Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Як використовувати Facebook Ads для збільшення продажів

Як використовувати Facebook Ads для збільшення продажів

15.05.2023

Дарія Картавченко


У вас є сайт із товаром і ви запустили рекламну кампанію на Facebook, але вона не приносить бажаних результатів? Розробили класний та якісний креатив, але не допомогло? На сайті детально описано інформацію про товар, але продажів все одно не багато? Якщо вас турбують ці питання, то ви на правильному шляху, але потребуєте поради щодо того, як використовувати Facebook Ads для збільшення продажів. Агенція Webpromo завжди готова вам допомогти. 

 

8 принципів успішної реклами на Facebook для збільшення продажів

1. Визначте цільову аудиторію

Першим кроком у використанні Facebook Ads є визначення цільової аудиторії. Це означає, що ви повинні знати, кому ваші продукти чи послуги будуть цікавими. Адже якщо ваш дизайнер робить класні креативи – це ще не означає, що їх побачить та оцінить ваша ЦА. Тому використовуючи інформацію з власного сайту, профілів компанії в соціальних мережах та коментарів користувачів, розробіть кілька профілів типових клієнтів. Для кожного типу клієнтів створіть рекламу та продавайте конкретний товар конкретній людині. 

Наведемо кілька прикладів портретів цільової аудиторії:

портрет ца дизайнер

портрет ца прораб

портрет ца дилер

портрет ца для b2c

Використовуйте для натхнення 🙂

Для таргетування реклами Facebook пропонує такі потрібні вам опції: 

Демографія. Для цього визначте вік, стать та місце розташування ваших клієнтів, а також такі специфічні характеристики: чи є вони молодятами, батьками новонародженого, студентами чи маркетологами і под..

Інтереси. Facebook також допомагає адаптувати рекламу залежно від інтересів ваших потенційних покупців. Використовуйте цю опцію з розумом, якщо людина зацікавлена у купівлі куртки, у графі “інтереси” її профілю навряд буде “носіння куртки”. Тому краще проаналізуйте блоги, на які підписаний ваш потенційний клієнт, яких лідерів думок читає, і чи подобаються йому сторінки ваших конкурентів. 

Поведінка. Ви можете відстежувати повторні покупки споживачів і сегментувати їх за категоріями, наприклад, на основі того, які продукти вони схильні купувати – дешеві або дорогі. 

2. Завжди встановлюйте бізнес-цілі

Коли ви запускаєте рекламну кампанію, ви повинні знати мету, яку ви хочете досягти.

На цьому етапі вам варто встановлювати та відстежувати як макро-, так і мікроцілі. Що це і навіщо потрібно? 

Макроцілі – це основні вчинені дії користувача, заради яких цей сайт створювався і проектувався.

Мікроцілі – проміжні дії користувача, які локально не несуть прибуток для бізнесу. 

Відтак макроціллю, наприклад, може бути відправка форми зворотного зв’язку або оформлення онлайн-замовлень та онлайн-оплата. 

Коли ж користувач тільки додав товар у кошик або подивився за одне відвідування кілька карток товарів чи почав діалог в чаті – то це мікроціль і для бізнесу в той момент вона не приносить прибутку. Однак саме цей показник є свідченням зацікавленості потенційного клієнта. Мікроцілі допомагають приймати рішення про оптимізацію реклами.

У випадку збільшення продажів, вашою метою можуть бути, наприклад, конверсії. Вибір цілі важливий, оскільки це допомагає Facebook оптимізувати вашу рекламу для досягнення вашої мети. Приклади цілей:

  • Поінформованість про бренд;
  • Охоплення;
  • Трафік;
  • Залучення;
  • Встановлення програми;
  • Перегляди відео;
  • Залучення потенційних клієнтів;
  • Повідомлення;
  • Конверсії;
  • Продажі за каталогом;
  • Трафік фізичного магазину.

Після того, як ви виберете мету кампанії, вам буде простіше визначити ЦА, встановити реалістичний бюджет і створити привабливу рекламу, яка принесе бажані результати.

3. Використовуйте ретаргетинг

Ретаргетинг – це процес показу реклами людям, які вже цікавилися вашими продуктами чи послугами, але не здійснили покупку. Найефективніший спосіб ретаргетингу з використанням Facebook Ads – заснований на Facebook Pixels. Піксель дозволяє відстежувати взаємодію користувачів із контентом на вашому сайті.

! Як встановити піксель Фейсбук на свій сайт читайте в нашому матеріалі за посиланням.

Щоб налаштувати рекламу-ретаргетинг, виберіть відповідні цілі у Business Manager, наприклад:

  • переглянутий продукт, але не придбаний;
  • доданий до кошика, але не куплений;
  • випадковий товар із каталогу;
  • супутній товар.

4. Створіть цифрову «вітрину магазину» 

Facebook пропонує кілька типів оголошень для демонстрації ваших продуктів, наприклад Canvas, Collection Ads і Carousel Ads.

Формат Facebook Canvas дозволяє створювати повноекранне захоплююче оголошення за допомогою відео та зображень. Після натискання Canvas користувачі можуть гортати вгору, вниз, ліворуч, праворуч або збільшувати чи зменшувати масштаб, щоб побачити рекламне оголошення повністю. Така “вітрина” може складатися із зображень і відео з посиланнями на цільові сторінки, кнопками із закликом до дії та заголовками. Також ви можете зв’язати між собою кілька оголошень, щоб створити щось на кшталт мікросайту. 

Інший вид – Collection Ad. Такий формат дозволяє розміщувати кілька продуктів безпосередньо під відео, зображенням або слайд-шоу. Після натискання користувачі потрапляють на цільову сторінку, де вони зможуть придбати рекламовані товари. 

Ну і куди ж без каруселі. Цей тип “вітрини” дозволяє одночасно показувати кілька продуктів в одній рекламі за допомогою кількох карток-каруселі, які користувачі можуть прокручувати. Ви можете додати до 10 зображень і відео. До того ж, усі вони супроводжуються кнопкою із закликом до дії. 

! Якщо ви хочете представити більше одного продукту чи послуги або якщо ви хочете розповісти свою історію за допомогою кількох зображень, формат каруселі ідеально підходить. 

5. Дякуйте вашим покупцям

Отримати нових покупців – чудово, але не варто забувати про тих, хто вже зробив покупку у вашому магазині. Західні ТОП-ритейлери використовують Facebook для підвищення лояльності покупців. Один із прикладів – протягом кількох днів після покупки клієнт бачить у своїй стрічці подяку від компанії. 

Налаштувати таку рекламу не складно. Для цього варто лише вивантажити список e-mail клієнтів, які здійснили у вас покупку та скористатися функцією «Створити індивідуальну аудиторію» у Business Manager, додавши туди отримані поштові скриньки. 

! Лояльний клієнт більш ймовірно повернеться до вас знову. 

6. Збільшуйте кількість продажів згадкою про ціну

Ви можете покращити своє рекламне оголошення, додавши до нього вартість продукту чи послуги. Це допоможе сегментувати аудиторію – ті користувачі, які не хочуть платити за послуги, просто не “клікатимуть” на оголошення. Відповідно, вам не доведеться платити за ці кліки. 

7. Розкажіть історію свого бренду

Дедалі більше споживачів купують бренди, які поділяють їхні цінності та погляди на життя, окрім цього, Facebook за своєю суттю є соціальною платформою, тому власне історії брендів такі ефективні.

На підтвердження цього твердження наведемо результати дослідження Facebook спільно з Adaptly. Дослід показав, що створення послідовності оголошень, які передають ключове повідомлення бренду замість прямого продажу, покращує загальний коефіцієнт конверсії. В одному з прикладів дослідження бренд спостерігав приголомшливе збільшення коефіцієнта конверсії на 87%. 

Тепер, мабуть, у вас більше немає сумнівів, що такий підхід – теж важливий. Тож зосередьтеся на тому, що відрізняє ваш бренд і чому клієнти повинні купувати у вас, сформулюйте ключове повідомлення та працюйте над налагодженням стосунків, а не відразу ведіть до покупки. 

8. Контролюйте свої показники

Наостанок – очевидне, але не менш важливе. Найкращий спосіб підвищити ефективність реклами – уважно стежити за своїми показниками. Це єдиний спосіб дізнатися, чи ваша кампанія працює добре, чи її потрібно покращити. Якщо ваша кампанія націлена на збільшення конверсій, контролюйте такі показники:

  • Ціна за дію (CPA);
  • Рентабельність витрат на рекламу (ROAS);
  • Ціна за клік (CPC);
  • Показник кліків (CTR);
  • Покупки: кількість покупок, здійснених завдяки вашій рекламі;
  • Витрачена сума. 

Це лише базові принципи, як використати Facebook Ads, щоб отримати збільшення продажів. Ви звісно можете віднайти для себе інші, але почати варто все ж з основного – чітко визначити свою ЦА та ціль рекламної кампанії. Далі – згадайте психологію та власну поведінку при покупці та адаптуйте це до стратегії реклами свого бренду. Щастя в якості та зручності.

Останні матеріали рубрики

ChatGPT новини

ЄС зобов'язує компанії позначати контент, створений...

В ЄС використання штучного інтелекту викликає все більше занепокоєння. Чим може нашкодити масова інтеграція технології?

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності