Головна » Блог » Search trend insights — новий інструмент в акаунті Google Ads для статистики пошукових тенденцій

Search trend insights — новий інструмент в акаунті Google Ads для статистики пошукових тенденцій

11.08.2021

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук


Для використання Search trend insights знадобиться доступ на рівні облікового запису. Зараз опція діє тільки для акаунтів з кампаніями в пошуковій мережі і торговими кампаніями. Дані оновлюються щодня, однак зараз не можна змінити період часу, за який збирається статистика. Про це попереджають на сторінці бета-версії.

На сторінці Search trend insights ви знайдете дані про те, що найбільше цікавить саме ваших покупців. Статистика підбирається з урахуванням індивідуального виду діяльності компанії. Наприклад, якщо ваш бізнес агентство нерухомості, тоді ви побачите статистику, пов’язану з орендою житла для відпустки.

Ми пропонуємо розібратися в тому, для чого потрібен Search trend insights новий інструмент в акаунті Google Ads та як же працює сама статистика пошукових тенденцій. Ви також дізнаєтеся як використовувати інформацію про пошукові тенденції і що можна дізнатися зі статистики, проаналізувавши тенденції за певний період тиждень, місяць, рік.

Зміст:

  1. Переваги сторінки статистики Google Ads
  2. Поради Google про те, як використовувати інформацію про пошукові тенденції
  3. Висновки

Для використання Search trend insights знадобиться доступ на рівні облікового запису. Зараз опція діє тільки для акаунтів з кампаніями в пошуковій і торговими кампаніями. Дані оновлюються щодня, однак зараз не можна змінити період часу, за який збирається статистика. Про це попереджають на сторінці бета-версії.



 

Переваги сторінки статистики Google Ads

Серед переваг сторінки статистики можна виділити дані, підібрані спеціально для компанії, інформацію для аналізу ефективності реклами і рекомендації, які зручно застосовувати.

Статистика пошукових тенденцій або Search trend insights від Google допомагає аналізувати рівень інтересу користувачів до продуктів і послуг, що мають відношення до вашого бізнесу.

Ви можете використовувати тенденції пошуку, щоб реагувати на зміни попиту і визначати потенційні можливості подальшого розвитку компанії.

При аналізі тенденцій пошуку доступні два типи даних:

  1. Акаунт: Пошукові тенденції, пов’язані з вашими існуючими оголошеннями.
  2. Рекомендації: Можливості для розширення охоплення реклами за новими запитами, релевантним для вашого бізнесу.

Статистика пошукових тенденцій потрібна для того, щоб:

  1. Вивчати нові тенденції, пов’язані з товарами і послугами компанії.
  2. Знаходити можливості розвитку. Інформація про пошукові тенденції допоможе вам визначити області попиту, ще не охоплені рекламою.
  3. Стежити за змінами в поведінці покупців. Рекомендації Google по пошуковим тенденціям допоможуть вам реагувати на коливання рівня попиту.Поради Google про те, як використовувати інформацію про пошукових тенденції Дані для кожної компанії підбираються автоматично з урахуванням історії аккаунта, налаштувань кампаній і тенденцій в Google. Сторінка статистики дозволяє


 

Поради Google про те, як використовувати інформацію про пошукові тенденції

Дані для кожної компанії підбираються автоматично з урахуванням історії акаунта, налаштувань кампаній і тенденцій в Google. Сторінка статистики дозволяє:

  1. Вивчати зведені дані про пошукові тенденції

На сторінці статистики міститься огляд тенденцій, в якому наводиться інформація про рівень інтересу на вашому ринку і фактичної ефективності кампаній.

  1. Перейдіть на сторінку Статистика.
  2. Проаналізуйте дані по ефективності. Подивіться, чи вдається вам охопити весь існуючий попит для релевантних пошукових запитів або чи є можливість розширити охоплення.
  3. Вивчіть тимчасову шкалу, щоб зрозуміти, як рівень інтересу і ваша ефективність виглядають в динаміці.

Важливо! Аналізувати дані можна за рівнем інтересу (розраховується як відсоток від загального числа запитів в цей період тенденції, де 100 найвища популярність, а 50 середня), кліки, витрати, покази (кількість кліків і показів, а також вартість оголошень, показаних по запитам, релевантних цій тенденції), втрачені можливості для зростання (рівень інтересу за певний період і показники ефективності компанії).

  1. Вивчати детальну інформацію про тенденції
  1. Натисніть Детальніше про тренд.
  2. Ви зможете побачити наступні дані:
  • популярні пошукові запити;
  • тенденція зростання в ваших кампаніях;
  • статистика схожих пошукових тенденцій;

В розділі популярні пошукові запити наводиться інформація про те, які пошукові запити популярні в Google. Trending search terms допоможуть:

  • Поліпшити розуміння того, як розширити охоплення існуючих оголошень;
  • Визначити за якими популярними релевантними запитами ви ще не показуєте рекламу;
  • Дізнатися, чим цікавляться споживачі;
  • Визначати нові напрямки розвитку і створювати новий контент.

Популярні пошукові запити в Статистикою пошуку тенденцій Google

В розділі тенденцій росту в ваших кампаніях наводиться інформація, для охоплення більшої кількості користувачів, які вводять запити, релевантні для кампаній. У статистиці відображено в яких кампаніях містяться оголошення, які показуються по популярним запитам.

Тенденція росту в ваших кампаніях за Статистикою пошуку тенденцій Google

Важливо! Детальний опис стовпців по пошуковим запитам і кампаніям ви можете дізнатися в довідковому центрі Google.

Аналізуючи тенденції за певний період ви можете:

  • Виявити і відреагувати на нові тенденції, які ще набирають популярність (По тижнях);
  • Визначити популярні тенденції і порівняти рівні або області стабільного інтересу в Google, що зберігаються протягом тривалого часу (По місяцях 28 днів);
  • Виявити напрям розвитку рівня інтересу в Google (По роках ті ж 28 днів в минулому році).

Переваги сторінки статистики Google Ads Серед переваг сторінки статистики можна виділити дані, підібрані спеціально для компанії, інформацію для аналізу ефективності реклами і рекомендації, які зручно застосовувати.



 

Висновки

  1. Таким чином, користуючись новим інструментом для статистики пошукових тенденцій Search trend insights в акаунті Google Ads ви знайдете дані про те, що найбільше цікавить саме ваших покупців.
  2. Статистичні дані для кожної компанії підбираються автоматично з урахуванням історії акаунта, налаштувань кампаній і тенденцій в Google.
  3. В акаунті Google Ads можна вивчати інформацію про пошукові тенденції (популярні пошукові запити; тенденція зростання в кампаніях; статистика схожих пошукових тенденцій) і аналізувати тенденції за певний період (тиждень, місяць, рік).

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності