Головна » Блог » Новорічна реклама. ТОП-8 успішних ідей у маркетингу

Новорічна реклама. ТОП-8 успішних ідей у маркетингу

24.12.2021

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Культова реклама про Новий рік залишається у пам’яті мільйонів користувачів. Унікальні різдвяні ролики переглядаються щорічно, а новорічні тексти реклами цитуються шанувальниками. Як виникають маркетингові ідеї та чим надихаються успішні маркетологи всього світу? Напередодні новорічних канікул ми зібрали найяскравіші приклади креативів та ТОП-8 успішних рекламних кампаній.

Зміст:

1. Що робить рекламу про Новий рік успішною?

2. ТОП-8 ідей реклами про Новий рік

3. Висновок

Реклама про Новый год



 

Що робить рекламу про Новий рік успішною?

Величезна кількість новорічних та різдвяних відеороликів виходить щороку. Це може бути зворушлива історія про сімейний вечір, смішна реклама з комічними ситуаціями, сюрпризами в новорічну ніч або якісно знятий міні фільм. Рекламу про новий рік поєднує кілька факторів, ключових елементів, за допомогою яких вона спрацює на 100%.

  • Емоційна реакція. Це може бути почуття ностальгії, душевне хвилювання чи сміх. Саме відчуття сімейного тепла, свята робить рекламу на Новий рік незабутньою. Користувачі пам’ятають сюжет завдяки емоціям, виникає бажання поділитись з іншими.
  • Цінність бренду. Мета будь-якої рекламної кампанії — продажі. Однак багато споживачів усвідомлюють, що це активний сезон для електронній комерції. Важливо дотримуватися балансу і передати справжнє значення Різдва, Нового року. Потрібно органічно вписати бренд у рекламну кампанію, наголошуючи на справжні цінності. Популярними темами, що добре працюють, будуть сім’я, благодійність, возз’єднання, гармонія.
  • Голос бренду лунає як весела та грайлива, класична та знайома, вдумлива та зворушлива історія. Найкраща реклама на Новий рік та Різдво передає сенс кампанії та звертається до своєї аудиторії, яку збирається охопити.
  • Новорічна реклама не закінчується закликом до дії. Різдвяня реклама тонша, на відміну звичайних роликів. Тут немає прямого повідомлення глядачеві, що робити далі (відвідати веб-сайт, купити продукт тощо). Краще просто побажати щасливого Нового року від бренду. Це нормально й навіть правильно. Різдво — чудовий час, щоб зміцнити довіру та підвищити впізнаваність бренду. Навіть якщо відразу немає зворотного зв’язку, це крок до довгострокових відносин, що призводять до покупки.

Розумна реклама про новий рік від брендів не закликає купити товари, а стає різдвяною асоціацією в голові споживача. Новорічна реклама — це частина приємної метушні, передчуття свята. 

 

ТОП-8 ідей реклами про Новий рік

Відомі бренди випускали популярну рекламу про Новий рік та Різдво. Деякі креативи “не виходять із моди” й до сьогодні. Які інструменти використовувала маркетингова команда та як новорічні відео стають асоціацією протягом багатьох поколінь? 

1. Coca cola

Найоригінальнішою та запитуваною залишається новорічна реклама кока-коли. Вже багато років червона вантажівка нагадує про наближення чарівної пори року. Слоган “Свято наближається” звучить у голові кожного жителя планети. Асоціацією стала звичайно скляна пляшка з кока колою, що є головною метою маркетингової стратегії бізнесу.

При цьому маркетологи запускали новорічну рекламну кампанію у різні роки, взявши за основу одну ідею. Символом залишається червона вантажівка з логотипом компанії та мелодія “Holidays Are Coming” (свято наближається). Починаючи з 1995 року, новорічний караван супроводжує рекламну кампанію Кока Коли. Рекламний ролик згодом модернізували та представляли інші варіанти. Однак принцип залишається незмінним, що не перестає приносити успіх компанії і впізнаваність з перших секунд відео.

Концепція реклами для нового року розробила творча група агентства W.B. Doner. У зйомках брали участь вантажівки, прикрашені 30 тисячами лампочок зі спецефектами. За оформлення відповідала група спеціалістів, яка свого часу працювала на майданчику культового фільму “Зоряні війни”.

У 1996 році ролик отримав оновлену назву “Santa packs”, а в 1999 — “Journey”. При цьому головна ідея зберігається.

2. M&Ms

Ще один хедлайнер реклами про новий рік — компанія з випуску цукерок M&Ms. У новорічному ролику напередодні 1997 року персонажі Жовтий та Червоний зустрічають Санта Клауса, який розкладає подарунки під різдвяною ялинкою. Це незмінні герої не лише новорічної, а й будь-якої сезонної реклами.

У 2017 році компанія вирішила продовжити історію новорічних пригод Жовтого та Червоного та випустила ще одну рекламу про новий рік.

3. Google 

У 2018 році команда випустила ролик на основі культового фільму “Один удома”. Новорічна реклама від Google — це справжня подорож у минуле через 28 років. Головний герой актор Маколей Калкін відтворив кілька класичних сцен із фільму 1990 року. При цьому персонаж, вже дорослий Кевін Маккалістер, користується сучасним голосовим помічником від Google.

Дія реклами відбувається в сімейному особняку з фільму і показує, як Кевін взаємодіє з Google Home Assistant. Реклама “знов один вдома” викликає справжню ностальгію, особливо у багатомільйонної аудиторії глядачів у всьому світі, які щороку переглядають першу та другу частину знаменитого кіно із 90-х.

4. KFC

Популярна мережа ресторанів швидкого харчування та головний конкурент McDonald’s випустила кілька новорічних рекламних роликів. Креативна команда працює над випуском справді кращої реклами про новий рік. У 2018 році вийшов ролик, де курка у “стердауні” (битва поглядів) перемагає індичку (символ Дня подяки та початку святкових канікул). Гаслом до ролика служить фраза — “Індичка приходить та йде, а курка залишається” (Turkey comes and goes, але chicken’s here to stay).

Відомо, що вперше компанія почала створювати рекламу на Різдво ще 1974 року в Японії. На той момент жителі Східного континенту не відзначали Різдво зовсім. Досі свято не вважається головним в країні. Проте, японцям сподобалася ідея, де сім’я збирається за різдвяним столом, на якому стоїть відерце зі смаженою куркою від KFC.

Цього року компанія також випустила передноворічний ролик, де наголосила на збільшенні смартфонів та мобільного додатка KFC для швидкого оформлення замовлення. Тепер не потрібно стояти в черзі в передноворічній метушні, а краще зробити замовлення в один клік



 5. Apple 

“Frankie’s Holiday” або свято Френкі — реклама про новий рік, яку презентувала корпорація Apple у 2016 році. Ролик, присвячений монстру, а також відомому персонажу безлічі кіноекранізацій, став одним з найбільш запам’ятовуваних. Різдвяна історія розповідає про Франкенштейна. На честь свята він готується до виступу та записує пісню на iPhone 7, щоб виступити перед місцевими жителями. Рекламне відео з темою “Відкрий усім своє серце” чудово зняте та може об’єднати користувачів iPhone та Android у всьому світі.

Новорічніий рекламний відеоролик та сюжет викликають сильні емоції та співчуття до головного персонажа. Це один із головних факторів успішної рекламної кампанії про новий рік.

6. Hershey’s Kisses

В 1989 виходить музичний різдвяний ролик “Christmas Bells” від компанії з виготовлення солодощів Hershey’s. 16-ти секундна реклама про новий рік включає лише звук відомої мелодії “We wish you a Merry Christmas” (Бажаємо засливого Різдва) та невелике привітання з наступаючими святами. Гасло реклами про новий рік говорить “Sweet gifts for the holiday” (Солодкі подарунки на свята). Просто й солодко, а головне дієво.

За три десятиліття свого існування в ефірі рекламний ролик практично не змінився, крім оновлення 2016 року. У новій версії була додана графіка високої чіткості та внесені зміни до слогану. У грудні 2018 Hershey’s запустила кампанію Play the Kisses, яка включала віртуальний набір Kisses. Прихильникі солодощів могли відтворювати та публікувати відео у соціальних мережах.

 

7. Starbucks

У 2011 році компанія Starbucks випустила рекламу про Новий рік із музичним супроводом. У ролику буквально оживають популярні іменні стакани. Після одного ковтка “цілющого кави” хочеться співати. Новорічна реклама підбадьорює, заряджає позитивною енергетикою та теплотою, що зігріває зсередині.

8. Jacobs Monarch 

Ще один музичний новорічний ролик повертається щороку на екрани, починаючи з 2015. Хлопчик із ароматом свіжозвареної кави намагається “заманити” у гості Діда Мороза. Сюжет супроводжує відома пісня Let it Snow (Нехай йде сніг). Що впливає на глядача? Це ностальгія, сімейний затишок та класична музика, яка завжди буде “на слуху”, особливо у передноворічний період.

Рекламу про Новий рік від німецького бренду каву переклали іншими мовами світу, включаючи Україну.

 

Висновок

Найкраща реклама про Новий рік створює святковий настрій. Більшість брендів приєднується до традиції. Сюжет різдвяного та новорічного ролика містить насамперед емоційну складову. Це може бути 15 секундне відео або ціла історія про подорож Санта Клауса. Головне — використати ідею свята. Потрібно створити рекламу для нового року, вписуючи свій бренд як атрибут майбутнього зимового періоду.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Think with Google

Тенденції пошуку в Google на 2022 рік

Як змінився вектор пошуку у 2022 році? Think with Google опублікував тенденції, які допоможуть відстежувати поведінку споживачів

Через нові правила реклами половина маркетологів...

Новий звіт Bango The App-ocalypse показав, що маркетологи зазнають негативного впливу на свій прибуток у зв'язку з новими правилами реклами та...

дослідження Semrush

Найбільш швидко зростаючі галузі малого та середнього...

Які ніші вважаються лідерами у сегменті малого та середнього бізнесу? Дослідження визначило ТОП відвідуваних сайтів та ефективні...

Огляд сервісів CRO. Функціональність інструментів за...

Повний перелік всіх потрібних сервісів для оптимізації конверсії. Набір інструментів для аналітики, збору даних, оформлення та...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті