Головна » Блог » Google Search Console Insights тепер підтримує GA 4

Google Search Console Insights тепер підтримує GA 4

08.07.2022

Екатерина Лифиренко, редактор блога Webpromo


Google оголосив, що тепер дані в Google Search Console Insights доступні для сайтів, які використовують Google Analytics 4.

Google Search Console Insights



Звіти Search Console Insights базуються на даних Google Search Consol та Google Analytics. З моменту запуску в червні 2021 Search Console Insights інтегрувався тільки з ресурсами Universal Analytics (UA). Інструмент орієнтований на видавців та авторів. Він допомагає дізнатися, як відвідувачі сайту знаходять опублікований контент і які матеріали найбільше подобаються користувачам. Це важлива інтеграція, оскільки Google планує повністю відмовитись від Universal Analytics 3.

Search Console Insights

Search Console Insights допомагає власникам сайтів і авторам більш точно оцінювати ефективність контенту, що публікується.

Інструмент допоможе вам визначити:

  • Які матеріали користуються найбільшою популярністю в аудиторії?
  • Наскільки цікаві відвідувачам нові публікації?
  • Як читачі знаходять контент?
  • За якими запитами Google використовували матеріал?
  • В яких статтях трапляються посилання на сайт чи контент?

Search Console Insights може працювати і без аналітики, достатньо мати обліковий запис у Google Search Consol. Однак для отримання детальної інформації важливо поєднати дані.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті