Як покоління постміленіалів реагує на рекламу — звіт BulbShare
27.05.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Дослідницька компанія Bulbshare опублікувала звіт про реакцію постміленіалів (Generation Z) на рекламу в мережі. Згідно зі статистикою, більшість споживачів даного віку блокує рекламу. З чим це пов’язано?
У звіті під назвою «Блокувальники реклами та захист інтересів: чому Generation Z блокує платну рекламу на користь реальних голосів» стверджується, що 99% споживачів натиснуть кнопку «пропустити» на рекламі, якщо це можливо. Майже 63% використовують блокувальник, щоб уникнути онлайн-реклами.
- 75% намагаються уникати реклами за будь-якої можливості;
- 42%, швидше за все, натиснуть кнопку пропуску;
- 50% — завжди пропускатимуть рекламу.
Нагадаємо, постміленіали — це покоління, що народилися після 1995 року (між 1997 та 2012), і є носіями цифрових технологій. Це перше покоління, яке народилося, зростало та розвивалося в епоху численних цифрових засобів комунікації, включаючи пошукові системи, підручники youtube, відео та миттєвий обмін повідомленнями. При цьому, на відміну від сучасних молодих поколінь, які знаходяться в постійному режимі онлайн, постміленіали вважають за краще також жити у фізичному світі.
Високий відсоток відмови користувачі аргументують велику кількість нав’язливої реклами. Звіт показує, що майже 74% споживачів почуваються заваленими рекламою. У зв’язку з цим протягом останнього десятиліття бренди дедалі частіше доповнюють традиційні рекламні зусилля маркетингом впливу. Проте, споживачі все одно на 100% не довіряють інфлюєнсерам в колаборації з брендом.
Дослідження Bulbshare показує, що 84% споживачів Generation Z зневірилися в авторитетах. Вони схильні робити покупки з урахуванням достовірних рекомендацій. Насправді, 86% були б схильні купити продукт, рекомендований другом, ніж інфлюєнсером.
Засновник та генеральний директор Bulbshare Метт Хей заявляє:
«Насправді споживачі Generation Z дійсно хочуть цього. Близько трьох 74% згодні просувати продукт у мережі, який їм справді подобається. Більше того, 88% з ентузіазмом ставляться до співпраці з брендами, а 76% сказали, що їм подобається робити огляди продуктів».
За його твердженнями, необхідно, щоб бренди не просто мали продукти, які варто рекомендувати. Крім того, створювали спільноти, де користувачі зможуть знайти справжні рекомендації.
- 69% вважають, що продакт-плейсмент є ефективним;
- 58% згодні, що це ефективно лише тоді, коли це робиться делікатно.
Чому важливо?
Постміленіали — це важливий сегмент аудиторії, оскільки становлять значну частину споживачів онлайн. Це покоління виросло в епоху появи та прогресу інтернету, мобільного зв’язку та соціальних мереж. Це свідки глобальних подій, запровадження інновацій та революції диджиталізації. Постміленіали активно діляться інформацією, при цьому гостро реагують на вторгнення в особистий простір.
Дослідження компанії Sparks & Honey показало, що щорічна купівельна спроможність покоління становить $44 млрд. Тому, маркетологам важливо розуміти їхню логіку та мислення, виділяти ключові фактори. Також знаходити найбільш прийнятний підхід для взаємодії.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Google запускає оновлення алгоритму Broad Core у травні 2022 року;
- Нові інструменти Ads Manager від Google для відеореклами;
- Тенденції пошуку в Google на 2022 рік.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.