Search trend insights — новий інструмент в акаунті Google Ads для статистики пошукових тенденцій
11.08.2021
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук
Для використання Search trend insights знадобиться доступ на рівні облікового запису. Зараз опція діє тільки для акаунтів з кампаніями в пошуковій мережі і торговими кампаніями. Дані оновлюються щодня, однак зараз не можна змінити період часу, за який збирається статистика. Про це попереджають на сторінці бета-версії.
На сторінці Search trend insights ви знайдете дані про те, що найбільше цікавить саме ваших покупців. Статистика підбирається з урахуванням індивідуального виду діяльності компанії. Наприклад, якщо ваш бізнес — агентство нерухомості, тоді ви побачите статистику, пов’язану з орендою житла для відпустки.
Ми пропонуємо розібратися в тому, для чого потрібен Search trend insights — новий інструмент в акаунті Google Ads та як же працює сама статистика пошукових тенденцій. Ви також дізнаєтеся як використовувати інформацію про пошукові тенденції і що можна дізнатися зі статистики, проаналізувавши тенденції за певний період — тиждень, місяць, рік.
Зміст:
- Переваги сторінки статистики Google Ads
- Поради Google про те, як використовувати інформацію про пошукові тенденції
- Висновки
Переваги сторінки статистики Google Ads
Серед переваг сторінки статистики можна виділити дані, підібрані спеціально для компанії, інформацію для аналізу ефективності реклами і рекомендації, які зручно застосовувати.
Статистика пошукових тенденцій або Search trend insights від Google допомагає аналізувати рівень інтересу користувачів до продуктів і послуг, що мають відношення до вашого бізнесу.
Ви можете використовувати тенденції пошуку, щоб реагувати на зміни попиту і визначати потенційні можливості подальшого розвитку компанії.
При аналізі тенденцій пошуку доступні два типи даних:
- Акаунт: Пошукові тенденції, пов’язані з вашими існуючими оголошеннями.
- Рекомендації: Можливості для розширення охоплення реклами за новими запитами, релевантним для вашого бізнесу.
Статистика пошукових тенденцій потрібна для того, щоб:
- Вивчати нові тенденції, пов’язані з товарами і послугами компанії.
- Знаходити можливості розвитку. Інформація про пошукові тенденції допоможе вам визначити області попиту, ще не охоплені рекламою.
- Стежити за змінами в поведінці покупців. Рекомендації Google по пошуковим тенденціям допоможуть вам реагувати на коливання рівня попиту.
Поради Google про те, як використовувати інформацію про пошукові тенденції
Дані для кожної компанії підбираються автоматично з урахуванням історії акаунта, налаштувань кампаній і тенденцій в Google. Сторінка статистики дозволяє:
- Вивчати зведені дані про пошукові тенденції
На сторінці статистики міститься огляд тенденцій, в якому наводиться інформація про рівень інтересу на вашому ринку і фактичної ефективності кампаній.
- Перейдіть на сторінку Статистика.
- Проаналізуйте дані по ефективності. Подивіться, чи вдається вам охопити весь існуючий попит для релевантних пошукових запитів або чи є можливість розширити охоплення.
- Вивчіть тимчасову шкалу, щоб зрозуміти, як рівень інтересу і ваша ефективність виглядають в динаміці.
Важливо! Аналізувати дані можна за рівнем інтересу (розраховується як відсоток від загального числа запитів в цей період тенденції, де 100 – найвища популярність, а 50 – середня), кліки, витрати, покази (кількість кліків і показів, а також вартість оголошень, показаних по запитам, релевантних цій тенденції), втрачені можливості для зростання (рівень інтересу за певний період і показники ефективності компанії).
- Вивчати детальну інформацію про тенденції
- Натисніть Детальніше про тренд.
- Ви зможете побачити наступні дані:
- популярні пошукові запити;
- тенденція зростання в ваших кампаніях;
- статистика схожих пошукових тенденцій;
В розділі популярні пошукові запити наводиться інформація про те, які пошукові запити популярні в Google. Trending search terms допоможуть:
- Поліпшити розуміння того, як розширити охоплення існуючих оголошень;
- Визначити за якими популярними релевантними запитами ви ще не показуєте рекламу;
- Дізнатися, чим цікавляться споживачі;
- Визначати нові напрямки розвитку і створювати новий контент.
В розділі тенденцій росту в ваших кампаніях наводиться інформація, для охоплення більшої кількості користувачів, які вводять запити, релевантні для кампаній. У статистиці відображено в яких кампаніях містяться оголошення, які показуються по популярним запитам.
Важливо! Детальний опис стовпців по пошуковим запитам і кампаніям ви можете дізнатися в довідковому центрі Google.
Аналізуючи тенденції за певний період ви можете:
- Виявити і відреагувати на нові тенденції, які ще набирають популярність (По тижнях);
- Визначити популярні тенденції і порівняти рівні або області стабільного інтересу в Google, що зберігаються протягом тривалого часу (По місяцях — 28 днів);
- Виявити напрям розвитку рівня інтересу в Google (По роках — ті ж 28 днів в минулому році).
Висновки
- Таким чином, користуючись новим інструментом для статистики пошукових тенденцій Search trend insights в акаунті Google Ads ви знайдете дані про те, що найбільше цікавить саме ваших покупців.
- Статистичні дані для кожної компанії підбираються автоматично з урахуванням історії акаунта, налаштувань кампаній і тенденцій в Google.
- В акаунті Google Ads можна вивчати інформацію про пошукові тенденції (популярні пошукові запити; тенденція зростання в кампаніях; статистика схожих пошукових тенденцій) і аналізувати тенденції за певний період (тиждень, місяць, рік).
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- 3 причини відмови клієнта від покупки онлайн з мобільного сайту (UX)
- Facebook вніс зміни в моделювання атрибуції після оновлення IOS до 14.5
- Facebook обмежить таргетовану рекламу для користувачів молодше 18 років
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.