GA4 тепер показує дані Performance Max та Smart Shopping
29.07.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Google оголосив, що новий інструмент Analytics 4 тепер показує дані щодо ефективності кампаній Performance Max та Smart Shopping.
Спеціалісти з налаштування реклами та маркетологи тепер зможуть переглядати та створювати звіти для кампаній Performance Max, а також розумних торгових кампаній у групі каналів.
Де подивитись звіт?
Щоб переглянути кампанії Performance Max та Smart Shopping, перейдіть до розділу «Джерела трафіку», потім у «Звіт про залучення трафіку». Ви побачите, що дані згруповані за каналами, за замовчуванням вибрано “Сеанс”. Натисніть +, щоб вибрати додатковий параметр. Компанії Performance Max та Smart Shopping знаходяться у розділі Cross Network.
Групи каналів за промовчанням для трафіку Google:
- Платний пошук: “Пошук Google” або “Партнери Google”
- Платне відео: «Пошук на YouTube» або «Відео на YouTube»
- Медійна реклама: “Контекстно-медійна мережа Google”
- Крос-мережевий: включає Performance Max і Smart Shopping
- Платна соціальна мережа: тип рекламної мережі Google Ads – “Соціальна”
Рекламодавці, які використовують ресурси GA4 для моніторингу цільових сторінок, можуть точно знати, який обсяг трафіку відноситься до кампаній Performance Max і Smart Shopping Campaigns.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Оновлення алгоритму Google щодо огляду товарів;
- Cookie файли залишаються активними в Chrome до 2024 року;
- Зміни у стрічці Facebook. У чому користь для маркетологів?
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.