Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Оновлення Facebook Ads Manager за 2022 рік. Що змінилося у рекламному кабінеті?

Оновлення Facebook Ads Manager за 2022 рік. Що змінилося у рекламному кабінеті?

24.01.2023

Оля Сомова


Оновлення Facebook Ads Manager відбуваються регулярно. Щоб не відставати від запитів користувачів, платформа постійно оновлюється. Рекламодавцям важливо стежити за будь-якими змінами, вчасно реагувати та використовувати переваги нових функцій.

У цій статті ви дізнаєтесь про всі оновлення Facebook Ads Manager за 2022 рік, про які повинні знати всі маркетологи та фахівці у сфері інтернет-реклами.

Обновления Facebook Ads Manager 2022



Нагадаємо, що Facebook входить до групи Meta, яка об’єднує також Instagram. У Facebook Ads Manager можна підключати всі типи реклами як обох майданчиків.

 

Січень

1. Новий розділ «Місце призначення»

Тепер рекламодавці можуть вказати інформацію про місця призначення для реклами з метою «Трафік», «Впізнаваність бренду» та «Охоплення» в одному розділі. Доступні варіанти, що базуються на форматі реклами та медіафайлах, не змінилися.

2. Оновлення «Відео Reels у Instagram»

Кільцева галерея із зображеннями доступна для розташування «Відео Reels в Instagram». Вона автоматично перетворюється на відео за допомогою анімації.

Також «Відео Reels в Instagram» тепер доступна мета «Взаємодія з публікацією». Щоб розміщувати таку рекламу, потрібно вибрати мету «Взаємодія з публікацією» та місце розміщення «Відео Reels у Instagram».

 

Лютий

1. Створення реклами з переходом до WhatsApp

Тепер у Instagram Reels можна показувати рекламу з кнопкою для запуску чату у додатку WhatsApp Business. Необхідно вибрати мету кампанії «Повідомлення», місце розміщення Instagram Reels та заклик до дії «Надіслати повідомлення до WhatsApp».

 

Березень

1. Відеореклама In-Stream у Instagram більше недоступна. Щоб показувати відеорекламу в Instagram, слід вибрати розміщення «Instagram Reels».

2. Meta об’єднує автоматизовані рекламні продукти на одній платформі під назвою Meta Advantage Suite, яка включає дві групи продуктів:

  • Advantage дозволяє автоматизувати деякі аспекти кампаній, які потрібно було налаштовувати вручну.
  • Advantage+ повністю автоматизує процес налаштування кампанії, включаючи вибір розташування.

Серед основних функцій є:

  • Advantage Lookalikes та Advantage Detailed Targeting, що дозволяють Meta охоплювати ширші групи людей за межами початкових налаштувань націлювання, щоб знаходити користувачів з високою кількістю конверсій;
  • Компанії додатків Advantage+ або автоматизована реклама додатків;
  • Advantage+ Placements автоматичні розташування;
  • Advantage+ Creative або Dynamic Experiences;
  • Торгові компанії Advantage+ або автоматизовані торгові об’яви.

Обновления Facebook Ads Manager 2022



 

Квітень

1. Розміщення в результатах пошуку доступне для нових цілей реклами

Тепер розміщення в результатах пошуку на Facebook доступне на мобільних пристроях та комп’ютерах для таких цілей як: «Впізнаваність», «Залученість» та «Ліди» (крім конверсій для дзвінків).

2. Нові повідомлення для поточних A/B-тестування

Під час проведення A/B-тестування рекламодавці отримуватимуть повідомлення, де вказано зміни у бюджеті чи графіку, які можуть вплинути на результати тесту.

3. Розбивка з креативів у інструменті «Звіти з реклами»

За допомогою даного інструменту можна проаналізувати результат рекламних креативів. Якщо вибрати кілька розбивок, можна порівнювати результати відразу кількох рекламних креативів.

4. Збільшення кількості цілей кампанії для відеореклами

Тепер можна використовувати ціль «Впізнаваність» для розташування «Оверлей в Reels». У цьому місці розміщення можна публікувати як оголошення із зображеннями, так і відеорекламу.

 

Травень

1. Перетворення одного зображення на відео Reels

Створюйте відеорекламу за допомогою одного зображення, яке показуватиметься як Reels на Facebook.

2. Нові цілі та функції для реклами у Facebook Reels

Для реклами в Facebook Reels доступні цілі «Залучення» та «Ліди». Крім цього, можна використовувати функцію кастомізації креативів, а також динамічні та відеокреативи із співвідношенням сторін від 16:9 до 9:16.

3. Оновлення Креативного центру

Є можливість заздалегідь подивитися, як виглядатиме оголошення у кожному з місць розміщення. Додано оновлені функції редагування.

 

Червень

1. Реклама у Instagram Reels з переходом до Messenger

Створюйте рекламу в Instagram Reels із пропозицією написати вам повідомлення у Messenger. Слід вибрати місце конверсії Messenger або Перехід в Messenger, місце розташування Instagram Reels.

2. 90 секунд відеореклами в Reels

Можна використовувати відеокліпи тривалістю 60–90 секунд. Також місце розміщення «Instagram Reels» тепер доступне для генерації лідів та показу відповідної реклами.

Обновления Facebook Ads Manager



 

Липень

1. Поліпшення у показі реклами

При налаштуванні детального націлення в Ads Manager, рекламу можуть побачити не тільки користувачі цільової аудиторії, якщо сервіс вважатиме, що це покращить результативність. Для націлювання використовуються такі параметри, як вік, стать, місцезнаходження тощо.

2. Функція «Рекомендована реклама» або полегшений імпорт існуючих креативів

При створенні рекламної кампанії Advantage+ імпортувати креативи можна з існуючих кампаній для реклами програм.

3. Нові налаштування атрибуції для торгових кампаній Advantage+

Окрім цього, торгові кампанії Advantage+ використовують автоматизацію, щоб не запускати кампанію вручну. Meta поділився, що нові торгові кампанії дали значну економію коштів та результати конверсії. У 15 тестах A/B нові кампанії призвели до зниження ціни на покупку на 12% порівняно із стандартними оголошеннями.

 

Серпень

1. Функцію «Оптимізувати текст під людину» активовано за замовчуванням.

Під час редагування нових об’яв aeyrwsz запускається автоматично. При цьому опцію можна деактивувати будь-коли.

2. Зміни у стратегії ставок «Мета з рентабельності інвестицій у рекламу».

Використовуючи цю стратегію ставок, можна оптимізувати показ реклами та підвищити цінність конверсій з мінімальними відхиленнями від цільового значення ROAS.

3. Нові метрики для звітів з A/B тестування.

До звітів з A/B-тестування можна додавати метрики верхньої частини воронки.

4. Оновлені функції Automation Advantage

  • Реклама Advantage+ налаштовує оголошення для кожного, хто переглядає його. Кожна людина побачить версію реклами, на яку він, найімовірніше, відповість;
  • Аудиторія Advantage створює персональну аудиторію на основі вашої конкретної сторінки;
  • Компанії Advantage+ також отримали кілька нових функцій для збільшення кількості установок додатків — можливості атрибуції кліків за 7 днів і більш детальну звітність.

 

Вересень

1. «Оверлей у Facebook Reels» підтримує рекламу з кільцевою галереєю

Рекламодавці зможуть заздалегідь переглядати та публікувати банерну рекламу з кільцевою галереєю у місці розміщення «Оверлей у Facebook Reels».

2. Facebook Ads дозволяє використовувати динамічні креативи в рекламі, яка відображається у місці розміщення «Пошук».

3. Збільшення реклами Reels до 900 секунд. Відеоролики тривалістю до 900 секунд збільшують можливості створення реклами.

4. Безкоштовне аудіо для Reels Ads

Meta випускає спеціальну колекцію безкоштовних звуків для реклами Carousel Ads on Reels. Рекламодавці можуть вибрати пісню вручну або дозволити програмі вибрати її автоматично на основі вмісту реклами.

Обновления Facebook Ads Manager 2022



 

Жовтень

1. Можливість накладення тексту на товарні позиції у каталозі.

2. Період скидання в рекламних кампаніях для просування програми для iOS 14+ скорочено.

Після вимкнення кампанії потрібно зачекати лише 24 години, щоб розпочати нову кампанію.

3. Реклама відображається у стрічці у веб-версії Instagram на ПК та мобільних пристроях.

Для цього слід при налаштуванні пристроїв показу реклами вибрати «ПК» або «Мобільні пристрої».

4. Нові розбивки в таблиці Ads Manager для метрики конверсій.

Розбивки включають вік, стать, вік і стать, країну, пристрій показів, платформу, платформу і пристрій, а також місце розташування.

5. Нова функція для реклами у стрічці Instagram

Створюючи оголошення для стрічки Instagram можна вибрати формат контекстної реклами від різних рекламодавців. Таким чином оголошення показуватиметься користувачам при взаємодії з іншою актуальною рекламою товарів та послуг від різних компаній.

6. Реклама з номером телефону у стрічці відео на Facebook.

Є можливість показувати рекламу із номером телефону у стрічках відео на Facebook, у тому числі на платформі Facebook Watch.

7. Рекомендації для вирішення проблем із відхиленими оголошеннями.

Платформа пропонує рекомендації щодо вирішення проблем з відхиленими оголошеннями, які порушують правила Facebook, у тому числі це стосується алкоголю, здоров’я та зовнішності, ненормативної лексики, контенту для дорослих тощо.

8. Спрощення A/B-тестування кампаній Advantage+ для програми.

A/B-тестування можна запускати на етапі створення та налаштування кампанії Advantage+ для програми.

9. Покращена роздільна здатність відео для місць розміщення в Instagram.

Система Meta оптимізує відео та покращує їх формат для відповідності вимогам до дозволу.

10. Нова аудиторія Advantage, яка автоматично розширює охоплення рекламної кампанії на існуючих клієнтів і потенційних людей, які можуть зацікавитися.

11. Оптимізація креативів реклами у Instagram.

В історіях Instagram можна створювати рекламу з цілями «Залучення для публікації» та «Генерація лідів».

12. Оновлення процесу вибору медіафайлів.

При додаванні зображень або відео в рекламу буде доступно більше джерел медіафайлів та повідомлення про помилки.

13. Ретаргетинг реклами з AR-ефектами.

Реклама з AR-ефектами доступна для настроювання ретаргетингу на людей, які з нею взаємодіяли. Для цього потрібно створити користувальницьку аудиторію і вибрати джерело Meta під назвою «Доповнена реальність».

14. Автоматизуйте видимість опису реклами.

При використанні оголошень Advantage+ можна налаштувати рекламу так, щоб її опис показувався або ховався автоматично, що допоможе підвищити залучення аудиторії.

15. Формат кільцевої галереї дозволяє показувати доступний у Facebook Reels. Він включає рекламу до 10 зображень чи відео з власними посиланнями.

16. Нові варіанти оптимізації для реклами у Facebook Reels

Якщо ви оберете Facebook Reels як місце розміщення реклами, то зможете налаштувати оптимізацію для повідомлень, генерації лідів та взаємодій із публікацією.

 

Листопад

1. У компаніях Advantage+ для програми Meta автоматично коригує мінімальний вік аудиторії згідно з правилами показу реклами молодої аудиторії.

2. Спрощене створення реклами з брендованим контентом.

Можна вибрати основні та партнерські облікові записи для свого оголошення в оновленому розділі ідентифікації компанії.

3. Нове місце розміщення — головний екран розділу «Цікаве» в Instagram, де користувачі дізнаються про нові товари та переглядають контент на цікаві теми.

Обновления Facebook Ads Manager



 

Грудень

1. Оптимізація реклами зборів пожертвувань на Facebook для конверсій на сайті.

При просуванні зборів пожертвувань на Facebook можна оптимізувати рекламу, щоб оголошення показувалися людям, які з найбільшою ймовірністю пожертвують.

2. Реклама In-Stream для Reels та звичайних відео.

Рекламні оверлеї тепер називаються «Відеореклама In-Stream на Facebook», а реклама Post-Loop «Реклама у Facebook Reels». Обидві функції можна знайти у розділі «Реклама In-Stream для звичайних відео та Reels».

3. Генерація лідів за допомогою чатів Instagram.

Створюйте кампанію з метою надсилання повідомлень, яка дозволить генерувати ліди за допомогою чатів Instagram.

4. Нові типи реклами у відео Reels на Facebook.

Можна розміщувати рекламу з метою «Взаємодія з публікацією» та рекламу з переходом до листування.

 

Facebook Ads Manager вважається одним із ефективних каналів для залучення клієнтів. Щоб не втратити свого клієнта, потрібно вивчати ті майданчики, де «мешкає» ваша цільова аудиторія. А Facebook користується величезною частиною населення не лише в Україні, а й у всьому світі.

Якщо ви не знаєте, як правильно запустити рекламу на Facebook, команда Webpromo допоможе вам розібратися та почати отримувати перші ліди з цього каналу. Залишайте заявку і ми обов’язково зв’яжемося з вами!

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності