Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Оновлення Google Ads за 2022 рік: перехід на Performance Max, розширення зображень та повна автоматизація

Оновлення Google Ads за 2022 рік: перехід на Performance Max, розширення зображень та повна автоматизація

12.01.2023

Оля Сомова


Google Ads  це головний ефективний канал для розміщення рекламних оголошень, який включає кожна маркетингова стратегія. Google вважається найпопулярнішою пошуковою системою не лише в Україні, а й у всьому світі. Тому реклама тут успішно працює багато років. Рекламний кабінет Google Ads регулярно удосконалюється з метою спростити завдання маркетологам та автоматизувати процеси. У сьогоднішній статті ми розбираємо всі оновлення Google Ads, які вийшли у 2022 році, а також їх переваги.

Update Google Ads



 

Оновлення Google Ads за 2022 рік

Закриття розширених текстових оголошень

Одним із значних оновлень за 2022 рік стало закриття розширених текстових оголошень Google. З 30 червня 2022 року рекламодавці змушено перейшли на адаптивні пошукові оголошення, які можна створювати чи змінювати у звичайних кампаніях пошукової мережі. 

Оновлення Performance Max

З кінця 2021 року Google активно просуває цей тип рекламного оголошення, додаючи все більше переваг порівняно з іншими кампаніями. Особливо актуальними Performance Max став для більшості облікових записів у ніші e-commerce. Також поштовхом для цього стала категорична відмова Google від Smart Shopping.

Перехід на Performance Max спонукає маркетологів розміщувати рекламу на YouTube, у контекстно-медійній мережі, Gmail та Google Maps. Пошуковик наполягає Performance Max, тому що тут ставки та розміщення реклами повністю автоматизовані. У рекламодавців немає необхідності контролювати ці процеси. Таким чином Google зрівнює шанси рекламної кампанії в мережі: досвідчені рекламодавці мають менше переваг у порівнянні з кампаніями новачків.

Крім цього, Google впровадив кілька оновлень Performance Max, пов’язаних із оптимізацією рекламних кампаній, статистикою аудиторії та об’єктів. У кампанії з максимальною ефективністю можна використовувати функцію «Сезонні коригування». Це означає, що рекламодавці можуть «інформувати» свою стратегію призначення ставок про очікувані зміни коефіцієнта конверсії (у зв’язку з майбутніми рекламними акціями, розпродажами тощо).

Update Google Ads 2022



Нові функції Performance Max у період святкового сезону дозволяють збільшити кількість заголовків, додавати пояснення до кампаній для онлайн-продажів та планувати рекламну кампанію.

Custom Columns або спеціальні стовпці

Оновлення Спеціальні стовпці (Custom Columns) дозволило рекламодавцям отримувати більше інформації. Стовпці містять функції, показники, формули, що значно полегшує перегляд даних. Вони привнесли нюанси і гнучкість в інтерфейс Google Ads.

Також у звітах Google Ads з’явилися три нові стовпці. Тепер рекламодавці можуть побачити дію-конверсію без застосування сегментів користувача. Дані, доступні в стовпцях результати, цінність результатів, цілі конверсії.

Розширення зображень

Значним зрушенням стала поява розширень зображень, які випустила Google для настільних комп’ютерів наприкінці 2021 року. В даний час ресурс включає динамічну опцію, яка автоматично використовує найбільш релевантне зображення з цільової сторінки оголошення. Рекламодавці можуть керувати зображеннями, додаючи їх на рівні групи об’яв або кампанії.

Ця зміна показує спрямований поштовх Google до більш інтерактивної пошукової видачі, яку вони виділили у Search On 22.

Update Google Ads 2022



Оновлення для розвитку мобільного додатка

Апдейт включав створення нового націлення вийшов у жовтні 2022 цільова рентабельність рекламних витрат для доходів від реклами (target return on ad spend for ad revenue) або tROAS. Основна мета оновлення збільшити прибуток від реклами в додатках.

Аудіооголошення для взаємодії зі слухачами YouTube

Google Ads запустив націлювання на основі музичних уподобань. Такі оголошення надсилаються користувачам, від яких надходять сигнали прослуховування (наприклад, використання розумної колонки Google Nest). Аудіооголошення доступні в Google Ads, Display та Відео 360 користувачам з будь-якої країни. Також рекламодавці одержують повідомлення про настрої користувачів.

Політика про повторні порушення

Google оновив політику про повторні порушення. З червня система надсилатиме 3 попередження про порушення, після чого обліковий запис потрапляє в бан. Оновлення включає нові правила, за якими Google оцінюватиме рекламні оголошення.

 

Резюме

Можливо 2023 буде не менш насиченим на оновлення, зокрема Google Ads. Зараз можна зробити висновок, що система Google прагне повної автоматизації, а сервіси все частіше працюють на основі штучного інтелекту та машинного навчання. Чекаємо на новини та зміни рекламного кабінету Google Ads у новому сезоні.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності