Головна » Блог » Новини інтернет-маркетингу від Webpromo: що приніс травень

Новини інтернет-маркетингу від Webpromo: що приніс травень

31.05.2019

Юрій Копишинський


 

Фахівці агентства Webpromo зібрали за травень найактуальніше, що відбувається в роботі інтернет-маркетологів, веб-аналітиків, PPC і SEO фахівців.

Зміст:

#SEO

Основні напрямки Google I/O 2019

У травні пройшла щорічна конференція Google I / O 2019, яка запам’ятається безліччю нововведень.

Основні зміни:

  • оновлення Googlebot;
  • нові типи структурованих даних How-to & FAQ;
  • можливість слухати подкасти прямо в пошуку.

Представники пошукового гіганта також повідомили, що ведуться роботи над такими проєктами:

  • новий звіт Speed report в Search Console;
  • обробка зображень з високою роздільною здатністю;
  • відображення 3D і AR в пошуку.

Коротко про конференцію можна дізнатися з блогу вебмайстрів.

Або більш докладно про конференцію можна подивитися на офіційному сайті.

Googlebot оновився

Бот пошукової системи отримав останню версію Chromium.74. Тепер Googlebot зможе обробляти більше контенту на інтернет-ресурсах.

Робот Google з оновленням може підтримувати понад 1000 нових функцій, серед яких:

  • Вебкомпоненти v1 API
  • IntersectionObserver для відкладеного завантаження
  • ES6 і нові функції JavaScript

Однак затримки в індексації ще залишаються, бо Google обробляє JavaScript-контент за два обходу.

Про це йшлося на конференції Google I/O 2019.

Нові типи структурованих даних: How-to & FAQ

На конференції Google I/O 2019 представили два нових типи структурованих даних – FAQ (питання, що часто задаються) і How-to (покрокові інструкції).

Уже можна отримати звіти в Search Console.

Більш детально про нововведення читайте за посиланням.

Як зміниться формат пошукової видачі

Після того як на Google I/O 2019 розповіли про нововведення, стало цікаво, як зміни вплинуть на пошукову видачу.

У пошукову видачу додадуть блок Google Top Stories. У ньому будуть не тільки посилання на текстові документи, але і посилання на інший контент, наприклад відео з YouTube. Переходячи по вкладках користувач може вивчати інформацію на тему ключової фрази не покидаючи сайт Google.

Також зміни торкнуться ключових фраз, які належать до інформаційної тематики. Це вплине на інформаційні ресурси й комерційні сайти з інформаційної складової.

Зміни в пошуковій видачі засновані на рішеннях по Artificial Intelligence.

З’явилася нова серія відео SEO Mythbusting від Google

У новому циклі представник Google Мартін Сплітт разом з учасниками спільноти розробників обговорюватимуть питання технічного SEO, а також будуть торкатися загальних тем для SEO-фахівців.

Посмотреть видео можно по ссылке.

Mobile-First індексація за замовчуванням

Вже з 1 липня для нових сайтів буде включена за замовчуванням індексація Mobile-First. Старі сайти як і раніше будуть отримувати попередження в Search Console.

У попередженнях вказується, що діючі сайти будуть переведені на новий тип індексації.

Деталі тут.

410 та 404 HTTP Status Codes в Google URL Inspection Tool

У Google Search Console інструмент перевірки URL позначає коди відповіді сервера 410 (Gone) як 404 (Not found). Це помітив один з фахівців Джон Мюллер. Він підтвердив це і сказав, що це робиться з метою «спрощення».

Більше інформації за посиланням.

Сторінки низької якості можуть впливати на ранжирування сайту

Під час видеозустрічі для вебмайстрів представник Google Джон Мюллер відповів на питання про те, як сторінки низької якості можуть впливати на ранжирування сайту:

«В цілому, коли мова заходить про якість сайту, ми прагнемо до максимальної деталізації, щоб з’ясувати, які конкретні сторінки або частини сайту є дійсно хорошими, а які – не дуже. І в залежності від сайту, іноді це можливо. Іноді ні. Ми просто повинні дивитися на все в цілому».

#PPC

Неофіційні сайти техпідтримки не зможуть рекламуватися в Google Ads

Заборона на використання системою Google Ads торкнеться сторонніх служб техпідтримки, які пов’язані з технологіями і онлайн-послугами.

До таких оголошеннях відносяться:

  • підтримка щодо усунення неполадок;
  • безпека та видалення вірусів;
  • інтернет-підключення;
  • онлайн-акаунти (допомога зі зміною пароля або логіна і т. п.);
  • установка програмного забезпечення.

Google почав перевіряти інтернет-ресурси ще восени минулого року. Таке рішення пов’язане з шахрайством.

«Максимальна цінність конверсії» нова розумна стратегія

Сервіс Google Ads оновив можливості стратегій інтелектуального призначення ставок.

Стратегія «Максимальна цінність конверсії» дозволяє отримувати найвищу цінність конверсій в рамках заданого бюджету. PPC-фахівець повинен вибрати показник, який потрібно збільшити, наприклад виторг або рівень прибутковості, і встановити відстеження переходів.

Детальніше про це в довідці Google.

YouTube запустить інструмент для створення оголошень-заставок

YouTube проводить альфа-тестування інструменту для створення короткої 6-секундної версії відео об’яви — Bumper Machine.

За допомогою цього інструменту з довгого ролика створюється оголошення-заставка в 6 секунд.

Інструмент знаходить і використовує основні елементи в рекламному відео: озвучку, фокусування на конкретну людину в кадрі, логотип організації, товари.

Останні дві секунди в оголошенні обов’язково показується заклик до дії.

6-секундний ролик можна зробити як анонс до повного оголошення.

Крім того, інструмент Bumper Machine може розбити 30-секундну рекламу на 4 ролики. Рекламодавець може вибрати одне або залишити всі чотири.

GrubHub з реклами довжиною 13 секунд зробили короткий ролик

Нова рекламна кампанія Discovery Ads

Для тих, хто шукає щось нове сервіс Google Ads запускає новий вид рекламних кампаній.

Оголошення Discovery будуть показуватися:

  • в домашній стрічці YouTube;
  • на вкладках соцмереж і промоакцій Gmail;
  • в Google Discover Feed — в персоналізованої новинній стрічці.

Автоматизовані багатоканальні кампанії Discovery Ads, подібні кампаніям додатків.

Для запуску рекламодавці повинні будуть завантажити елементи оголошень, а показ виконується повністю автоматично.

#Вебаналітика

Для тестування сайтів можна змінювати геолокацію в Google Chrome

У Chrome DevTools з’явилася нова функція для розробників. Під час тестування інтернет-ресурсів можна змінювати геолокацію користувача.

Так можна подивитися, як сайт буде відображатися для відвідувачів з різних регіонів. При цьому на ресурсі повинна бути змінна інформація в залежності від місцезнаходження користувача.

Щоб поміняти місце розташування, потрібно:

  1. Увійти в «Інструменти розробника Chrome» (Chrome DevTools).
  2. Натиснути Command + Shift + P (Mac) or Control + Shift + P (Windows, Linux, Chrome OS), щоб відкрити командне меню.
  3. Ввести «sensors», вибрати «Show Sensors» і натиснути «Enter». Внизу вікна DevTools відкриється вкладка Sensors.
  4. У списку «Geolocation» вибрати один з доступних міст або натиснути «Custom location», щоб ввести потрібні географічні координати (широту і довготу), або вибрати «Location unavailable», щоб подивитися, як поводиться сайт, якщо даних про місцезнаходження користувача немає.

Деталі тут.

PageSpeed Insights отримав новий дизайн

Зміни невеликі, але помітні.

Загальна оцінка тепер розташована в центрі верхньої частини сторінки, а не зліва. Кольорові блоки з даними по First Contentful Paint і First Input Delay центровані, кути закруглені.

Крім того, в UI інструменту тепер використовуються більш яскраві кольори.

В Google Tag Manager можна вибрати Custom Templates

Інтернет-маркетологи можуть використовувати вбудований редактор для розробки власних визначень тегів і змінних, які потім можна буде використовувати в контейнері.

Custom Templates будуть показуватися разом з вбудованими шаблонами, коли користувач буде додавати новий тег або змінну.

Нововведення зручно тим, що на сайти буде завантажуватися менше коду, бо шаблон можна використовувати повторно.

Деталі тут.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності