Головна » Блог » 96% маркетологів хочуть, щоб ІТ-відділ відповідав за рентабельність інвестицій

96% маркетологів хочуть, щоб ІТ-відділ відповідав за рентабельність інвестицій

26.09.2022

Катя Лифиренко


81% маркетологів вважають, що ІТ-команди братимуть активну участь у маркетингових заходах протягом наступних п’яти років. У зв’язку з цим обидві команди мають розділити відповідальність за рентабельність інвестицій у маркетинг.

IТ в маркетинге



96% маркетологів та 89% ІТ-керівників заявили, що ІТ-команди повинні мати більше відповідальності за рентабельність інвестицій у маркетинг. Про це йдеться у звіті Lytics «Маркетинг та ІТ: стратегічне партнерство», в якому було опитано 250 маркетологів та ІТ-керівників.

Злиття тенденцій, таких як відключення сторонніх файлів cookie і розширення збору даних, потребує об’єднання двох команд. Сьогодні маркетологи використовують власні дані з різних джерел, включаючи: сайт, мобільний додаток, CRM, платформу електронної комерції та точки продажу, щоб отримати інформацію про сегментацію та таргет. 75% опитаних маркетологів заявили, що ІТ-команди несуть відповідальність за надання їм доступу до даних для їх операцій, і майже 70% маркетологів заявили, що покладаються на ІТ-команди під час моделювання даних.

«Маркетинг стає ще більш орієнтованим на дані, тому що це є основою майже всього, що вони робитимуть у майбутньому», — сказав Яша Кайкас-Вольф, президент Lytics.

По мірі того, як маркетинг стає все більш технологічним, ІТ-команди також відіграють все більш важливу роль у виборі постачальників технологій та продуктів для маркетингу. 76% опитаних ІТ-команд заявили, що допомагають маркетологам обирати постачальників технологій та SaaS. Маркетологи заявили, що платформи даних про клієнтів (73%) та штучний інтелект (66%) очолюють їх списки закупівель, за ними йдуть блокчейн та смарт-контракти (53%).

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності