Головна » Блог » Продаж товарів за кордон через міжнародні маркетплейси

Продаж товарів за кордон через міжнародні маркетплейси

19.09.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Третій вебінар проєкту «Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?» присвячений продажу товарів за кордон через міжнародні маркетплейси. Юлія Павленко, ініціатор E-Export School, директор Департаменту міжнародних операцій Укрпошти розповіла про товари, які можна продавати через маркетплейси, головні бізнес-моделі, а також про провела огляд основних платформ.

Зміст:

  1. Міжнародні продажі в інтернет-торгівлі
  2. Що можна продавати за допомогою E-Export?
  3. Як продавати через E-Export?
  4. Де продавати через E-Export? Огляд маркетплейсів

«Экспромо. Как украинскому бизнесу выйти на международный рынок?



 

Міжнародні продажі в інтернет-торгівлі

Частка інтернет-торгівлі постійно росте і електронна комерція в Україні досить популярна, як до війни так і зараз. На даний час у більшості бізнесу немає можливості продавати всередині країни, тому що купівельна спроможність  в України впала. Найпопулярніший тренд в електронній комерції це міжнародні продажі або cross-border В2С. 

Світ глобальний, тому є можливість продавати з будь-якого містечка України, маючи інтернет та банківський рахунок. У державі є базова інфраструктурна, щоб купувати та продавати за кордоном. 

Майже 1 млрд людей має досвід купувати товари через інтернет за кордоном.  Найчастіше українські підприємці шукають аудиторію там где спілкуються або розуміють англійську мову, тому що не виникає мовного бар’єру. До цих країн відносяться США, Канада, Британія, Австралія.

 

Що можна продавати через E-Export?

Продавать можно все, головне ― знайти свою нішу.

Сильна сторона українських підприємців ― це handmaid тема. В Україні є багато виробників, які вміють робити речі з різного матеріалі. Завдяки персоналізації українські виробники виходят в ТОП продажів на найпопулярніших платформах. Навіть з суперконкурентним товаром можна продавати, якщо знайти свою аудиторію, правильно розмістити товар на торговій платформі, підібрати інструменти просування.

 

Як можна продавати через E-Export?

В першу чергу, потрібно вибрати відповідну бізнес-модель. 

Бизнес-модель 1

Продавець резидент України самостійно продає товар покупцеві-нерезиденту. 

Ви маєте власний веб-сайт, Інстаграм або Фейсбук аккаунт. Це власна вітрина, де ви вирішуєте, що виставити на продаж та по якій ціні. Далі плануєте маркетингову кампанію, підключаєте платіжну систему. Перевага такої бізнес-моделі «ти сам собі хазяїн», не потрібно сплачувати комісію. Недолік низький рівень впізнаваності. 

Експорт через маркетплейси дозволяє продавати з малими інвестиціями на старті. Потрібно лише викупити рекламу, привести трафік на платформу. З юридичної та фінансової точки зору з такою бізнес-моделлю можна діяти в размах українського законодавства. 

«Экспромо. Как украинскому бизнесу выйти на международный рынок?



Бизнес-модель 2

Продавец-резидент України продає товар покупцеві-нерезиденту через розміщення інформації про товар на міжнародних торгових площадок (маркетплейси).

Ви розміщуєте товари на маркетплейсі, не сплачуючи посереднику, поки людина за кордоном не оформить замовлення. Коли покупка здійсниться, потрібно буде сплатити комісію за проданий товар та абонентську плату. 

Бізнес-модель має низький рівень ризиків та перевагу безпечних платежів. Маркетплейс отримує гроші від покупця, заморожує їх, а виплачує вам вже після отримання товару. 

Важливо враховувати політику маркетплейсі та відповідати їй. Магазин може заблокувати вас, якщо хтось поскаржиться. Також тут багато продавців, тому ви конкуруєте за аудиторію. Пропонуйте класний товар по адекватній ціні. Потрібно просувати його в системі маркетплейсу або заводити зовнішній трафік на магазин на маркетплейсі. Ключова задача в цій бізнес-моделі займатися маркетингом.  

Бизнес-модель 3

Продавец-резидент України продає товар покупцеві-нерезиденту через розміщення інформації про товар на міжнародних торгових площадок (маркетплейси) з використанням послуг транзитних фулфілмент-складів.

Маркетплейс пропонує за додаткову оплату взяти в оренду складські приміщення фулфілменти в країні, яка є популярною  для продажу вашого товару. Товар вже локально знаходиться на території країни покупця. Маркетплейс при оформленні замовлення, враховує витрати на оренду приміщення та самостійно доставляє товар покупцеві. Це не обов’язкова умова. 

Важливо розуміти, наскільки ваш товар користується попитом у цій країні. В іншому випадку, ви опинитися в одній із ситуацій:

  • Якщо товар швидко розпродається, а ви не встигаєте привезти наступну партію, маркетплейс викидає вас із рейтингу;
  • Товар не продається, зберігається на складі, ви маєте постійно оплачуєте оренду. 

Щоб уникнути таких проблем, треба порахувати, яка операційна модель буде корректною для вашого товару. Це допоможе зрозуміти раціональність зберігання товарів (сенс операції) на фулфілмент-складах.

Экспромо. Как украинскому бизнесу выйти на международный рынок?



На деякий маркетплейсах (наприклад, Amazon) є онлайн калькулятор, за допомогою якого можна прорахувати суму платежів (провести калькуляцію).

Також є приватні фулфілмент-центри, не прив’язані до торгових платформ. Це наші земляки, які проживають в США си інших країнах, та відкривають склади. Можна у них використовувати таку послугу.

 

Де продавати через E-Export-канали? Огляд маркетплейсів

Де продають українці та де є варіанти для продажу товарів?

Etsy.com сайт електронної комерції, орієнтований на хендмейд вироби, старовинні речі, матеріали для творчості та унікальні товари обмеженого випуску. 1,350,000 лістингів товарів, які мають локацію в України, було виставлено до війни Etsy.com. Насьогодні тут 55 тис офіційно зареєстрованих магазинів. Є можливість аналізувати попит на ваш товар.

Популярні категорії товарів:

  • одяг та аксесуари
  • домашній декор
  • іграшки та розваги
  • вінтажні вироби

377 млн кількість візитів щомісяця. 

Комісія торгівельного майданчика ― 5% від продажу + 0,2 долара за публікацію товару на 4 місяці.

Ebay.comце інтернет-аукціон, який був створений для продажу товарів між людьми, тобто «з рук в руки». Але зі збільшенням популярності і кількості покупців, цей майданчик почав так само залучати виробників товарів та інтернет-магазини. Це як OLX, Rozetka та Prom.ua разом. Зараз там зареєстровано 12 тис. українських підприємців.

Популярні категорії товарів:

  • дім і сад
  • зоотовари
  • іграшки та хобі
  • спорттовари
  • все для дитини

753 млн кількість візитів щомісяця. 

Комісія торгівельного майданчика ―від 2 до 12% із замовлення + щомісячний платіж залежно від кількості товарів та обраного тарифу.

Экспромо. Как украинскому бизнесу выйти на международный рынок?



Joom.comлатвійський електронний торгівельний майданчик і однойменний мобільний додаток для онлайн-шопінгу, яким користуються більше 250 мільйонів людей по всьому світу. Юридична особа може зареєструвати магазин, щоб продавати продукцію власної торгової марки або за ліцензованою франшизою.

Популярні категорії товарів:

  • одяг та взуття
  • краса і здоров’я
  • автозапчастини
  • спорттовари
  • канцелярські товари

11 млн кількість візитів щомісяця. 

Комісія торгівельного майданчика від 15% (залежно від категорії товару).

Wish.comамериканський маркетплейс, який зробив ставку на продажі також через мобільний додаток та недорогі товари. Алгоритм додатку рекомендує продукти покупцям, ґрунтуючись на попередніх покупках і їх власних списках бажань, а також використовуючи законно доступні дані користувача. Серед переваг — проста реєстрація та лояльні умови для продавців.

Популярні категорії товарів:

  • мода
  • макіяж і краса
  • домашній декор
  • гаманці та сумки
  • дитячі товари

26 млн кількість візитів щомісяця. 

Комісія торгівельного майданчика 15% (5% новим продавцям на 3 місяці). На час війни в Україні 0%.

Amazon.comнайбільша світова платформа електронної комерції. На неї варто виходити, якщо є налагоджене виробництво, стартові запаси та асортимент від десяти позицій. Також необхідні початкові інвестиції на покупку Amazon-реклами і транспортування товару на склад у США. Розмитнення товарів має здійснювати продавець. Платформа комбінує декілька шляхів продажу. Потрібен бюджет на маркетинг, тому що дуже велика конкуренція. Можна продавати будь-що. 

Популярні категорії товарів:

  • косметика
  • аксесуари для техніки
  • іграшки та ігри
  • товари для кухні
  • вироби ручної роботи

2400 млн кількість візитів щомісяця. 

Комісія торгівельного майданчика близько 15% (залежно від категорії товару) + 39.99 USD на місяць + плата за зберігання товару на складах залежно від габаритів.

Последние материалы рубрики

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Новини Google

Головні новини за підсумками Google Search On 2022

Що планує впроваджувати Google? Ключові тези про нові функції

Glovo Україна

Замовлення у Glovo зросли на 442%: як компанія справляється з...

Як Glovo пережив день відкриття McDonald's та як компанія справляється з неймовірним ажіотажем киян?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті