Види реклами в Google Ads

22.10.2021

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Реклама – це один з основних етапів у стратегії просування, її рушійний фактор. Крім унікального контенту, оригінальної подачі, необхідно включити в схему рекламний блок, використовуючи сервіс Google Ads. Даний етап привертає більшу кількість потенційних лідів та спрощує процес взаємодії з постійними клієнтами.

Кожен користувач заходить в інтернет з метою покупки. При пошуковому запиті він отримує список компаній, які можуть надати необхідний товар або послугу. За допомогою реклами бренд отримує можливість підвищити позицію в рейтингу та видачі, а значить збільшити шанси на взаємовигідне співробітництво й продаж.

Реклама сьогодні стала ефективним елементом, який просуває бренд серед конкурентів. Інструмент Google Ads допомагає розвивати бізнес, а також отримувати якісний результат.

Зміст:

1. Особливості сервісу Google Ads

2. Для чого потрібно розміщувати рекламу на сервісі Google Ads?

3. Види рекламних кампаній в Google Ads. Ключові відмінності

4. Як вибрати відповідний тип для власного бізнесу?

Виды рекламы в Google Ads



 

Особливості сервісу в Google Ads

Google Ads – це майданчик для розміщення рекламних оголошень в мережі. Онлайн-платформа має структуру, правила та умови, кілька видів оголошень для зручності користувачів та рекламодавців, в тому числі. Бажаючі розмістити промо, роблять ставку на внутрішньому аукціоні серед конкурентів. Тут важливо подати інформацію якісно й чітко, орієнтуючись на ключові слова при пошуку. Чим краще та зрозуміліше оголошення, тим вище його позиція у видачі.

Система пропонує безліч інструментів для того, щоб просувати бізнес. На платформі можна переглядати аналітику й статистику, розміщувати кілька анонсів одночасно. Охоплення сервісу мають високі показники, щодня платформу використовує багатомільйонна аудиторія.

  • Google став найбільш відвідуваним доменом в лютому 2020 року з показником в 74,17 мільярда відвідувань (First Site Guide, 2020);
  • 62% всіх основних пошукових запитів в США генеруються в Google (Statista, 2020);
  • Google Ads в даний час є найбільшим постачальником пошукової реклами на ринку (Statista, 2020);
  • 96% доходів Google доводиться на рекламу (Curvearro, 2020);
  • В Google Ads більше 2 мільйонів акаунтів (PPC Statistics, 2019);
  • Понад 7 млн ​​рекламодавців використовують Google Ads PPC (KlientBoost, 2019);
  • 80% всіх компаній зосереджені на Google Ads для контекстної реклами (WebFX, 2020);
  • 95,88% пошукових запитів Google складаються з чотирьох та більше слів (Statista, 2020);
  • 65% з Google Ads, на яку отримують кліки, містять ключові слова, орієнтовані на покупця, такі як “купити”, “придбати” й тощо. (PowerTraffick, 2019);
  • Інтернет-реклама може підвищити впізнаваність бренду до 80% (WebFX, 2019);
  • Два з п’яти підприємств малого та середнього бізнесу проводять кампанію PPC (WebFX, 2019);
  • 80% компаній фокусуються на Google Ads для кампаній PPC (Tech Jury, 2020);
  • 76% ринку пошукових систем належить Google (WebFX, 2019);
  • 73% ринку платного пошуку належить Google (WebFX, 2019);
  • Понад 650 000 додатків обслуговують Google Ads (SEO Tribunal, 2019);
  • Клієнти на 70% частіше купують продукт, коли компанія використовує ретаргетинг (Tech Jury, 2020);
  • Понад три з чотирьох маркетологів розміщують рекламу як в Google Ads, так в соціальних мережах (Tech Jury, 2020).

Виды рекламы в Google Ads



 

Важливо! Google Ads – це ефективність, в першу чергу. Основною метою є не вартість ставки, а якість оголошення, рекламного сайту. Користувач отримує релевантні результати, відповідні пошуковому запиту та ключовим словам в повному обсязі.

Рекламодавець може розміщувати публікації на платформах сервісу, при пошуковому запиті, в програмних додатках для гаджетів та на партнерських онлайн-майданчиках медійної мережі.

 

Для чого потрібно розміщувати рекламу на сервісі Google Ads?

Кожна маркетингова стратегія розробляється з певною метою. Реклама та якість її подачі безпосередньо відповідає за дані фактори. Головні цілі, які важливо поставити перед запуском:

  1. Пошук нових потенційних лідів, взаємодія з поточними клієнтами. Не варто забувати підтримувати й “підігрівати” інтерес користувачів.
  2. Зростання трафіку на сайт.
  3. Збільшення продажів у форматі онлайн або офлайн, через мобільний додаток або по телефону.
  4. Більша кількість завантажень мобільного додатка.
  5. Підвищення впізнаваності бренду, залучення уваги з боку користувачів.

Виды рекламы в Google Ads

При запуску кампанії фахівець вказує умови й параметри в Google Ads, в тому числі остаточну мету стратегії. Щоб правильно налаштувати рекламний анонс, необхідно заздалегідь вибрати той вид, який відповідає вашому товару або послуги. Це допоможе привернути увагу найбільш зацікавленої аудиторії.

 

Види рекламних кампаній в Google Ads. Ключові відмінності

В системі Google Ads існує величезний вибір. Є можливість підібрати відповідний тип, спираючись на головні завдання в індивідуальному порядку. У даній статті ми відповімо на питання, які види існують та як правильно застосовувати їх для власного бізнесу?

Пошукова реклама

Це “скелет”, на якому тримається контекстна реклама, основа таргетингу по ключових запитах. Тут важливо розуміти принцип настройки реклами для закриття потреби клієнта. Коли користувач заходить в інтернет з чіткою метою, то вводить назву покупки, мету серфінгу. Google Ads автоматично аналізує та зіставляє пошуковий запит з ключовими словами рекламних кампаній в базі. У разі, коли ці два показники збігаються, сервіс генерує оголошення. Варто окремо виділити кілька підпунктів:

  • Текстове оголошення вважається класичним видом реклами. Текст включає 3 заголовка по 30 символів, а також два рядки по 90 символів для додаткового опису. Обов’язковим елементом буде посилання для швидкого переходу на сайт;

Виды рекламы в Google Ads

  • Рекламне оголошення з номером телефону ідеально підійде для сфери бізнесу, де ключову роль відіграє пряме звернення в компанію за допомогою дзвінка (сервіс з доставкою їжі);
    Виды рекламы в Google Ads
  • Динамічна пошукова реклама (Dynamic Search Ad) – це вид оголошення, при якому система видає результат на підставі контенту сайту. Google Ads самостійно формує показ, виходячи з наповнення проіндексованих сторінок сайту рекламодавця. Даний вид добре підходить для просування інтернет-магазину;
    Виды рекламы в Google Ads
  • Розширення для оголошень дозволяють включити додаткові елементи в рекламну афішу. Можна вказати посилання, опис, номер телефону, адресу, ціну, промоакцію, посилання на додаток, зображення. Подібний вид можна віднести до ремаркетингу, де залучаються ті клієнти, хто вже раніше відвідував цільову сторінку;

Контекстно-медійна мережа (КМС)

Партнерські майданчики можуть розміщувати додаткові банери на своїх джерелах медійній мережі. Їх налічується близько 2 мільйонів ресурсів. Таргетинг в КМС залучає нових користувачів й аудиторію, яка ще не знайома з товаром або послугою. В Google Ads також варто виділити кілька підвидів:

  • Звичайне (класичне) оголошення відповідає на питання кому й де. Параметри необхідно вказувати перед налаштуванням таргетингу. КМС реклама може бути представлена ​​в трьох типах – адаптивні або завантажувальні оголошення, а також лайтбокси;
  • Smart GDN або “розумна” реклама – це повністю автоматизована система. Процес здійснюється в механічному режимі;
  • Реклама в Gmail – оголошення розміщено у вкладці “Промоакції”. Подібний електронний лист виглядає як й інші, однак має позначку “Реклама”. Щоб переглянути інформацію, потрібно відкрити лист та за бажанням перейти на сайт;
  • Локальна реклама в Google Maps дозволяє користувачеві бачити магазини, заклади або офіс з докладною інформацією про графік роботи й точною адресою.


Відеокампанія

Це метод розміщення оголошення на відеосервісі Youtube. Під час ролика можна розмістити банер декількома способами:

  • In-Stream з можливістю пропустити;
  • In-Stream без пропуску;
  • Video Discovery;
  • Оголошення-заставка;
  • Out-Stream;
  • Masthead;
  • TrueView.

Виды рекламы в Google Ads

Більш докладно про кожен з видів можна прочитати в нашій статті тут.

Рекламна кампанія для мобільних додатків

Також, як і для звичайного сайту, рекламу для мобільного додатка можна розміщувати на інших сервісах Google, в мережі КМС, а також Youtube. Основна мета – це збільшення кількості скачувань й установок програми на смартфон з підтримкою IOS або Android. Варто відзначити, що Google Ads максимально спростив процес розміщення такого оголошення. Тому, всі етапи зведені до автоматизму. Сервіс генерує промо на основі інформації з магазину додатків, а також тексту, наданого замовником.

Виды рекламы в Google Ads



Торгова реклама

Google Shopping – це вид реклами, здатний одночасно відображати зображення товару, назва й ціну, загальні відомості. На сьогодні кампанія вважається найпродуктивнішою та “працючою”. Принцип розміщення оголошення перегукується з класичним пошуковим типом. При запиті Google Ads відбирає ключові збіги й видає відповідний результат. Оголошення можуть розміщуватися відразу під рядком пошуку або з правого боку від запиту та відображаються як картинки-банери з повною інформацією про продукт. На сайт переходять користувачі, вже готові купити товар. Також, можна зайти в розділ Google Shopping (Покупки), де відразу відкривається сторінка з цікавлять товаром/послугою.

Виды рекламы в Google Ads

Виды рекламы в Google Ads

 

Як вибрати відповідний тип для власного бізнесу

Велика перевага в тому, що Google Ads пропонує широке розмаїття й вибір рекламних оголошень. Є можливість точно визначити “свою” цільову аудиторію для таргетування на різних ресурсах. Сервіс дозволяє групувати оголошення та редагувати. Крім цього, тут діє гнучка система управління вартістю.

Ми підібрали кілька порад, на що варто звернути увагу:

  • Товар або послугу, що просувається за допомогою банера;
  • Цільову аудиторію та ступінь знайомства з нею;
  • Визначити бюджет.

Після запуску кампанії не варто пускати все на самоплив. Процес може вимагати поліпшень, доробок. По закінченню часу можна аналізувати результати, обчислити неефективні ключові слова, “нечіпляючі” фрази. Періодично, слід вносити коригування за допомогою додаткових інструментів Google Ads, перевіряти актуальність інформації, розміщеної в рекламному оголошенні.

 

Також читайте дінші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг. 

 

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті