Головна » Блог » Google Search Console Insights тепер підтримує GA 4

Google Search Console Insights тепер підтримує GA 4

08.07.2022

Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Екатерина Лифиренко


Google оголосив, що тепер дані в Google Search Console Insights доступні для сайтів, які використовують Google Analytics 4.

Google Search Console Insights



Звіти Search Console Insights базуються на даних Google Search Consol та Google Analytics. З моменту запуску в червні 2021 Search Console Insights інтегрувався тільки з ресурсами Universal Analytics (UA). Інструмент орієнтований на видавців та авторів. Він допомагає дізнатися, як відвідувачі сайту знаходять опублікований контент і які матеріали найбільше подобаються користувачам. Це важлива інтеграція, оскільки Google планує повністю відмовитись від Universal Analytics 3.

Search Console Insights

Search Console Insights допомагає власникам сайтів і авторам більш точно оцінювати ефективність контенту, що публікується.

Інструмент допоможе вам визначити:

  • Які матеріали користуються найбільшою популярністю в аудиторії?
  • Наскільки цікаві відвідувачам нові публікації?
  • Як читачі знаходять контент?
  • За якими запитами Google використовували матеріал?
  • В яких статтях трапляються посилання на сайт чи контент?

Search Console Insights може працювати і без аналітики, достатньо мати обліковий запис у Google Search Consol. Однак для отримання детальної інформації важливо поєднати дані.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності