Головна » Блог » Новини інтернет-маркетингу від Webpromo: що приніс грудень

Новини інтернет-маркетингу від Webpromo: що приніс грудень

10.01.2020

Юрій Копишинський, CEO Webpromo


У грудні всі підводили підсумки і робили плани на 2020 рік. Провідні фахівці агентства Webpromo не стали винятком, але змогли знайти найцікавіші новини зі світу SEO, PPC і вебаналітики.

Зміст:

#SEO

Google вважає коментарі частиною основного контенту сторінки

Провідний експерт Google Джон Мюллер повідомив, що пошуковик розцінює коментарі як основний або як допоміжний контент.

Google ставить коментарі вище, ніж навігацію, футер і інші елементи.

«Ми спробуємо зрозуміти, що це коментарі в блозі. Але по суті вони є частиною основної сторінки», — заявив Мюллер. 

Детальніше у відео:

Звіт про індексування в Search Console став точніше

Google Webmasters повідомили, що в середині грудня оновили звіт про індексування в Search Console. Дані по проіндексованих сторінок стали більш точними.

Наприклад, деякі сторінки, що раніше мали статус «Просканована, але поки не проіндексована», тепер враховуються як проіндексовані.

#PPC

Показник оптимізації для кампаній в КМС почав працювати

У грудні рекламодавці Google Ads почали переглядати дані по оптимізації не тільки для пошукових торгових кампаній, а й для кампаній у Медійній мережі. Бали за оптимізацію можна подивитися окремо або сумарно на рівні облікового запису.

Також Google Ads розширив свої рекомендації для кампаній в КМС. Тепер можна за допомогою підказок створювати адаптивні медійні оголошення, розумні кампанії й розширювати таргетинг.

Показник оптимізації говорить про те, наскільки вдало рекламодавець використовує можливості аккаунта. На бали впливають настройки аккаунта, ефективність кампаній, показники галузі й рекомендації з розвитку.

Щоб збільшити показник оптимізації, зайдіть в профіль і прийміть рекомендації щодо поліпшення налаштувань.

У Планувальнику ключових слів можна ділиться планами

У грудні Google додав нові опції в Планувальник ключових слів. Тепер можна створювати плани і ділиться ними.

Раніше списки ключових слів потрібно було копіювати і відправляти іншому користувачеві через інші канали зв’язку. З новою опцією можна виконувати це завдання, не залишаючи Планувальник ключових слів.

#вебаналітика

Google Analytics додав нові функції для ресурсів App + Web

Сервіс вебаналітики Google Analytics запустив кілька нових функцій для ресурсів типу «Додаток і сайт» (App + Web), щоб розширити їх можливості.

  1. Відстеження кількох потоків даних в одному ресурсі.
  2. Більше можливостей для призначеного для користувача аналізу.

Можна використовувати до 50 потоків даних, використовуючи будь-яку комбінацію потоків даних для сайту або програми. Це дозволяє бачити агреговану статистику по всіх пов’язаних сайтах і додаткам, а також застосовувати фільтри для перегляду даних по окремих ресурсах.

Що стосується другого нововведення, то на момент запуску ресурсів App + Web було доступно всього 5 технік для проведення кросплатформеного аналізу. Тепер до них додалися ще два методи: когортний аналіз і User Lifetime.

Команда Google Analytics також оновила наявний метод аналізу шляхів і збільшила до 14 місяців вікно історичних даних.

Последние материалы рубрики

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова інструкція та ролі в акаунті

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова...

Як відкрити доступ до рекламного кабінету в Facebook? Є два способи: через Facebook Business Manager або Business Suite і через Facebook Ads. Читайте докладну...

101 приклад як оформити сторінку з помилкою 404

101 приклад як оформити сторінку з помилкою 404

Виберіть особистий стиль оформлення досить популярною сторінки з помилкою 404 в інтернеті. Подумайте, якою ви б хотіли її побачити, щоб...

Як надати або прибрати доступ до файлів в Google Docs. Налаштування та обмеження

Як надати або прибрати доступ до файлів в Google Docs....

Чи знали ви, що більшість користувачів мережі не вміють відкривати або забороняти доступ до файлів гугл диску? Створити і надіслати...

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб опинитися в Топі Google

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб...

Розповімо про особливості роботи алгоритмів в пошукових системах, чому не кожен текст може бути SЕО-статтею, чим займається і що...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті