Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Ключові показники РРС, які важливо відстежувати маркетологам

Ключові показники РРС, які важливо відстежувати маркетологам

09.07.2022

Катя Лифиренко


Відстеження результатів це важливе завдання кожного маркетолога. Щоб визначити ефективність рекламних кампаній необхідно аналізувати дані і порівнювати показники. Реклама з оплатою за клік надає безліч інструментів та метрик для оцінки результатів. Однак маючи в своєму розпорядженні так багато інформації та різних тенденцій PPC, які потрібно враховувати, складно зрозуміти, які показники найкраще використовувати і як вони допомагають покращити кампанії. У цій статті ми поділимося основними метриками Google Ads, які важливо відстежувати маркетологам.

Зміст:

  1. Кліки
  2. Відсоток отриманих показів
  3. Ціна за клік
  4. Рейтинг кліків
  5. Коефіцієнт конверсій
  6. Ціна за конверсію
  7. Висновки

Ключевые показателей РРС



Кліки

Клік — це відправна точка будь-якої конверсії. Цей показник вважається маркером, який попередньо вказує на ефективність кампаній PPC. Він враховує кількість користувачів, які натиснули на оголошення. Відстеження кліків допоможе маркетологам скоригувати підхід навіть під час роботи кампаній. Перевіряйте кількість кліків рекламних оголошень, щоб визначити, які з них краще працюють. Після чого можна збільшити бюджет для найефективніших оголошень та призупинити ті, що виявилися безрезультатними. Звичайно, кількість кліків залежить від бюджету рекламних кампаній, але в будь-якому випадку важливо відстежувати тенденції та зміни показника. Сплески та спади можуть вказувати на можливості або проблеми з кампанією. Якщо кількість кліків зростає, ви можете збільшити обсяг пошуку, піднявши свій бюджет і більш агресивно призначати ставки для ключових слів. З іншого боку, якщо кількість кліків зменшилася, це може вказувати на проблеми з текстом оголошення, ключовими словами або на сезонний спад активності.

Відсоток отриманих показів

Відсоток отриманих показів – це відсоток від усіх потенційних показів ваших оголошень. Наприклад, за ключовим словом було виконано 1000 пошукових запитів, а ваша реклама була показана користувачам 700 разів. Відсоток отриманих показів становить 70%. І навпаки, частка втрачених показів 30%, оскільки ви втрачаєте 30% доступних показів.

Google поділяє відсотки втрачених показів на дві категорії:

  • Збитки через бюджет
  • Програші через рейтинг оголошення

Ця інформація дозволяє дізнатися, чи потрібно збільшити бюджет, підвищити ставки або покращити показник якості для досягнення більш високих позицій оголошень.

Ціна за клік (CPC)

CPC (ціна за клік) — це середня ціна, яку ви сплачуєте щоразу, коли користувач натискає на платне оголошення. Ціни за клік залежать від ніші та конкурентоспроможності ключових слів, які ви використовуєте. Як і у випадку з кліками, важливо уважно стежити за тенденціями. Якщо ви помітили, що вартість кліка зростає, розгляньте можливість використання довгих ключових слів. Це допоможе залучити більше цільового трафіку. Або збільште ставки, щоб зберегти конкурентоспроможність за найбільш релевантними ключовими словами.

Ціна за клік також є ключовим показником, на який слід звернути увагу при розрахунку оптимального бюджету, якщо мета рекламних кампаній конверсії. Наприклад, середня ціна за клік за пріоритетними ключовими словами близько 1 долара, середній коефіцієнт конверсії становить 2%, і ваше завдання отримати близько 20 продажів на місяць. У такому разі місячний бюджет повинен становити 1000 доларів США (1000 кліків x коефіцієнт конверсії 2% = 20 продажів та 1000 кліків x 1 долар США = 1000 доларів США).

Ключевые показателей РРС



Рейтинг кліків (CTR)

Відстеження рейтингу кліків допоможе визначити, наскільки вибране оголошення чи ключове слово відповідає пошуковим запитам цільової аудиторії. Високий CTR може означати, що контент є корисним, а ключові слова правильно оптимізовані.Показники клікабельності не надає повної інформації про ефективність рекламних кампаній. Корисно порівняти їх з іншими метриками, такими як коефіцієнт конверсії. Наприклад, якщо у вас високий CTR, але низький коефіцієнт конверсії, можливо, слід переглянути цільову сторінку і зробити її більш релевантною для користувачів.

Коефіцієнт конверсій (СR)

Відстеження коефіцієнтів конверсії допоможе з’ясувати, чи призводять кліки користувачів до продажів. Коефіцієнт конверсії показує, наскільки ви переконливі для клієнтів, щоб вони придбали продукт чи послугу. Порівняння коефіцієнтів конверсій різних рекламних кампаній допоможе визначити найефективніші маркетингові стратегії охоплення цільової аудиторії. Велика кількість кліків з низьким коефіцієнтом конверсії може вказувати на те, що клієнти втрачають інтерес після переходу на цільову сторінку.

Декілька способів виявити можливі причини зниження CR:

  • Перевірте коректність роботи коду відстеження
  • Перевірте цільові URL-адреси, щоб переконатися, що цільові сторінки коректно відображаються для користувачів
  • Перегляньте пошукові запити, щоб побачити, чи відображаються ваші оголошення за непов’язаними запитами
  • Переконайтеся, що текст оголошення є актуальним (акції та коректні ціни)
  • Переконайтеся, що жодне з ваших ключових слів або оголошень не було відхилено
  • Переконайтеся, що між ключовими словами та мінус-словами немає конфліктів

Коли йдеться про продаж, більшість маркетологів орієнтуються на високі коефіцієнти конверсії. Відстеження цього показника дасть уявлення про ефективність ваших кампаній.

Ключевые показателей РРС



Ціна за конверсію

Ціна за конверсію — це фактична вартість, сплачена за продаж або отримання ліда. Наприклад, із витрачених 80 доларів ви отримали два продажі. В результаті ціна за конверсію становитиме 40 доларів. Це буде висока ціна за конверсію, якщо ви продаєте чохли для телефонів (де середнє замовлення може становити 15 доларів), і низька ціна за конверсію, якщо ви продаєте меблі (де середнє замовлення може становити 1500 доларів). Тому універсальної ціни за конверсію немає. Важливо визначити скільки для вас повинен коштувати продаж. А це означає, що вам потрібно подивитися дохід та визначити прийнятну ціну за конверсію для кожного товару з вашого асортименту. Однак для коректного визначення оптимальної ціни за конверсію необхідно також враховувати LTV (довічну цінність клієнта). Наприклад, ви продаєте фільтри для водопровідних кранів, які потрібно замінювати раз на кілька місяців. У цьому випадку ціна за конверсію може бути вищою, ніж прибуток із кожної окремої транзакції, тому що в процесі ви отримуєте постійного покупця.

Висновки:

Є багато KPI, які можна використовувати для аналізу ефективності кампаній PPC. Вибір основних показників залежить від цілей рекламних кампаній і завдань маркетингової стратегії. Наприклад, якщо ваша мета впізнаваність бренду, орієнтуватися варто насамперед на покази та кліки. А коли основне завдання маркетингових кампаній продажі, за основу варто взяти такі метрики як коефіцієнт конверсій і ціна за конверсії. Однак, щоб побачити повну картину, важливо враховувати співвідношення всіх метрик. Не забувайте відстежувати показники рентабельності вкладених інвестицій у рекламу. Це допоможе побудувати ефективну маркетингову стратегію на довгострокову перспективу.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності