Головна » Блог » 10 корисних трендів у контент-маркетингу на 2022 рік. Які інструменти використовувати для продуктивної співпраці з клієнтами?

10 корисних трендів у контент-маркетингу на 2022 рік. Які інструменти використовувати для продуктивної співпраці з клієнтами?

12.11.2021

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Основною метою контент-маркетингу є поширення інформації, залучення потенційного покупця у воронку продажів та отримання довіри з боку користувачів. Тренди в контент-маркетингу 2022 — це можливість заздалегідь підготуватися, внести нові інструменти в стратегію для сприятливої ​​співпраці, а також використовувати тенденції для збільшення продажу та кількості клієнтів. Залишаючись на піку популярності, підвищуються шанси правильно та ефективно пропонувати власний продукт, що запитується серед користувачів, випередити та аналізувати конкурентів.

Зміст:

1. Навіщо треба знати тренди контент-маркетингу 2022

2. Тренди контент-маркетингу на 2022 рік

3. Висновок

Тренды в контент-маркетинге 2022



 

Навіщо треба знати тренди контент-маркетингу?

На контент-маркетинг приходить величезна кількість інформації, яка успішно генерує трафік. Згідно з дослідженням, опублікованим Statista Research Department у січні 2021 року, частка прибутковості за 2019 рік від цього інструменту становить 42 мільярди доларів на рік, з кожним роком ця цифра збільшується. Відсоток прибутку зріс майже на 15% порівняно з попереднім роком та випередив платну пошукову рекламу. Тому багато компаній зосереджені на створенні унікального, цікавого й просувного контенту.

Тренды в контент-маркетинге 2022

Тренди контент-маркетингу на 2022 рік становлять важливу частину для зростання бізнесу, бренду та формування правильної цільової аудиторії. Застосування інструменту забезпечує підвищення конверсії, регулярний продаж, базу потенційних клієнтів, що розширює список адрес електронної пошти. Неможливо будувати успішний бізнес без маркетингової стратегії, включаючи контент-маркетинг.

Якщо здається, що до 2022 року є ще час, то радимо не затягувати. Більшість фахівців із контент-маркетингу вже починають розробляти стратегії на наступний рік та уважно стежать за тенденціями, прогнозами. У статті ми розповімо, які тренди контент-маркетингу очікуються на цифровий світ у 2022 році. Як їх краще впровадити, використати в рамках наступного маркетингового плану.

 

Тренди контент-маркетингу на 2022 рік

1. Акцент на поточну базу клієнтів

У постпандемічний час багато що змінилося. Для цифрового маркетингу важливо не лише залучити нових користувачів та спонукати здійснити покупку, але також уберегти поточних клієнтів, тримати їх фокус уваги. Це стало ключовою метою. Якісний контент-маркетинг може залучити нових споживачів, підвищити рейтинг у пошукових системах та конвертувати потенційних клієнтів. Однак мало хто говорить про контент-стратегії для підтримки існуючих споживачів. Є ряд способів, орієнтованих на контент, за допомогою якого можна підігрівати інтерес ще довго після того, як вони здійснили покупку, а ви уклали успішну угоду. До них варто віднести взаємодію за допомогою електронної пошти та включити такі фактори як:

  • Постійне наповнення сайту, що підвищує цінність вражень, а також спонукає його повернутись за додатковими відомостями;
  • Оновлювати рекламну інформацію, цікаві характеристики та особливості продуктів;
  • Публікувати новини про нещодавні та майбутні зміни, знижки, які викликають бажання повернутися.

Основне завдання та тренд 2022 – це “турбота” про тих користувачів, контакти яких вже є в базі, не забувати утримувати їхню увагу та запропонувати вигідні пропозиції в рамках програми лояльності. Не варто наголошувати тільки на нових покупцях, можливо є потужний потенціал серед клієнтів, з якими вже встановлений зв’язок.

2. Інтеграція з AR

Технічний прогрес торкнеться практично всіх сфер, включаючи тренди маркетингу 2022. Доповнена реальність — це можливість ефективніше висловити думку, передати інформацію точно й доступно. Для цього слід використовувати візуальні прийоми, заповнювати сайт інтерактивними функціями, оригінальними зображеннями. Коли контент передається через візуальні ефекти, мозок швидше аналізує подібну інформацію та зберігає більше даних.

Тренды в контент-маркетинге 2022



Інтеграція з AR допоможе запровадити особисту комунікацію, прибрати монотонність та дати користувачам новий матеріал, бажання просити більшого. За рахунок доповненої реальності можна створити справжню присутність, тісну та “живу” взаємодію з контентом. Так набагато простіше просувати продукт, товар чи послугу.

3. Штучний інтелект

Тренд 2022 у контент-маркетингу активно впроваджуватиметься наступного року й торкнеться інших областей. Тому варто задуматися над тим, як правильно підійти в цьому питанні з технічного боку. Деякі компанії починають з мінімальних ресурсів, але важливо навчитися максимально їх використовувати. Обробка даних та дослідження прискорюються завдяки технології штучного інтелекту, що спрощує ухвалення рішень. У 2022 році інтеграція штучного інтелекту разом із людською працею збільшиться, що значно підвищить продуктивність та ефективність.

Клієнти співпрацюватимуть із компаніями, які ведуть діалог у режимі реального часу (миттєво відповідають на повідомлення). Чат-боти на базі штучного інтелекту функціонуватимуть як метод контент-маркетингу. З розвитком та появою нових трендів з’явиться більше додаткових інструментів для аналізу даних, а також створення маркетингових матеріалів, таких як оптимізовані записи в блогах. Цей тип автоматизації дозволяє співробітникам зосередитися на найважливіших обов’язках.

4. Голосовий пошук

Сьогодні голосовий пошук активно використовується аудиторією. Не дивно, що у 2022 році це стане справжнім трендом в інтернет-маркетингу та опиниться на підйомі. Дедалі більше споживачів вдаються до цієї функції у повсякденному житті, що у майбутньому набиратиме обертів.

Як це пов’язано із контент-маркетингом? Відповідь проста — 2022 року очікується зростання кількості випадкових голосових запитів. Це означає, що брендам доведеться оптимізувати контент не лише під результати пошуку, а й для голосових запитів. Маркетологам потрібно задуматися, як використовувати простішу, розмовну мову в маркетинговому контенті, щоб вона коректно відображалася в результатах згідно з подібними запитами.

Тренды в контент-маркетинге 2022

5. Об’єднання із SEO

Протягом багатьох років пошукова оптимізація була одним із найпотужніших інструментів, на які спираються контент-маркетологи, щоб зробити їхні бренди помітними у мережі. У 2022 тренд залишається популярним та затребуваним. Якісне SEO — це унікальний, креативний та оригінальний контент, який швидко індексується та отримує більш високий рейтинг.

Пошукова оптимізація та контент-маркетинг — не дві окремі галузі маркетингу. Для успішного просування необхідно об’єднати два інструменти. Контент-маркетинг ефективний лише у випадку, якщо оптимізовано для SEO. Користувачі не побачать контент, якщо він не відображатиметься на першій сторінці під час пошукового запиту. Проблему легко вирішує SEO-оптимізація.

Наповнення має бути переконливим та привабливим, у тому числі якщо продукт чи послуга вирішують “біль”. Важливо використовувати ключові слова та зосередитись на конкретних відвідувачах, щоб Google міг розпізнати сторінку, визначити її релевантність та рейтинг.

Тренды в контент-маркетинге 2022



 6. Популярність підкастів

Популярністю користуються лише освітні підкасти. У 2022 році інструмент має великий потенціал та стане трендом контент-маркетингу. Багато компаній вже планують використовувати функцію у стратегіях просування. Підкасти – спосіб поділитися зі слухачами корисною інформацією на цікаві теми.

Підкастінг допоможе контент-маркетологам залучити аудиторію споживачів більш вузької ніші споживачів за рахунок особистих історій, продемонструвати позитивні сторони продукту чи послуги. Підкасти добре “працюють” на платформах соціальних мереж, щоб доповнити контент блогу, наприклад. Новий тренд у контент-маркетингу 2022, спрямований на індивідуальний підхід, що складніше зробити з текстовим контентом. Можна використовувати особистий тон голосу передачі емоцій, що з цільової аудиторією.

7. Стратегія контент-маркетингу, документування

Наразі бренди не вважають документування стратегії важливим інструментом. Однак, у 2022 році за активного розвитку контент-маркетингу важливість наявності чіткого плану зростатиме й стане трендом у контент-маркетингу. Документування підвищує рівень організації та ефективності для досягнення бажаних результатів, спростить залучення нових членів команди.

Тренды в контент-маркетинге 2022



 8. Спеціалізований контент

За допомогою цього тренду контент-маркетингу 2022 року можна значно підвищити впізнаваність бренду, що вважається складним завданням для інтернет-маркетологів. Важливо оптимізувати план та фокусуватися на тому, в чому полягає основна перевага продукту/послуги, зробити його унікальнішим.

Для цього необхідно бути в курсі поточних подій, особливо якщо це стосується конкретної галузі, ніші, що відноситься до продукції, що просувається. Слід звертати увагу на запити споживачів та пропонувати ефективне рішення. Подібний підхід допомагає досягти відразу кількох цілей: розробити цікавий контент для цільової аудиторії, виділитися серед конкурентів та зміцнити репутацію бренду. Крім цього, це можливість продемонструвати знання та компетентність у цій галузі.

9. Маркетинг з урахуванням даних

Контент, керований даними, дозволяє допомогти існуючим та компаніям-початківцям більше дізнатися про цільову аудиторію. На основі зібраної інформації можна створити правильний контент для вирішення проблем та цілей споживача на кожному етапі вирви. Це ще один тренд 2022 у контент-маркетингу набирає обертів.

В епоху високої конкуренції складно залишатися “на очах” у споживачів. Тому контент-маркетологи повинні зосередити увагу на аналізі даних. Перевагою в сучасний час є доступність інформації, можна простежити ринок, спостерігати за розвитком конкурентів. Аналіз даних стане трендом контент-маркетингу 2022 та конкурентним інструментом.

10. Account Based Marketing (ABM)

Раніше маркетологи використовували однакову схему, на якій ґрунтувалася воронка продажів. Сьогодні так діяти не вдасться. Однозначно, у майбутньому потрібно шукати інші інструменти взаємодії з клієнтом. Актуальний тренд у контент-маркетингу 2022 – персоналізований підхід, включаючи цілеспрямовану стратегію зростання. Маркетинг на основі облікових записів, облікового запису стає кращою стратегією.

Помилково деякі думають, що основний принцип ABM у тому, щоб публікувати спільні повідомлення у блогах. Насправді, маркетинг на основі облікових записів (ABM) використовує вузькоспрямовані, індивідуальні програми для залучення певних бізнес-клієнтів, щоб не залежати від широкої реклами, яка має сподобатися спільній галузі та залучити більше відвідувачів на сайт.

Account Based Marketing орієнтований на конкретні облікові записи та буде більш ефективним, ніж загальна реклама брендів. Індивідуальний підхід ABM спеціально орієнтований на залучення клієнтів до бізнесу за рахунок якісної комунікації та вибудовування відносин. Стратегія ABM ґрунтується на створення контенту для групи людей із конкретних облікових записів.

Тренды в контент-маркетинге 2022



 

Висновок

У сучасних умовах, враховуючи всесвітню пандемію, керівнику бізнесу, маркетологу важливо дотримуватись тенденцій для успішного просування, продажу та збереження репутації бренду. Тренди інтернет-маркетингу 2022 – основа взаємовигідної та плідної комунікації з клієнтом, довірчі стосунки з ними. Вибудовувати співпрацю з користувачами важливо у правильній формі, зручній для них, насамперед.

Рекомендуємо, спираючись на тренди в контент-маркетингу 2022, наголошувати на існуючу базу, яка вже є вашим клієнтом, продумати, як впровадити інноваційні технології, покращення, а також не забувати аналізувати конкурентів. Перевірені та нові інструменти, тренди контент-маркетингу 2022 року допоможуть розробити успішну стратегію на наступний рік.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності