Головна » Блог » GA4 тепер показує дані Performance Max та Smart Shopping

GA4 тепер показує дані Performance Max та Smart Shopping

29.07.2022

Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко


Google оголосив, що новий інструмент Analytics 4 тепер показує дані щодо ефективності кампаній Performance Max та Smart Shopping.

Google Analytics 4



Спеціалісти з налаштування реклами та маркетологи тепер зможуть переглядати та створювати звіти для кампаній Performance Max, а також розумних торгових кампаній у групі каналів.

Де подивитись звіт?

Щоб переглянути кампанії Performance Max та Smart Shopping, перейдіть до розділу «Джерела трафіку», потім у «Звіт про залучення трафіку». Ви побачите, що дані згруповані за каналами, за замовчуванням вибрано “Сеанс”. Натисніть +, щоб вибрати додатковий параметр. Компанії Performance Max та Smart Shopping знаходяться у розділі Cross Network.

Групи каналів за промовчанням для трафіку Google:

  • Платний пошук: “Пошук Google” або “Партнери Google”
  • Платне відео: «Пошук на YouTube» або «Відео на YouTube»
  • Медійна реклама: “Контекстно-медійна мережа Google”
  • Крос-мережевий: включає Performance Max і Smart Shopping
  • Платна соціальна мережа: тип рекламної мережі Google Ads – “Соціальна”

Рекламодавці, які використовують ресурси GA4 для моніторингу цільових сторінок, можуть точно знати, який обсяг трафіку відноситься до кампаній Performance Max і Smart Shopping Campaigns.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності