Головна » Блог » Як покоління постміленіалів реагує на рекламу — звіт BulbShare

Як покоління постміленіалів реагує на рекламу — звіт BulbShare

27.05.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Дослідницька компанія Bulbshare опублікувала звіт про реакцію постміленіалів (Generation Z) на рекламу в мережі. Згідно зі статистикою, більшість споживачів даного віку блокує рекламу. З чим це пов’язано?

отчет Bulbshare



У звіті під назвою «Блокувальники реклами та захист інтересів: чому Generation Z блокує платну рекламу на користь реальних голосів» стверджується, що 99% споживачів натиснуть кнопку «пропустити» на рекламі, якщо це можливо. Майже 63% використовують блокувальник, щоб уникнути онлайн-реклами.

  • 75% намагаються уникати реклами за будь-якої можливості;
  • 42%, швидше за все, натиснуть кнопку пропуску;
  • 50% — завжди пропускатимуть рекламу.

отчет Bulbshare

Нагадаємо, постміленіали — це покоління, що народилися після 1995 року (між 1997 та 2012), і є носіями цифрових технологій. Це перше покоління, яке народилося, зростало та розвивалося в епоху численних цифрових засобів комунікації, включаючи пошукові системи, підручники youtube, відео та миттєвий обмін повідомленнями. При цьому, на відміну від сучасних молодих поколінь, які знаходяться в постійному режимі онлайн, постміленіали вважають за краще також жити у фізичному світі.

Високий відсоток відмови користувачі аргументують велику кількість нав’язливої ​​реклами. Звіт показує, що майже 74% споживачів почуваються заваленими рекламою. У зв’язку з цим протягом останнього десятиліття бренди дедалі частіше доповнюють традиційні рекламні зусилля маркетингом впливу. Проте, споживачі все одно на 100% не довіряють інфлюєнсерам в колаборації з брендом.

Дослідження Bulbshare показує, що 84% споживачів Generation Z зневірилися в авторитетах. Вони схильні робити покупки з урахуванням достовірних рекомендацій. Насправді, 86% були б схильні купити продукт, рекомендований другом, ніж інфлюєнсером.

Засновник та генеральний директор Bulbshare Метт Хей заявляє:

«Насправді споживачі Generation Z дійсно хочуть цього. Близько трьох 74% згодні просувати продукт у мережі, який їм справді подобається. Більше того, 88% з ентузіазмом ставляться до співпраці з брендами, а 76% сказали, що їм подобається робити огляди продуктів».

За його твердженнями, необхідно, щоб бренди не просто мали продукти, які варто рекомендувати. Крім того, створювали спільноти, де користувачі зможуть знайти справжні рекомендації.

  • 69% вважають, що продакт-плейсмент є ефективним;
  • 58% згодні, що це ефективно лише тоді, коли це робиться делікатно.

отчет Bulbshare



 

Чому важливо?

Постміленіали це важливий сегмент аудиторії, оскільки становлять значну частину споживачів онлайн. Це покоління виросло в епоху появи та прогресу інтернету, мобільного зв’язку та соціальних мереж. Це свідки глобальних подій, запровадження інновацій та революції диджиталізації. Постміленіали активно діляться інформацією, при цьому гостро реагують на вторгнення в особистий простір.

Дослідження компанії Sparks & Honey показало, що щорічна купівельна спроможність покоління становить $44 млрд. Тому, маркетологам важливо розуміти їхню логіку та мислення, виділяти ключові фактори. Також знаходити найбільш прийнятний підхід для взаємодії.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності