Огляд сервісів CRO. Функціональність інструментів за категоріями та призначенням
19.05.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Оптимізація конверсії — це глибокий процес вивчення, збору даних, пошуку та впровадження рішень. Щоб ефективно розробити стратегію, реалізувати зміни, які принесуть позитивний результат, слід використовувати додаткові автоматичні сервіси.
У процесі знадобиться візуальна оцінка сайту та його елементів, аналіз інтерфейсу (на зручність, сучасність, емоційність), розуміння поведінки користувачів на сайті, усунення проблем. Ми зібрали повний список інструментарію для CRO, необхідних для роботи аналітиків, UX-дизайнерів, маркетологів.
Зміст:
- Сервіси веб-аналітики
- Перевірка швидкості завантаження сайту
- Сервіси для вивчення поведінки користувачів
- Сервіси для створення теплових карт
- Сервіси для візуалізації даних
- Сервіси для опитувань користувачів
- Сервіси для оцінки зручності сайту
- Сервіси для створення цільових сторінок та A/B тестування
- Сервіси для аналізу вхідних дзвінків та роботи кол-центру
- Сервіси для перевірки адаптивності сайту до різних пристроїв
- Сервіси для роботи з кольором, як підібрати гаму для дизайну сайту
- Висновок
Сервіси веб-аналітики
Google Analytics використовуємо для аналізу вирви продажів, поведінки користувача на сайті (показник відмов, конверсійність, шлях користувача до мети і т.д.)
Lexio. Зручний інструмент для отримання звітів за показниками Google Analytics. Раз на тиждень сервіс відправлятиме звіт про ті зміни, які трапилися в ключових показниках аналітики. Безкоштовно доступний один звіт одному отримувачу.
Clicky. За допомогою сервісу можна отримати аналіз дій відвідувачів, подивитися теплову карту (принцип роботи теплової карти в тому, що на сторінку сайту накладається шар, де теплими квітами показані ті області, на які найчастіше потрапляє курсор користувачів, холодними квітами — зони сайту, на які не звертають уваги). Також ви зможете промоніторити конверсії або згадки вашого бренду. Інструментом можна користуватися безкоштовно, якщо ви аналізуєте лише один сайт.
PR-CY. Сервіс пропонує перевірити ваш сайт: його швидкість, виявити помилки, встановити динаміку зростання за ключовими словами. Ви можете самостійно провести аналіз сайту, для цього потрібно ввести його адресу, і за кілька секунд ви побачите повний звіт. Можна дізнатися, чи всі посилання працюють, наскільки доступна мобільна версія, який є трафік.
Open Web Analytics. Це інструмент із відкритим вихідним кодом, який може бути встановлений на вашому хостингу. Його можна використовувати для кількох ресурсів: обмежень щодо кількості даних немає. Вам доступна інформація про останні відвідування ресурсів (індивідуальні та досить докладні зведення про останнього відвідувача сайту із зазначенням розташування, типу браузера, переглянутих сторінок, тривалості відвідування). Є і теплова карта кліків і запис рухів курсору. Версія з розширеним функціоналом доступна для сайтів WordPress і MediaWiki. Плюс у тому, що всі дані зберігаються на власному сервері.
Piwik. Це система веб-аналітики Google. Але є й головна відмінність: Piwik знаходиться лише на ваших серверах, що є плюсом. Сервіс пропонує стандартний набір даних: запити та пошукові системи, веб-сайти, сторінки, операційні системи, браузери, роздільна здатність екрану, поведінка користувачів. Є переклад російською мовою. Цікаво, що сервіс автоматично формує звіти у pdf або html та надсилає їх вам на електронну пошту.
IPerception. Сервіс допоможе розібратися, які дії здійснюють відвідувачі на сайті. Дізнатися чи вони завершують свої дії і якщо ні, то чому. Чи подобається користувачам ваш сайт.
MobTop. Сервіс призначено для аналізу мобільних сайтів. За допомогою нього можна знайти статистику відвідуваності, тематики або пристрої.
Mixpanel. Це система для аналітики та аналізу поведінки користувачів. На думку команди розробників, дії говорять голосніше за перегляди сторінок. У зв’язку з цим вони створили передову аналітичну платформу для мобільних систем, що дозволяє відстежувати поведінку користувачів у реальному часі. Безкоштовно до 1000 користувачів.
Можливості Mixpanel:
- Надсилання своїм користувачам повідомлень усередині додатків;
- Сегментування користувачів;
- «Безкіне глибоке» таргетування завдяки профілям;
- A/B тестування для різних повідомлень;
- Редактор повідомлень;
- Налаштування дизайну та формулювання повідомлень;
- Інтеграція власних опитувань у додатки через Mixpanel Surveys;
- Зміна конверсії між різними подіями всередині однієї вирви.
При створенні вирви можна прикладати умови на подію. Якщо, наприклад, потрібно відстежити реєстрацію, то можна враховувати реєстрацію виключно через Facebook. Потім вирву можна сегментувати за параметрами будь-якої події (вказувати свої та відправляти з програми з самою подією). Приклад: подія — натискання певної кнопки програми: потрібно змінювати її колір і перевірити зміну поведінки користувачів при зміні кольору. Колір кнопки – параметр події. Тут немає трекінгу установок, зате є зовнішній API.
Amplitude. Amplitude був розроблений насамперед для компаній SAAS. Він відстежує ряд подій, окрім звичайних кліків та показів, та повідомляє вам, коли клієнт дивився відео або виконував пошук. Якщо вам потрібно відповісти на складні питання, такі як “які функції мого продукту покупці використовують найчастіше?” цей засіб ідеально підходить. Проте платні щомісячні плани дуже дорогі.
Woopra. Сервіс для відстеження поведінки користувачів на сайтах, при email-розсилці та мобільних додатках.
Основні можливості Woopra:
- Статистика реального часу.
- Деталізовані профілі відвідувачів — докладна інформація про взаємодію з сайтом (наприклад, додавання товару в кошик).
- Збір даних про відвідувачів та їх налаштування: їм можна додавати імена для подальшої ідентифікації та інтегрувати у профілі для сегментації та кастомізації.
- Повідомлення про важливі дії користувача.
- Мобільний додаток.
- Аналітичні звіти.
- Планування задач.
- Інтеграція з Zendesk, Salesforce та Marketo.
Heap.io — це рішення для мобільної та веб-аналітики, автоматизації відстеження подій та аналізу користувачів. Допомагає вести моніторинг у режимі реального часу та пропонує Heap SQL для застосування запитів, моделей користувачів та інтеграції з внутрішніми джерелами даних. Безкоштовно до 5000 сеансів.
Traff.org. Сервіс із набором інструментів для контролю показників, широкими налаштуваннями для трафіку на сайт (за джерелами, географією, графіком). Сервіс пропонує безкоштовну демоверсію. Для цього необхідно зареєструватися на сайті. Перевага у простоті та зручності використання, підійде тим, хто раніше не працював. Інструмент має високі оцінки споживачів, які відзначають значні покращення поведінкових факторів. Також доступні такі функції, як «Візитор», «Кліки з пошуку», «Підсилювач посилань».
Перевірка швидкості завантаження сайту
Google PageSpeed Insights визначає фактичну продуктивність сайту за останній місяць, детальну інформацію про завантаження контенту як на робочій версії, так і на мобільних пристроях. Сервіс визначає проблеми, діагностику та рішення для оптимізації. Цілком безкоштовний.
Pingdom Tools. Сервіс також відображає рівень продуктивності сайту, пропонує варіанти покращення. Крім цього інструменту, можна використовувати інші доступні хостингові послуги, моніторинг. Є пробна демоверсія на 14 днів, далі $15/місяць.
Gtmetrix.com. Безкоштовний сервіс, який надає детальний звіт про швидкість та стан вашого сайту.
Uptrends.com відображає показники часу та швидкості завантаження, а також Core Web Vitals. Можна перевірити окрему настільну та мобільну версію. Пропонує рішення для усунення проблем із продуктивністю. Безкоштовний інструмент на перші 30 днів.
Web Page Test також надає повний звіт за ключовими показниками, вказує на проблемні сторони. Сервіс безкоштовний.
Load Impact тестує стійкість сайту до різних навантажень, визначає проблеми із продуктивністю. Сервіс підійде більше роботи розробників. Для звичайного недосвідченого користувача може бути складним у застосуванні. Версія Open source безкоштовна.
Переваги Load Impact:
- можливість інтеграції із CI-інструментами;
- створює кастомні метрики;
- функціонує згідно з системою “everything is code”
Недоліки:
- тестування лише веб-сайтів;
- не підтримує мову Go;
- орієнтований на розробників.
Sitechecker. Безкоштовний інструмент із докладними діаграмами вашого сайту. Сервіс показує проблеми та аспекти, що потребують негайного втручання. Інструмент покаже вам, на що звернути увагу та як виправити помилки. Безкоштовний доступ.
Dareboost. Безкоштовний сервіс, що відображає проблеми та успіхи. Звіт про швидкість сайту, продуктивність, включаючи показники Core Web Vitals. Сервіс пропонує поради та рекомендації щодо покращення. Є можливість скачати звіт, зареєструвавшись на сайті.
Сервіси для вивчення поведінки користувачів
Smartlook — аналітична веб-консоль для маркетологів та дизайнерів. Сервіс обробляє аналітичні дані із сайту, програми. Можна створити безкоштовний обліковий запис на перші 10 днів.
Переваги:
- відображає переміщення миші та кліки на сайті, мобільному додатку;
- надає доступ до теплових карток;
- можливість відстежувати події;
- сегментація потенційних клієнтів;
- аналітика даних.
UsabilityHub — це онлайн сервіс, за допомогою якого можна оцінити інтерфейс сайту. Доступні три види тестування: Navflow (на орієнтація користувача), Fivesecondtest (оцінка дизайну), Clicktest (змодельована карта кліків). Можна підключити безкоштовний пакет із набором базових тестів тривалістю до 2-х хвилин. Також доступні пакети Basic, Pro, Enterprise з необмеженим доступом до всіх інструментів.
FullStory показує, які дії робили користувачі на веб-сайті. Сервіс використовують компанії у сфері SaaS, а також e-commerce. Крім аналітики, інструмент збирає докладну інформацію про сеанси, пропонує ефективні UX-рішення. Зареєструвавшись можна отримати доступ до безкоштовної демоверсії.
Usertesting також дозволяє переглядати записи сеансів користувачів, щоб краще розуміти їхні потреби, знаходити біль та усувати. Сервіс тестування знаходить слабкі сторони, спираючись на думку і коментарі користувачів. Є безкоштовна пробна демоверсія.
Hotjar входить до ТОП сервісів для аналізу юзабіліті сайту. Що може сервіс:
- доступ до теплових карт (карта кліків, скролла, рухи мишею);
- записи сесій;
- збір зворотного зв’язку
- створення опитувань або використання готових шаблонів;
- інтеграція коїться з іншими сервісами.
Інструмент має багато позитивних відгуків та рекомендацій фахівців. На сайті можна оформити тимчасову безкоштовну передплату на 35 щоденних сеансів або купити пакет з великою кількістю можливостей.
CrazyEgg — онлайн-сервіс, що допомагає зрозуміти, як гість взаємодіє із сайтом. Можна формувати карти кліків та скрола. Додатковий інструмент Confetti призначений для сегментації аудиторії. Безкоштовної версії немає, можна оформити пробну передплату за $10.
Five second tests. Інструмент на базі UsabilityHub. Це тестування, де користувачеві дається 5 секунд для перегляду дизайну, після чого він повинен відповісти на кілька запитань. Завдання — визначити перше враження про вашу сторінку. Команда стверджує, що 5 секунд достатньо для звичайного користувача, щоб зрозуміти, чи зміг ваш дизайн передати основний меседж. Щоб скуштувати безкоштовно, необхідно зареєструватися.
Сервіси для створення теплових карт
Plerdy — багатофункціональний сервіс. Які послуги пропонує?
- теплові карти кліків для аналізу UX та CRO;
- відстеження цілей;
- конструктор розумних форм;
- SEO Checker;
- аналіз вирви конверсій;
- записи сеансів користувачів;
- опитування NPS.
Ключова перевага сервісу — Plerdy збирає статистику по елементах, що розкриваються (наприклад, меню, що випадає). Є безкоштовна версія за підпискою, але з обмеженим доступом до послуг. Якщо є потреба в обробці та збиранні великої кількості інформації, рекомендуємо підключити один із пакетів (Start, Business, Premium).
Feng-GUI створює карти візуального сприйняття, відзначаючи ті елементи, які будуть помічені користувачем насамперед. Сервіс буде особливо корисним для веб-дизайнерів для тестування прототипів. Безкоштовної версії немає, можна лише підключити платний пакет на місяць.
Heat-map.co використовує алгоритмічну технологію, яка передбачає рух очей. Також з її допомогою можна аналізувати, як люди сприймають графічні елементи у перші секунди. Є безкоштовна версія з передплати.
Сервіси для візуалізації даних
Power Bi — інструмент бізнес-аналітики від Microsoft. Його основне призначення – аналіз різних типів даних та представлення результатів аналізу у формі візуальних звітів. Як джерело даних можуть виступати навіть сервіси, що надають статистику відвідуваності сайту. В результаті стає можливим встановлення взаємозв’язків між різними параметрами та виявлення закономірностей у даних.
Google Data Studio — подібний за функціоналом інструмент компанії Google. Його перевагою є зручна інтеграція з Google Analytics та Google Ads. Дані, витягнуті з різних джерел, подаються у візуальній формі, що робить звіти зручними для сприйняття. На відміну від Power Bi, Google Data Studio є повністю безкоштовним і дозволяє формувати різні типи звітів, комбінуючи кілька видів діаграм. Такий підхід дозволяє наочно уявити навіть великі обсяги даних.
Сервіси для опитувань користувачів
Google Формы. Сервіс дає можливість створювати опитувальник у довільній формі абсолютно безкоштовно. Як це робити і повна інструкція щодо використання у нашій статті «Короткий гайд: Всі можливості Google Forms»
Survio — онлайн опитувальник, анкета, куди можна вставляти зображення, відео чи інші інтерактиви. Доступні додаткові фільтри та сегментація, автоматичне настроювання збору відповідей, статистика в реальному часі у вигляді таблиць та діаграм. Безкоштовної версії немає, однак можна вибрати індивідуальний план за оптимальною ціною.
TypeForm. Сервіс пропонує оригінальні ідеї для створення опитувань, анкет та вікторин. Є вбудована бібліотека фото та відео, а також шаблони готових форм. Можна інтегрувати анкету декількома способами: вбудувати на сайт, запустити електронною поштою або поділитися посиланням. Власник отримує результати у вигляді звіту. Доступ до платної версії за підпискою.
Online Test Pad — це конструктор, що дозволяє створювати не тільки анкети та опитувальники, але також кросворди, завдання та діалогові тренажери. Онлайн-сервіс має простий інтерфейс, а під час створення інтерактиву вас супроводжують підказки. Доступ безкоштовний, потрібно лише підписатися.
SurveyLab — сервіс для проведення онлайн опитувань. Система дозволяє створювати анкети за лічені хвилини, автоматизує процес збору даних, а також надає звіти в режимі реального часу та відмінні аналітичні інструменти. Тільки платна версія з передплати.
SurveyNuts дозволяє створювати онлайн та мобільні опитування. Власник також отримувати звіти зі статистики та результатів у режимі реального часу. Є безкоштовна версія реєстрації.
Zogo Survey. Сервіс включає 25 типів опитувальників, що дозволяє прикрашати анкету за допомогою графічних елементів відповідно до стилістики бренду. Доступна безкоштовна демоверсія, умова – реєстрація.
SurveyPlanet — інструмент для створення безкоштовних онлайн-опитувань з необмеженою кількістю питань. Можна завантажувати зображення, використовувати шаблони та макет для мобільних пристроїв. Безкоштовний після реєстрації.
Client Heartbeat. Функціональний сервіс, що включає управління опитуваннями. Також тут доступні звітність та аналітика, управління негативними відгуками та зворотним зв’язком з клієнтами. Платний інструмент, ціна стартує від $25.
Сервіси для оцінки зручності сайту
Usabilla — це комплексна платформа для вивчення досвіду користувача. Сервіс спрямований на збір зворотного зв’язку від клієнтів, включаючи електронну пошту та мобільні програми. За підсумками зібраної інформації можна аналізувати визначати поточні тенденції, позначити ключові чинники, які впливають бізнес. Є можливість спробувати сервіс безкоштовно, зареєструвавшись або надіслати запит на демоверсію.
UsabilityHub. Сервіс, який ми згадували раніше. Містить багато додаткових інструментів. Доступні тестування прототипу, опитування з дизайну, тести уподобань, п’ятисекундні тести та тести першого кліка. Є безкоштовна версія.
Optimal Workshop включає 5 основних інструментів: сортування карт, тестування структури сайту, тестування по першому кліку, онлайн-опитування, дослідження та збір власних інтерв’ю, юзабіліті-тестів в один документ для досліджень. Крім цього, можна створити власний набір інструментів для дослідження UX. Безкоштовний пакет.
Bitmodern розробляє хмарні інструменти для взаємодії з користувачем із використанням сучасних технологій та фреймворків. Можна поєднувати з іншими робочими процесами. Інструмент TestQuality дозволяє випускати якісні тести та розробляти плани тестування. За підпискою доступ безкоштовний.
Сервіси для створення цільових сторінок та A/B тестування
Convertize — програмне забезпечення для А/В тестування. Сервіс пропонує такі функції: інструмент тестування А/В, запуск розумних тестів (автопілот, розумний редактор, режим блискавки, гібридна статистика). Дозволяє додати на сторінки персоналізацію, динамічний текст, геолокацію та розумні повідомлення. Безкоштовно після реєстрації.
Google Optimize 360. Безкоштовний сервіс для A/B-тестування сайтів, аналітики, проведення експериментів та персоналізації. Інтегрується з Google Analytics, тому всі дані надходять з одного джерела, що допомагає швидко та легко визначити області для покращення продуктивності сайту.
Optimizely. Платний сервіс для проведення A/B тестувань та експериментів. Переваги:
- необмежену кількість експериментів;
- можливість планувати;
- імпорт та експорт даних, інтеграція з іншими сервісами;
- хостинг зображень;
- сегментація користувачів;
- відстеження взаємодій;
- формування звітів користувача;
- візуальний редактор;
- збір статистики.
ChangeAgain — сервіс для проведення A/B тестування, тесту кількох варіантів сторінок та спліт-тестування. Можна інтегрувати дані з Google Analytics, створювати тести на десктопній та мобільній версіях. Є безкоштовний доступ до перших 14 днів.
VWO — експериментальна платформа для проведення A/B тестування. Є додаткові інструменти тестування мобільного додатка, записи сеансів, теплові карти, настроювання push-повідомлень, створення та аналітика опитувань. Безкоштовний доступ до підписки.
Convert пропонує такі функції як:
- A/B тестування;
- Спліт-тестування;
- Багатоваріантне тестування;
- Багатосторінкові експерименти;
- Необмежену кількість тестів;
- Візуальний редактор.
- 15-денний безкоштовний доступ.
Lander. Автоматичний сервіс спрямований створення цільових сторінок (лендингів), із якими можна проводити A/B тестування. Можлива інтеграція з цільовою сторінкою Facebook. 14-денна безкоштовна пробна версія.
Функціонал сервісу дозволяє:
- створювати мобільні цільові сторінки;
- отримувати аналітичні дані;
- використовувати автозаповнення форм;
- відстежувати конверсійність;
- мати необмежений доступ до макетів та шаблонів.
Maximizely надає інструменти для A/B тестування та подальшої оптимізацією конверсії. Перші 14 днів безкоштовно, далі слід вибрати пакет послуг.
Monetate — також функціональний сервіс. Послуги включають: тестування та експерименти, індивідуальну персоналізацію, сегментацію та націлення, аналітика, рекомендації щодо продуктів. Перевага платформи – можливість масштабуватись, використовуючи більше технологій, надаючи ефективний персоналізований досвід, що збільшить залученість, конверсію та довічну цінність клієнта. Можна запросити демоверсію.
Hubspot — це платформа CRM, куди входить як A/B тестування. Програмне забезпечення включає центр управління контентом, центр продажу та обслуговування, маркетинговий центр з функціями лідогенерації, автоматизації та аналітики. Можна зареєструвати та отримати до безкоштовної версії або надати запит на преміум демоверсію.
Kameleoon — рішення для A/B тестування, функції персоналізації для сайтів та мобільних додатків. Сервіс використовує дані про відвідувачів у режимі реального часу, сегментує на основі алгоритмів прогнозів. Доступний безкоштовний пробний тариф у режимі демо.
LeadPages. Сервіс із широким набором інструментів для створення цільових сторінок будь-якого типу, оптимізації їхньої продуктивності. Можна створити шаблони, доповнювати його A/B тестуванням і статистикою коефіцієнта конверсії. Також LeadPages відкриває додаткові можливості для оптимізації взаємодії, наприклад форми, кнопки, спливаючі вікна, реєстраційні сторінки. Безкоштовного тарифу немає, тільки платні пакети Стандартний та Професійний.
Unbounce — хмарний сервіс призначений для створення та оптимізації лендингів, але також входить функція A/B-тестування. Безкоштовна пробна версія на 14 днів.
Сервіси для аналізу вхідних дзвінків та роботи кол-центру
Ringostat. Це платформа колл-трекінгу, телефонії та наскрізної аналітики. Є єдиним офіційним партнером Google Analytics та лідером в Україні з кол-трекінгу. Доступні функції інтеграції CRM-систем, звітність з можливістю фільтрації. Також віджет callback з 15-ма видами дизайну, віртуальна АТС, де можна налаштувати правила для вхідного та вихідного зв’язку. Перші 14 днів безкоштовно.
Binotel GetCall — хмарний сервіс для швидкої телефонізації офісу з різними функціями IP-телефонії, віртуальної АТС і кол-центру. Binotel включає велику кількість додаткових інструментів, у тому числі доступ до інформації про клієнта під час дзвінка, запобігання пропущеним дзвінкам, статистику тенденцій, запис розмов та історія дзвінків, відправлення СМС та інші. Пробний період підписки.
ITTell — український інструмент авторизації користувача через дзвінок Також доступні послуги хмарної АТС, CRM-системи, IoT, автообзвон та аналітика (управління онлайн). Перші 14 днів безкоштовно.
CrazyCall пропонує рішення для відділу продажів та кол-центрів. Доступні функції для підключення:
- набір номера в автоматичному режимі;
- віджет зворотного дзвінка;
- моніторинг дзвінків;
- запис та переклад розмови;
- конференц зв’язок;
- IVR.
Доступний пробний період підписки.
Exelysis Contact Center — телекомунікаційна платформа підходить для кол-центрів, індустрії гостинності. Здійснює реєстрацію та запис дзвінків. Безкоштовна версія відсутня.
Сервіси для перевірки адаптивності сайту до різних пристроїв
Google Mobile Friendly дозволяє перевірити, наскільки зручно переглядати сторінку мобільного пристрою. Безкоштовний сервіс.
Iloveadaptive. Безкоштовний сервіс відображає, як бачать ваш сайт користувачі різних пристроїв Apple та Android.
Screenfly показує, як бачать користувачі мобільних пристроїв, а також планшетів різних моделей.
Сервіси для роботи з кольором, як підібрати гаму для дизайну сайту
- Adobe Color CC
- ColourCode
- Colrd
- 0 to 255
- ColourLovers
- Cohensive Colors
- Color Hunter
- Logomak
- ColorHexa
- Color-Hex
- Coolors
- HTML Color Codes
- Material Palette
- Material UI Colors
- ColorHunt
- Colorful Gradients
- Brand Colors
- Sip
- ColorDrop
Усі послуги безкоштовні. Щоб отримати доступ до більшої кількості функцій, слід зареєструватися/створити обліковий запис.
Висновок
Огляд інструментарію допоможе у вивченні вашого сайту, ви зможете краще розуміти цільову аудиторію, як вона взаємодіє із сайтом. Маючи повну інформацію та дані щодо завантаження, швидкості, навігації, ви зможете встановити слабкі сторони та знайти вирішення проблем. Якщо є можливість спростити процес, краще використовувати допоміжні інструменти. Це скоротить ваш час, зусилля, забезпечить якісний результат.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Асесори пошукової системи. Хто це та яка основна мета їхньої роботи?;
- Розмір зображень для адаптивної реклами Google;
- Google Search Partners. Як це працює? Головні омани про пошукових партнерів та ідеї щодо оптимізації кампанії.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.