Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Актуальні розміри банерів Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

17.08.2022

Катерина Ліфиренко, редактор блогу Webpromo


Як правило, оголошення великих розмірів працюють краще порівняно з маленькими. І це цілком логічно, тому що реклама такого формату займає більше місця на екрані, а отже ймовірність привернути увагу користувача збільшується. Прийнято вважати, що чим більше оголошення, тим вищий шанс отримати конверсію після кожного натискання. Однак це не означає, що інтернет-маркетологи мають використовувати лише великі банери у медійній рекламі. У багатьох випадках такий підхід може знизити ефективність рекламних кампаній. Google пропонує більше ресурсів для середніх і невеликих розмірів оголошень.

Рекламодавець, який публікує виключно великоформатні оголошення, швидше за все досягне високого CTR, але не отримає достатнього охоплення та різноманітності місць розміщення. Щоб максимізувати охоплення медійних оголошень, маркетологам необхідно вибрати поєднання найпопулярніших та найефективніших форматів. У цій статті ми підібрали актуальні розміри банерів у Google Ads, з якими пропонуємо вам ознайомитись, щоб підвищити ефективність реклами в контекстно-медійній мережі.

Зміст:

  1. Адаптивні банери
  2. Графічні банери
  3. Банери для мобільних пристроїв
  4. Висновки

Баннеры в Google Ads



 

Адаптивні банери

При виборі адаптивних медійних оголошень для реклами в контекстно-медійній мережі, Google автоматично визначає розмір банера для підвищення продуктивності. Враховуючи пристрій користувача, на якому відображатиметься реклама. Такі банери складаються з графічних та текстових елементів. Формат зображення адаптується під необхідні розміри майданчиків для показу реклами. Один і той же вміст може відображатися в різних розмірах.

Для формування адаптивного банера необхідно додати два файли:

1. Горизонтальне зображення (співвідношення сторін 1,91:1)

  • Оптимальний розмір – 1200×628 пікселів
  • Мінімальний розмір – 600×314 пікселів

Баннеры в Google Ads

2. Логотип (співвідношення сторін 1:1)

  • Оптимальний розмір – 1200×1200 пікселів
  • Мінімальний розмір – 300×300 пікселів

Баннеры в Google Ads

При розміщенні реклами в Perfomance Max система запропонує додатково використовувати вертикальний банер (4:5) таких розмірів:

  • Рекомендований розмір – 960 x 1200 пікселів
  • Мінімальний розмір – 480 x 600 пікселів

Докладніше про формати адаптивних оголошень ви можете прочитати в нашій статті: Розмір зображень для адаптивної реклами Google.

Баннеры в Google Ads

 

 

Графічні банери

Графічні банери — це зображення з фіксованими розмірами. Список доступних розмірів для графічних об’яв досить великий, з ним можна ознайомитись у довідці Google. Ми підібрали найбільш популярні та ефективні формати.

Середнє прямокутне оголошення (MPU): 300 x 250 пікселів

Баннеры в Google Ads

Це один із найпопулярніших форматів. Medium Rectangle можна використовувати як для текстових, так і для графічних оголошень. Банер відображатиметься на бічній панелі робочого стола або прямо в контенті на мобільних пристроях. Google повідомляє, що цей формат добре працює при додаванні до текстового контенту або наприкінці статей. Оголошення з розміром зображення 300 x 250 також можна використовувати всередині сторінок, щоб “розбити” текст. Згідно зі статистикою, цей розмір має найкращий рейтинг кліків для більшості сайтів.

Баннеры в Google Ads

Це вигідно як видавцю, і рекламодавцю. Ви можете використовувати оголошення для запуску реклами в лайтбоксі або для відтворення відеореклами. Таким чином, доступність та розміщення в тексті роблять цей варіант чудовим форматом для багатьох рекламодавців. Якщо ви новачок у медійній рекламі, це найбільш підходящий розмір для старту. Також при обмеженому бюджеті варто зосередити зусилля саме на MPU.

Цей формат підійде для анімованих, неанімованих та HTML5-оголошень.

Велике прямокутне оголошення: 336 x 280 пікселів

Баннеры в Google Ads



Це ще один популярний формат, який пропонує трохи більше площі. Банер може бути ширшим, ніж бічні панелі деяких сайтів, проте його також можна розміщувати всередині контенту. Велике прямокутне оголошення не отримує стільки показів як MPU, оскільки більшість рекламних майданчиків віддають перевагу високоефективному формату вбудованого прямокутника 300 x 250. Проте цей розмір отримує чималу частку показів та кліків, тому його слід враховувати при розробці кампанії PPC.

Великий прямокутник підходить для текстових та графічних оголошень, а також для анімованих, неанімованих оголошень та HTML5.

Оголошення у таблиці лідерів: 728 x 90 пікселів

Баннеры в Google Ads

Цей розмір оголошення називається «таблицею лідерів», оскільки він зазвичай відображається на видному місці у верхній частині сторінки, на якій він опублікований. Google рекомендує розміщувати рекламний банер над основним контентом на сайтах та форумах. Завдяки своєму помітному положенню він отримує багато переглядів.

Також доступно для текстових та медійних оголошень з анімацією, без анімації та HTML5.

Оголошення на підлозі сторінки або великий хмарочос: 300 x 600 пікселів

Баннеры в Google Ads

За даними Google, банери розміром 300 × 600 мають найкращі результати за показами, через їхню здатність надавати сильний візуальний вплив. Це говорить про те, що рекламодавці віддають перевагу більшим форматам. Маркетологи цінують великий формат і можливість залучити користувачів за допомогою реклами на півсторінки. Ідея “Великого хмарочоса” полягає в тому, щоб дати рекламодавцям більше свободи дій та способів донести своє повідомлення до цільової аудиторії.

Розмір “Половина сторінки” доступний у всіх форматах: анімованому, неанімованому та HTML5.

Великий мобільний банер: 320 x 100 пікселів

Баннеры в Google Ads



Цей формат пропонує вдвічі більше висоти ніж стандартна мобільна таблиця лідерів (320 × 50). Google рекомендує використовувати такий формат замість 300×250. Великий мобільний банер найбільш ефективний, якщо його розмістити одразу під заголовком сайту. Така реклама добре розміщується на екрані і не дуже відволікає від основного наповнення ресурсу. Оскільки такі банери менші, вони відмінно підходять для мобільного пристрою.

 

Банери для мобільних пристроїв

Найбільш ефективні розміри реклами в контекстно-медійній мережі Google для мобільних пристроїв:

  • Середній прямокутник: 300 x 250 пікселів
  • Таблиця лідерів для мобільних пристроїв: 320 x 50 пікселів
  • Великий мобільний банер: 320 x 100 пікселів
  • Квадрат: 250 x 250 пікселів
  • Маленький квадрат: 200 x 200 пікселів

Допустимі типи файлів: JPG, JPEG, GIF або PNG.

 

Висновки:

  1. Загальна статистика говорить про те, що найбільш ефективні розміри 300 × 250 і 728 × 90. Однак не існує стандартного розміру медійного оголошення Google, що підходить для кожної кампанії.
  2. Необхідно розробити медійну кампанію з графічним оголошенням, яке виділятиметься серед конкурентів. Проаналізуйте сайти у своїй ніші і подивіться банери яких розмірів вони рекламують.
  3. У багатьох випадках використання великих розмірів може зашкодити рекламним кампаніям. Google пропонує більше ресурсів для середніх і невеликих розмірів оголошень.
  4. Рекламодавець, який публікує виключно великоформатні оголошення, швидше за все досягне високого CTR, але не отримає достатнього охоплення та різноманітності місць розміщення.
  5. Щоб максимізувати охоплення медійних оголошень, маркетологам необхідно вибрати поєднання найпопулярніших та найефективніших розмірів оголошень.
  6. Не забувайте тестувати формати банерів для того, щоб визначити найбільш ефективні розміри у вашій ніші.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті