Google Search Console Insights тепер підтримує GA 4
08.07.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Екатерина Лифиренко
Google оголосив, що тепер дані в Google Search Console Insights доступні для сайтів, які використовують Google Analytics 4.
Звіти Search Console Insights базуються на даних Google Search Consol та Google Analytics. З моменту запуску в червні 2021 Search Console Insights інтегрувався тільки з ресурсами Universal Analytics (UA). Інструмент орієнтований на видавців та авторів. Він допомагає дізнатися, як відвідувачі сайту знаходять опублікований контент і які матеріали найбільше подобаються користувачам. Це важлива інтеграція, оскільки Google планує повністю відмовитись від Universal Analytics 3.
Search Console Insights допомагає власникам сайтів і авторам більш точно оцінювати ефективність контенту, що публікується.
Інструмент допоможе вам визначити:
- Які матеріали користуються найбільшою популярністю в аудиторії?
- Наскільки цікаві відвідувачам нові публікації?
- Як читачі знаходять контент?
- За якими запитами Google використовували матеріал?
- В яких статтях трапляються посилання на сайт чи контент?
Search Console Insights може працювати і без аналітики, достатньо мати обліковий запис у Google Search Consol. Однак для отримання детальної інформації важливо поєднати дані.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- YouTube Shorts VS TikTok. Як суперництво впливає на стратегію мобільного відео?;
- Україномовна версія має бути основною для всіх українських сайтів;
- Зростання реклами у соціальних мережах уповільнюється.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.