Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Хронологія оновлень алгоритму Google (частина 2)

Хронологія оновлень алгоритму Google (частина 2)

07.07.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


У першій частині ми розповідали історію оновлень Google з 2003 до 2014 року. У цій статті продовжуємо стежити за хронологією техногіганта вже у сучасний період.

Зміст:

Хронологія оновлень алгоритму Google

All Google Updates



 

Хронологія оновлень алгоритму Google

З 2015 року Google звертає увагу до мобільних пристроїв. Виходять перші оновлення, спрямовані на заохочення сайтів із оптимізацією під смартфони. Також великі оновлення на кшталт Panda та Penguin стають частиною основного алгоритму. Нижче всі головні зміни в системі з 2015 року.

 

2015

Mobilegeddon

22 квітня вперше виходить Mobile-Friendly Update або “Mobilegeddon”. Google повідомив, що ранжування мобільних сайтів відрізнятиметься. Зміни в алгоритми вносилися для заохочення сайтів, оптимізованих для мобільних пристроїв, з найкращим пошуковим рейтингом та наданням найкращих результатів для користувачів, які виконують пошук на мобільних пристроях. Це оновлення торкнулося всіх мов по всьому світу.

Quality Update

Травневе оновлення під назвою Quality Update було підтверджено зміною основного алгоритму ранжирування Google, як пошуковик оцінює сигнали якості. Це оновлення більше торкнулося сайтів із проблемами якості контенту, а також з великою кількістю реклами.

Panda (18 липня)

Версія Panda 4.2 оновлювала існуючий алгоритм і торкнулася від 2% до 3% англомовних запитів. Це було останнє підтверджене оновлення Panda.

RankBrain (25 жовтня)

All Google Updates



Це алгоритм машинного навчання, який фільтрує результати пошуку, щоб допомогти користувачам отримати найкращу відповідь на їх запит. Спочатку RankBrain застосовувався близько 15% запитів, але зараз він задіяний майже в кожному запиті, що вводиться в Google. RankBrain займає третю позицію щодо важливості ранжування.

 

2016

January 2016 Core Update 

10-11 січня Google підтвердив, що Panda була включена до основного алгоритму Google, як частина повільного розгортання Panda 4.2.

Mobile-Friendly Update (квітень-травень) 

Друге оновлення для мобільних пристроїв («Mobilegeddon 2») покликаний «посилити ефект сигналу ранжування».

Possum Update

Possum Update від 1 вересня торкнулося місцевих списків. Оновлення змінило роботу фільтрів Google. Possum було призначено для поліпшення досвіду користувача.

Все обновления Google



Penguin (23 вересня)

Оновлення, під час якого Penguin він був інтегрований в основний алгоритм Google. Penguin тепер оцінює сайти та посилання в режимі реального часу. Він також став більш деталізованим, отже Penguin може впливати на ранжування окремих сторінок сайту, його частин чи всього сайту. Ще однією великою зміною стала девальвація посилань Penguin замість зниження рейтингу сторінок.

 

2017

Intrusive Interstitials Update (10 січня)

Оновлення спрямоване на нав’язливі міжсторінкові оголошення та спливаючі вікна, які заважають пошуку на мобільних пристроях. Оновлення мінімально вплинуло на рейтинг.

Fred Update (7-9 березня)

Оновлення Fred, про яке Google так і не розповів подробиць та офіційно не підтвердив. Оновлення Fred атакував точність посилань в Інтернеті. Багато хто в «чорному SEO» побачив, що їхній рейтинг значно впав.

Local Update (22 серпня)

У процесі внесено виправлення до оновлення Possum. Після оновлення фільтри Google виключали деяких місцевих власників бізнесу, близьких до інших аналогічних підприємств, які вже ранжувалися у пошуковій видачі Google.

Все обновления Google



Maccabees Update (грудень)

Google підтвердив випуск кількох незначних змін, які мали підвищити релевантність. Це негативно вплинуло на сайти, які були націлені на безліч варіантів ключових слів.

 

2018

Core Update

  • 18 січня розпочинається запуск January 2018 Core Update, що стало комплексним основним оновленням, спрямованим на всі аспекти пошукової видачі сайту.
  • 12 березня March 2018 Core Update мало помітний вплив на сайти, а розробники помітили падіння рейтингу. Google рекомендував продовжувати публікувати якісний контент і не намагатися обдурити систему.
  • 20 квітня April 2018 Core Update було широким основним оновленням для покращення результатів запитів Google.
  • 1 серпня August 2018 Core Update (Medic Update). У цьому оновленні Google вніс серйозні виправлення до алгоритму, який винагороджує раніше недооцінені сторінки. Google заявив, що «неможливо виправити» будь-яке падіння рейтингу. Оновлення основного алгоритму впливає на загальний рейтинг і не орієнтоване безпосередньо на медичні сайти.

 

2019

Core Update

З початку року розпочинаються вже щорічні комплексні оновлення основного ядра.

  • 12-15 березня March 2019 Core Update 
  • 3 червня June 2019 Core Update охоплювало широкі аспекти алгоритму Google і було призначене для покращення взаємодії з користувачем у багатьох сферах.
  • 24 вересня — September 2019 Core Update

All Google Updates



Featured Snippets Update (1 серпня)

Google оголосив про оновлення алгоритму, що впливає на свіжість обраних сніпетів у результатах пошуку. Це оновлення дозволить Google знаходити найсвіжіші обрані фрагменти для запитів, де поточна інформація буде найкориснішою.

BERT Update (25 жовтня)

Google використовує моделі BERT для кращого розуміння пошукових запитів. Техногігант заявив, що зміна вплинула як на пошуковий рейтинг, так і обрані фрагменти. BERT застосовувався у 10% пошукових запитів англійською у США. На практиці оновлення краще розумітиме природну мову сторінок в інтернеті та співвідноситиме цю інформацію з пошуковими запитами.

 

2020

January 2020 Core Update

Відносно слабке оновлення ядра, яке не дуже серйозно сприйняли експерти із SEO.

Featured Snippet Deduplication (22 січня)

Сторінки в позиції обраного фрагмента більше не повторюватимуться у звичайних списках сторінки. Ця зміна торкнулася 100% усіх результатів пошуку по всьому світу.

May 2020 Core Update

Масштабне оновлення включало загальний пошук, не було націлене на будь-який конкретний аспект алгоритму.

BERT Expands (жовтень)

Хоча це оновлення не вплинуло безпосередньо на SEO, воно залишається важливим моментом в історії Google та його пошукового алгоритму. Google оголосив громадськості, що BERT тепер підтримує майже всі результати пошуку англійською мовою та результати пошуку 70 іншими мовами. Це означало великий стрибок для машинного навчання, покращення точності Google.

December 2020 Core Update

Базове оновлення було останнім широкомасштабним у 2020 року, яке торкнулося сайтів та пошукової оптимізації всіма мовами.

 

2021

Passage Ranking (10 лютого)

Пошуковик почав вносити зміни до ранжирування окремих фрагментів сторінки в результатах пошуку. Це оновлення мало допомогти пошукачам знайти конкретну інформацію. Google заявив, що Passage Ranking вплине на 7% пошукових запитів усіма мовами. Google не давав конкретних порад щодо того, що потрібно виправити або змінити.

Product Reviews Update (8 квітня)

Оновлення призначене для кращої винагороди продуктів. Google заявив, що просуватиме такі сторінки у результатах пошуку. Команда надала список дев’яти питань, які потрібно поставити про відгуки про продукти. Такий підхід допоможе переконатися, що вони містять оригінальні дослідження та написані експертами, які розуміються на темі.

All Google Updates



Broad Core Algorithm Update (2 червня)

Це було перше із двох послідовних основних оновлень, випущених Google. Багато веб-сайтів відчули вплив масштабного оновлення.

Multitask Unified Model (MUM) Update 

Оновлення, представлене на Google I/O у травні 2021 року. MUM побудовано за моделлю BERT, але в рази більш потужною та здатною до багатозадачності для підключення інформації для користувачів новими способами. MUM допоміг пошуковій системі ідентифікувати понад 800 варіантів назв вакцин більш ніж на 50 мовах за лічені секунди.

Page Experience Update (15 червня) 

Google почав використовувати новий набір показників Core Web Vitals:

  • Largest Contentful Paint (LCP) вимірює продуктивність завантаження;
  • First Input Delay (FID) вимірює інтерактивність;
  • Cumulative Layout Shift (CLS) вимірює візуальну стабільність.

Частина оновлення Page Experience включає сигнали ранжирування, такі як швидкість завантаження сторінки, зручність для мобільних пристроїв, HTTPS і відсутність нав’язливої реклами.

June 2021 Spam Update (23 червня) 

Google оголосила про випуск спам-оновлень для своїх систем. Жодних додаткових вказівок чи подробиць не було.

А 28 червня Google запустив Spam Update Part 2. Обидві частини названі глобальними оновленнями, націленими як на веб-результати, так і на результати зображень.

У липні розпочинається розгортання другого із двох послідовних основних оновлень July 2021 Core Update. Липневе оновлення ядра 2021 було комплексним, трохи змінило весь алгоритм, але не впливало на конкретні функції.

Link Spam Algorithm Update (26 липня)

Метою цього оновлення було «анулювати» спам-посилання в інтернеті кількома мовами. Сторінки, що містять спамні посилання з більшою ймовірністю вплинуть на їх рейтинг.

November 2021 Spam Update (4 листопада)Все обновления Google



Оновлення зайняло близько тижня і було спрямоване на боротьбу зі спамом. Тип спаму Google не уточнювали, але сайти могли відчути на собі коливання. Докладніше про оновлення тут.

Broad Core Update (17 листопада)

Третє та останнє у 2021 року основне оновлення за листопад 2021 року було широкомасштабним, що торкнулося сайтів і пошукової оптимізації всіма мовами, а для повного розгортання знадобилося близько двох тижнів.

Local Search Update (30 листопада)

Google заявив, що це глобальне оновлення є «перебалансуванням різних факторів, які ми враховуємо при створенні результатів локального пошуку».

Product Review Update (1 грудня)

Метою, як і квітневого оновлення відгуків про продукти, було заохочення відгуків про продукти у результатах пошуку. Google хотів показати користувачам контент із проникливим аналізом та оригінальним пошуком, написаний актуальними експертами.

Google дав пораду для цього оновлення: надайте більше мультимедійних «доказів» ваших оглядів продуктів та увімкніть посилання на кількох продавців. Докладніше про оновлення тут.

 

2022

Product Reviews Update

Це березневе оновлення призначене для того, щоб допомогти Google ідентифікувати високоякісні огляди продуктів та винагороджувати їх високим рейтингом.

З’явилися три нові поради від Google щодо ранжованих списків, рекомендацій «кращих» продуктів та створення оглядів для кількох продуктів порівняно з окремими.

May 2022 Core Update

Це було перше масштабне оновлення основного алгоритму у 2022 році та перше більш ніж за 6 місяців, яке зайняло близько двох тижнів. Як і у всіх попередніх основних оновленнях, Google внесла серйозні зміни у те, як його системи ранжирування оцінюють контент. Команда також дала кілька рекомендацій, як поновиться сайтам у разі втрати позицій.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності