі yakaboo

 

Висновок

Правильне оформлення креативів — запорука вдалої рекламної кампанії.

Перед поширенням реклами перевірте розміри зображень та використайте попередній перегляд за допомогою інструмента Ads Manager.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності